سینی رک ثابت آلفا عمق 60

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت سینی رک ثابت آلفا عمق 60 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای عمق 60 سانتیمتر
  • ابعاد استاندارد 19 اینچ
  • دارای بدنه تمام فلزی با استحکام بالا
  • رنگ ضدخش الکترواستاتیک

سینی رک ثابت آلفا عمق 60 از تجهیزات پسیو شبکه بوده که سینی رک جز متعلقات رک ها می باشد. رک ها یک محفظه مشکی رنگ می باشند که جهت نگهداری دیگر تجهیزات شبکه مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از رک ها دسترسی به تجهیزات شبکه آسان تر شده و در عین حال تجهیزات را از عوامل خارجی حفاظت کرده و باعث افزایش طول عمر تجهیزات می شود. از رایج ترین تجهیزات زیرساختی برای شبکه های کامپیوتری رک ها می باشند. رک یک روکش فلزی است که برای محصور کردن تجهیزات مختلف شبکه مانند کابل، سوئیچ شبکه، پچ پنل، سرور، تجهیزات مخابراتی و حفاظتی دوربین های مداربسته، یو پی اس و … استفاده می شود.

معرفی سینی رک ثابت آلفا عمق 60

سینی رک ثابت آلفا عمق 60 یکی از پرطرفدارترین و کارآمدترین متعلقات رک می باشد که با ظرفیت های متفاوت و تحمل وزن متفاوت تولید می شود. اندازه این سینی رک ها در عمق متفاوت تولید شده و تجهیزات متفاوتی نیز بر روی آن قرار می گیرند که این باعث شده قیمت سینی رک ها با هم متفاوت  باشند. می توان اینگونه گفت که قیمت سینی قفسه ثابت با توجه به ظاهر، ضخامت رویه، ابعاد سینی و جنس در قیمت های متفاوتی تولید می شود. به طور کلی هنگام خرید سینی رک باید به ابعاد قفسه توجه کرد تا بتوان سینی مناسب با اندازه مناسب را برای رک مورد نظر خود تهیه کنیم. اگر پیدا کردن سینی اندازه مناسب مشکل بود، می‌توانید از سینی Rackmount استفاده کنید که برای همه قفسه‌های استاندارد مناسب است. رک ها به صورت کلی در دو حالت ایستاده و دیواری تولید می شوند.

در این تصویر سینی رک ثابت آلفا عمق 60 دارای استحکام بالا را می بینید

رک های دیواری قابلیت نصب بر روی دیوار را داشته و این باعث شده که فضای زمینی توسط این رک ها اشغال نشود. قرار دادن تجهیزات در ارتفاع توسط رک های دیواری، تجهیزات را از دسترس همگان جدا کرده است و با داشتن فن مناسب باعث نگهداری بهتر، کارکرد بهتر تجهیزات و افزایش طول عمر تجهیزات شبکه شده است. رک های ایستاده قابلت نصب بر روی زمین را داشته و معمولا از رک های دیواری بزرگتر بوده که تجهیزات بزرگتر و بیشتری را می توانند در خود جای دهد. این محصول سینی رک ثابت آلفا عمق 60 از نوع سینی رک ثابت می باشد. سینی های رک به دو حالت ثابت و متحرک تولید می شود. بسته به نیاز مصرف کننده یا از سینی ثابت و یا از سینی متحرک استفاده می شود. معمولاً هر رک از تعدادی سینی تشکیل می شود تا بتوان قسمت های مختلف را جدا کرد و تجهیزات خاصی مانند سوئیچ یا مانیتور سرور را قرار داد.

باید دانست که از سینی های ثابت در شبکه ها و رک هایی که تجهیزات شبکه موجود سنگین یا نیمه سنگین هستند و به ندرت نیاز به جابجایی دارند مانند باتری یو پی اس، محفظه های صنعتی و … استفاده می شود. در مقابل برای تجهیزاتی مانند کیبورد و ماوس کیس های سرور سبک و … که نیاز به جا به جایی در شبکه دارند، از سینی های متحرک استفاده می شود. در داخل رک ها جهت چیدمان بهتر سوئیچ شبکه، سرور، مانیتور و … از سینی رک استفاده میشود. جنس این سینی ها فلزی می باشد. این سینی رک دارای عمق 60 سانتیمتر است. این سینی رک مناسب رک های ایستاده بوده و در واقع برای نگهداری تجهیزات درون رک ها می باشد. سینی های ثابت عمق 60 و ابعاد 80 و 100 سانتی متر را دارند. این محصول دارای بدنه تمام فلزی با استحکام بالا می باشد و در رنگ مشکی ضدخش الکترواستاتیک تولید و به بازار عرضه می شود. در ادامه برخی از ویژگی های محصول سینی رک ثابت آلفا عمق 60 آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن تحت شبکه یالینک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای عمق 60 سانتیمتر
  • ابعاد استاندارد 19 اینچ
  • دارای بدنه تمام فلزی با استحکام بالا
  • رنگ  مشکی ضدخش الکترواستاتیکی
برند

آلفا

کشور سازنده

ایران

رنگ

مشکی

عمق

60 سانتی‌متر

محصولات پیشنهادی