اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-1320

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه دی لینک D-Link را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-1320 را نیز مشاهده نمایید.

  • جنس بدنه: پلاستیک
  • دارای رابط های: (Gigabit LAN (supports PoE
  • دارای 2 آنتن داخلی با قدرت گیرندگی آنتن 2dBi
  • فرکانس باند 2.4835~2.4GHz
  • سرعت بی سیم 3000 مگابیت بر ثانیه
  • استفاده از ویژگی نرم افزار QRS تلفن همراه بر روی گوشی و یا فشار دکمه WPS به راحتی و بدون نیاز به کامپیوتر راه اندازی می شود

اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-1320 به شکل آداپتور مانند، بدون ایجاد مزاحمت براحتی به پریز برق متصل می شود تا پوشش وای فای مودم بی سیم را تکرار کند و مناطق کور خانه یا محل کار را از بین ببرد. روی این اکسس پوینت تنها یک دکمه WPS برای هماهنگ کردن آن با مودم بی سیم تعبیه شده است و هیچ پورتی روی آن وجود ندارد. در قدیم برای استفاده از یک شبکه کامپیوتری قابل اعتماد، همه به نوبت از رایانه خانگی استفاده می کردند که معمولاً در نزدیکی روتر قرار داشت. اما در دنیای امروزی که معمولا خانواده ای سعی می کنند انواع دستگاه ها از لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند گرفته تا یخچال خانگی را به روتر بی سیم خود متصل کنند، این موضوع به یک چالش بزرگ تبدیل شده است.

معرفی اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-1320

 در این تصویر اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-1320 را مشاهده می کنید.

در این تصویر اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-1320 را مشاهده می کنید.

اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-1320 از تخصیص گروهی به طور خودکار هر دستگاه را در شبکه به بهترین و واضح ترین باند موجود برای بهترین ارتباط متصل می کند و شما لزوماً به مودم بی سیم D-Link نیاز ندارید زیرا این دستگاه می تواند با هر مودمی کار کند. برای نصب این دستگاه کافی است آن را به پریز برق وصل کنید تا با فشردن دکمه WPS روی مودم بی سیم تمامی تنظیمات لازم برای همگام سازی دستگاه را دریافت کند. مودم با همگام سازی این دو دستگاه می توان DAP-1320 را در محل مناسبی به پریز برق وصل کرد که در وسط فاصله مودم با کاربران بهتر است. البته با اتصال بی سیم به این دستگاه دو روش دیگر برای نصب آن ارائه شده است که در روش اول می توانید IP پیش فرض آن را وارد کنید تا وارد قسمت تنظیمات شوید و در روش دوم با استفاده از نرم افزار موبایل QRS قابل نصب بر روی گوشی های هوشمند اندروید و iOS و گوشی ویپ به صورت دستی تنظیمات لازم را انجام دهید.اگرچه روش دوم نسبت به روش اول آسانتر است، اما ممکن است این دو روش برای کسانی که دانش کمی از IT دارند دشوار به نظر برسد، بنابراین بهتر است برای راه اندازی DAP-1320 از سریع ترین و آسان ترین راه یعنی WPS استفاده کنید. بهره برده از پورت اترنت نمیباشد و دارای نشانگر LED با قابلیت نمایش WPS میباشد. این سری از اکسس پوینت دی لینک دارای 2 آنتن داخلی با قدرت 2dBi میباشد که سرعت بی سیم آن 300Mbps مگابیت بر ثانیه است. منبع تغذیه آن آداپتور پریز برق ورودی و سازگار با سیستم عامل های ( Windows 8.1 / Windows 8 / Windows 7 / Windows Vista / Windows 98SE / Windows NT / Windows 2000 / MAC OS / NetWare / UNIX / Linux ) است که امر مهمی برای اکسس پوینت ها میباشد و از امنیت بالایی برخوردار است.

اکسس پوینت DAP-1320 پوشش بی سیم بهینه را در باند 2.4835~2.4GHz با استفاده از طراحی تک رادیویی با قدرت بالا برای کاهش نقاط مرده و افزایش ظرفیت ارائه می کنند. حالت های مختلف کاربردی برای برطرف کردن نیازهای مختلف اکسس پوینت DAP-1320 به این گونه است که اگر دستگاه در حالت نقطه دسترسی کار کند، سایر دستگاه های بی سیم می توانند از طریق این دستگاه به اینترنت دسترسی داشته باشند و همچنین میتواند منطقه پوشش بی سیم را گسترش دهد تا دستگاه ها بتوانند از فاصله دورتر به شبکه متصل شوند و کاربران در حالت Wireless Client می توانند فایل سرور، کنسول های بازی، تلویزیون هوشمند و سایر دستگاه های خود را برای دسترسی به اینترنت به شبکه بی سیم متصل کنند و این اکسس پوینت به رنگ سفید و در ابعاد (53.5 × 42 × 48) میلیمتر و به وزن 69 گرم تولید میشود.

اکسس پوینت بیسیم D link DAP-1320 بهره برده از مزایایی از جمله نصب و راه اندازی بسیار ساده و راحت، استفاده از ویژگی نرم افزار QRS تلفن همراه بر روی گوشی و یا فشار دکمه WPS به راحتی و بدون نیاز به کامپیوتر راه اندازی می شود، گسترش سریع شبکه بیسیم با اتصال به پریز برق، قابل حمل و استفاده آسان میباشد. همچنین امنیت این دستگاه بهره برده از (WPA / WPA 2 / WPS / WEP 64/128-bit encryption) است که برخوردار از گواهی‌ نامه‌های ( FCC / IC / CE / UL / Wi-Fi Certified / EMI/EMC / C-Tick) هم میباشد. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-1320 بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع تلفن تحت شبکه گرنداستریم به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • جنس بدنه: پلاستیک
  • دارای رابط های: (Gigabit LAN (supports PoE
  • دارای 2 آنتن داخلی با قدرت گیرندگی آنتن 2dBi
  • فرکانس باند 2.4835~2.4GHz
  • سرعت بی سیم 3000 مگابیت بر ثانیه
  • استفاده از ویژگی نرم افزار QRS تلفن همراه بر روی گوشی و یا فشار دکمه WPS به راحتی و بدون نیاز به کامپیوتر راه اندازی می شود
برند

دی لینک

پهنای باند کانال

300Mbps

محصولات پیشنهادی