سوئیچ شبکه نت لند G822-PGS

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه نت لند را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه نت لند G822-PGS را نیز مشاهده نمایید.

  • 8 پورت POE
  • دارای 2 پورت GE آپلینک
  • 2 پورت SFP آپلینک
  • بدنه فلزی
  • توان خروجی 15.4W
  • فاصله ارسال داده ها تا 250 متر

4,450,000 تومان

سوئیچ شبکه نت لند G822-PGS دارای 8 پورت POE، دارای 2 پورت GE آپلینک، 2 پورت SFP آپلینک می باشد. از دستگاه هایی پشتیبانی می کند که استاندارد IEEE802.3af/at را پشتیبانی می کند. توان کل این سوئیچ شبکه 120 وات است. توان خروجی 15.4W می باشد. فاصله ارسال داده ها تا 250 متر است. از تجهیزات شبکه است. برای آشنایی با عملکرد سوئیچ شبکه کلیک کنید.

معرفی سوئیچ شبکه نت لند G822-PGS

سوئیچ شبکه نت لند G822-PGS دارای توان کل 120 وات می باشد. دارای 8 پورت POE، دارای 2 پورت GE آپلینک، 2 پورت SFP آپلینک می باشد. از دستگاه هایی پشتیبانی می کند که استاندارد IEEE802.3af/at را پشتیبانی می کند. توان خروجی 15.4W می باشد. فاصله داده ها تا 250 متر است. از تجهیزات شبکه است. سخت افزار شبکه ای است که دستگاه ها را در یک شبکه کامپیوتری با استفاده از سوئیچینگ بسته برای دریافت و ارسال داده ها به دستگاه مقصد متصل می کند. سوئیچ‌ها علاوه بر اتصال به دستگاه‌های پایانی مانند رایانه‌های شخصی و چاپگرها، ممکن است به سوئیچ‌ها، روترها و فایروال‌های دیگری متصل شوند که همگی می‌توانند اتصال به دستگاه‌های اضافی را فراهم کنند.

 در این تصویر پورت های سوئیچ شبکه نت لند G822-PGS را مشاهده می کنید.

در این تصویر پورت های سوئیچ شبکه نت لند G822-PGS را مشاهده می کنید.

وقتی می‌پرسیم سوئیچ شبکه چیست، ساده‌ترین پاسخ این است که این یک نوع دستگاه هاب سیمی است که عمدتاً برای اتصال افراد و دستگاه‌های متعدد به یک شبکه رایانه‌ای معین استفاده می‌شود. در زمینه شبکه های کامپیوتری خانگی، تجاری یا صنعتی و اتصال، نقش اصلی سوئیچ های شبکه، پیوند فیزیکی منابع و دستگاه های آنلاین از طریق یک نقطه ورود/خروج چند پورت است. به کاربرانی که از طریق یک سوئیچ به همان شبکه متصل هستند، می‌توان اجازه دسترسی برای اشتراک‌گذاری برخی یا همه منابع و دستگاه‌های آن شبکه را داد. یک سوئیچ مستقر در یک شبکه کامپیوتری یک نقطه اتصال سیمی را برای چندین دستگاه و منابع جداگانه فراهم می کند. سپس داده‌ها، اتصال آنلاین و موارد دیگر را می‌توان بین برخی یا همه کاربران در آن شبکه به اشتراک گذاشت، و برخی از مدل‌ها اجازه می‌دهند که این اتصالات از طریق یک رابط نرم‌افزار داخلی مدیریت و کنترل شوند.در ساده ترین حالت، یک سوئیچ شبکه را می توان به عنوان یک هاب USB بزرگ در نظر گرفت، اما به طور خاص برای پذیرش کابل های اترنت یا RJ45 ساخته شده است که امکان اشتراک گذاری چند دستگاه از یک اتصال اینترنت/داده سیمی را فراهم می کند. سوئیچ های شبکه معمولاً مستقیماً به یک روتر یا سرور متصل می شوند و ویژگی فیزیکی کلیدی آنها ارائه تعداد بیشتری پورت برای اتصال کابل های اترنت اضافی است. عامل اصلی در تصمیم گیری برای خرید نوع و مدل سوئیچ LAN، تقاضای ایجاد شده توسط اندازه و وسعت شبکه ای است که می خواهید از طریق آن متصل شوید. سوئیچ شبکه یک پل شبکه چند پورت است که از آدرس های MAC برای ارسال داده ها در لایه پیوند داده (لایه 2) مدل OSI استفاده می کند. برخی از سوئیچ ها همچنین می توانند داده ها را در لایه شبکه (لایه 3) با اضافه کردن عملکرد مسیریابی ارسال کنند.

سوئیچ ها شامل دسته بندی های مختلفی هستند. سوئیچ های اترنت سریع (FS) – 10/100 مگابیت در ثانیه (استاندارد IEEE 802.3u)، سوئیچ های شبکه گیگابیتی (GS یا JGS) – 10/100/1000 مگابیت در ثانیه (استاندارد IEEE 802.3-2008)، سوئیچ های شبکه ده گیگابیتی (GSS) – 10/100/1000/10000 مگابیت بر ثانیه (استاندارد IEEE 802.3a). همچنین ممکن است سرعت‌ها و استانداردهای اترنت مختلفی را مشاهده کنید، مانند 2.5 گیگابیت در ثانیه، 5 گیگابیت در ثانیه، 25 گیگابیت در ثانیه، 40 گیگابیت در ثانیه، 50 گیگابیت در ثانیه یا 100 گیگابیت بر ثانیه. که برای کاربردهای تخصصی تر توسعه داده می شوند. شایان ذکر است که بهترین سوئیچ شبکه برای مصارف خانگی لزوماً بهترین سوئیچ شبکه برای اهداف تجاری کوچک، صنعتی یا سازمانی نخواهد بود. در ادامه به بررسی ویژگی های دیگر این سوئیچ می پردازیم. برای خرید سوئیچ و تلفن ویپ بیسیم به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه کنید.

  • 8 پورت POE
  • دارای 2 پورت GE آپلینک
  • 2 پورت SFP آپلینک
  • توان خروجی 15.4W
  • فاصله ارسال داده ها تا 250 متر
برند

نت لند

پورت SFP

2 پورت

قابلیت رکمونت

ندارد

محصولات پیشنهادی