سینی رک ثابت آلفا عمق 45 دیواری

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت سینی رک ثابت آلفا عمق 45 دیواری را نیز مشاهده نمایید.

  • ابعاد استاندارد 19 اینچ
  • دارای بدنه تمام فلزی با استحکام بالا
  • رنگ ضدخش الکترواستاتیک
  • دارای عمق 45 سانتی متر

سینی رک ثابت آلفا عمق 45 دیواری یکی دیگر از محصولات برند آلفا است. دارای ابعاد استاندارد 19 اینچ، دارای بدنه تمام فلزی با استحکام بالا، رنگ ضدخش الکترواستاتیک، ابعاد استاندارد 19 اینچ می باشد. سینی رک در داخل رک ها قرار می گیرند تا از تجهیزات پشتیبانی کنند. این سینی که از پرطرفدارترین محصولات رک است با ظرفیت تحمل وزن متفاوت تولید می شود. در صورت پیدا نکردن سینی رک مناسب می توانید از سینی رکمونت مناسب همه ی رک های استاندارد استفاده کنید. در صورتی که از سینی رک استفاده کنید، امکان توسعه و گسترش شبکه شما به راحتی فراهم می‌شود.

معرفی سینی رک ثابت آلفا عمق 45 دیواری

سینی رک ثابت آلفا عمق 45 دیواری یکی دیگر از متعلقات رک می باشد. سینی رک محل قرار گیری تجهیزات سرور است. جهیزات درون رک شبکه بر روی طبقه های رک قرار نصب و محکم می شوند. سینی رک شامل دو دسته ی ثابت و متحرک است. تقسیم بندی فضای داخلی رک توسط طبقات انجام می شود. سوئیچ، سرور، و تجهیزات شبکه و مواردی شبیه به آن روی سینی رک قرار می گیرند. سینی رک ثابت یا طبقه ثابت برای تجهیزات شبکه ای است که وزن سنگین و متوسط دارند. این سینی رک که در عمق 45 سانتیمتر شده است، دارای بدنه تمام فلزی با استحکام بالا، دارای ابعاد استاندارد 19 اینچ و رنگ ضدخش الکترواستاتیک است. در صورتی که از سینی رک استفاده کنید، امکان توسعه و گسترش شبکه شما به راحتی فراهم می‌شود.

در این تصویر سینی رک ثابت آلفا عمق 45 دیواری دارای رنگ ضد خش را مشاهده می کنید

رک به دو دسته بندی ایستاده و دیواری تقسیم بندی می شود. رک که از تجهیزات پسیو شبکه است، از لحاظ استفاده به دو دسته ی شبکه و سرور تقسیم بندی می شوند. رک شبکه که از نظر اندازه بسیار باریک هستند. برای قرار دادن تجهیزات مرتبط با شبکه مانند روترها، کابل های شبکه، سوئیچ ها، پچ پنل ها و سایر لوازم جانبی استفاده می شود. عمق رک های شبکه از 31 اینچ بیشتر نخواهد بود و نیز به گونه ای طراحی شده اند که برای مدیریت آسان تمامی کابل های شبکه مناسب باشد. رایج ترین رک های سرور با عمق 36 اینچ و ارتفاع 24 اینچ عرضه می شوند. جدای از آن، این رک‌های سرور در انواع، شکل‌ها و اندازه‌های مختلف وجود دارند. استفاده اصلی از رک های سرور، قرار دادن تجهیزات مربوط به سرور است.

به بیان ساده، یک رک سرور برای قرار دادن یک کامپیوتر سرور استفاده می شود که ممکن است شامل تجهیزاتی مانند UPS ES، PSU، مانیتور، درایوهای ذخیره سازی رسانه، مادربرد، CPU، حافظه و غیره باشد.تجهیزات شبکه از لحاظ نحوه نصب در رک ها، به دو گروه تجهیزات رکمونت و تجهیزات غیر رکمونت تقسیم می گردند. تجهیزات رکمونت به دسته ای از تجهیزات گفته می شود که هنگام نصب در رک ، در قسمت جلوی نبشی یا آداپتور های رک قرار میگیرند . هر رک در حالت استاندارد دارای 4 نبشی یا آداپتور بوده که در چهار گوشه رک قرار دارند ، یعنی دو آداپتور در جلوی رک و دو آداپتور در پشت رک قرار دارد. هر یک از آداپتور های رک ، اغلب دارای  دو ردیف جای پیچ جهت نصب تجهیزات می باشد . شکل زیر یکی از آداپتور های رک را نشان میدهد. در این شکل به راحتی دو ردیف جا پیچ قابل مشاهده است.

رک در تجهیزات شبکه به قدری مهم است که در تقسیم بندی تجهیزات شبکه به لحاظ ساختار فیزیکی با دسته بندی تجهیزات شبکه رکمونت و تجهیزات شبکه غیر رکمونت شناخته می شوند.  به طور کلی برای خرید سینی قفسه باید به مواردی مانند تعداد واحد، عمق، نوع سینی ثابت یا متحرک توجه کرد. انتخاب صحیح این اقلام به اندازه و نوع قفسه شما بستگی دارد. طبقه ثابت در ابعاد استاندارد 19 اینچ در عمق های 60، 80 و 100 سانتی متر تولید می شود. می توان گفت سینی رک به عمق 100 سانتی متر از بزرگترین سینی ها محسوب می شود. این سینی به راحتی در رک نصب می شود و امکان نصب آن را از 4 نقطه رک برای تحمل وزن بیشتر به شما می دهد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سینی رک ثابت آلفا عمق 45 دیواری بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن تحت شبکه یالینک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • ابعاد استاندارد 19 اینچ
  • دارای بدنه تمام فلزی با استحکام بالا
  • رنگ ضدخش الکترواستاتیک
  • دارای عمق 45 سانتی متر
  • ابعاد استاندارد 19 اینچ
برند

آلفا

کشور سازنده

ایران

رنگ

مشکی

عمق

45 سانتی متر

محصولات پیشنهادی