سوئیچ شبکه نت لند F2421-PGS

در این قسمت مشخصات سوئیچ نت لند را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه نت لند F2421-PGS را نیز مشاهده نمایید.

  • 27 پورت
  • پشتیبانی 24 پورت از POE
  • دارای 3 پورت UPLINK
  • توان کل POE از قرار 300W
  • فاصله سیگنال شبکه انتقال 100 متر

7,900,000 تومان

سوئیچ شبکه نت لند F2421-PGS دارای 24 پورت FE و 2 پورت GE و 1 پورت SFP است. این سوئیچ 27 پورتی که در رده سوئیچ های POE قرار دارد. توان کل POE از قرار 300W می باشد. فاصله سیگنال شبکه انتقال 100 متر است. از دستگاه هایی پشتیبانی میکند که دارای استاندارد IEEE802.3af/at باشند. این سوئیچ شبکه که از تجهزات شبکه است تولید برند نت لند می باشد.

معرفی سوئیچ شبکه نت لند F2421-PGS

سوئیچ شبکه نت لند F2421-PGS یک سوئیچ 27 پورتی است که دارای 24 پورت FE و 2 پورت GE و 1 پورت SFP است. از دستگاه هایی پشتیبانی میکند که دارای استاندارد IEEE802.3af/at باشند. این سوئیچ شبکه که از تجهیزات شبکه  است تولید برند نت لند می باشد. توان کل POE از قرار 300W می باشد. فاصله سیگنال شبکه انتقال 100 متر است. سوئیچ برخلاف هاب های تکرارکننده که داده های یکسانی را از هر پورت پخش می کنند و به دستگاه ها اجازه می دهند داده های خطاب به آنها را انتخاب کنند، سوئیچ شبکه هویت دستگاه های متصل را می آموزد و سپس داده ها را فقط به پورت متصل به دستگاهی که به آن متصل است ارسال می کند.

در این تصویر پورت ها و قابلیت های سوئیچ شبکه نت لند F2421-PGS را مشاهده می کنید.

در این تصویر پورت ها و قابلیت های سوئیچ شبکه نت لند F2421-PGS را مشاهده می کنید.

امروزه، شبکه‌ها برای حمایت از کسب‌وکارها، ارائه ارتباطات، و ارائه سرگرمی، از جمله موارد دیگر، حیاتی هستند. سوئیچ ها اجزای ضروری هر شبکه هستند. آنها چندین دستگاه را در یک شبکه در یک ساختمان یا محوطه دانشگاه مانند رایانه های شخصی، نقاط دسترسی بی سیم، چاپگرها و سرورها به هم متصل می کنند. یک سوئیچ به دستگاه های متصل اجازه می دهد تا داده ها را انتقال داده و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. سوئیچ شبکه دستگاهی است که در لایه 2 لایه پیوند داده مدل OSI کار می کند. بسته‌های ارسال شده توسط دستگاه‌های متصل به پورت‌های فیزیکی خود را دریافت می‌کند و دوباره آنها را ارسال می‌کند، اما فقط از طریق پورت‌هایی که به دستگاه‌هایی که بسته‌ها به آن‌ها در نظر گرفته شده‌اند، می‌فرستد. آنها همچنین می توانند در لایه شبکه، که لایه 3 است، کار کنند، جایی که مسیریابی انجام می شود.در داخل یک ساختمان یا محوطه دانشگاه، سوئیچ ها برای اتصال دستگاه های مختلف در همان شبکه استفاده می شوند. برای مثال، یک سوئیچ می‌تواند رایانه‌های شخصی، چاپگرها و سرورهای شما را به یکدیگر پیوند دهد تا شبکه‌ای از منابع مشترک را تشکیل دهند. سوئیچ به عنوان یک کنترل کننده عمل می کند و به ابزارهای مختلف اجازه می دهد تا با هم ارتباط برقرار کنند و اطلاعات را به اشتراک بگذارند. هر دستگاه دارای یک آدرس MAC است که یک آدرس فیزیکی سخت کد شده است. اگر یک کامپیوتر یک بسته IP را به دستگاه دیگری ارسال کند، بسته را در یک فریم با آدرس MAC مقصد دستگاه B و آدرس MAC مبدا کامپیوتر کپسوله می‌کند و سپس آن را ارسال می‌کند. هنگامی که فریم به دستگاه B می رسد، حذف می شود و یک بسته IP ارسال می شود، اما ابتدا باید از سوییچ های اترنت عبور کند.

یک کابل اترنت را به پورت خروجی مودم یا روتر خود وصل کنید، که اغلب به عنوان پورت “WAN” شناخته می شود (با یک روتر، هر پورتی کافی است). طرف مقابل سیم اترنت خود را به هر پورت سوئیچ خود وصل کنید. سیم اترنت دیگری را به پورت دیگری در سوئیچ خود وصل کنید. طرف مقابل کابل اترنت را به دستگاه خود وصل کنید. استفاده از سوئیچ های مدیریت شده هوشمند برای مدیریت شبکه ممکن است به شما در آماده شدن برای توسعه آینده کمک کند. سوئیچ های هوشمند دارای ویژگی های متنوعی برای افزایش عملکرد هستند که از ساده تا پیچیده را شامل می شود. مدیران می‌توانند با پیکربندی گزینه‌های سوئیچ هوشمند، کنترل بیشتری بر انتقال داده‌ها داشته باشند و در عین حال کارایی را بهبود بخشند. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه نت لند F2421-PGS بپردازیم. برای خرید این محصول و تلفن تحت شبکه ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه کنید.

  • 27 پورت
  • پشتیبانی 24 پورت از POE
  • دارای 3 پورت UPLINK
  • توان کل POE از قرار 300W
  • فاصله سیگنال شبکه انتقال 100 متر
برند

نت لند

پورت SFP

1 پورت

قابلیت رکمونت

ندارد

محصولات پیشنهادی