سوئیچ شبکه نت لند F812-PGS

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه نت لند را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه نت لند F812-PGS را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه نت لند
  • 11 پورت با قابلیت 10/100/1000
  • 8 پورت FE
  • 1 پورت GE
  • 2 پورت SFP
  • توان کل: 120 وات
  • قدرت ارسال داده ها تا مسافت 250 متر

3,220,000 تومان

سوئیچ شبکه نت لند F812-PGS دارای 11 پورت 10/100/1000 است. توان کل: 120 وات معادل 52 ولت یا 2.8 آمپر است. قدرت ارسال داده ها تا مسافت 250 متر را دارد. دستگاه هایی را پشتیبانی می کند که استاندارد IEEE802.3af/at را پشتیبانی میکنند. این سوئیچ شبکه 8 پورت فیبر دارد، یک پورت گیک، دو پورت SFP. بدنه ی فلزی دارد، از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه، قابیلت extend و قابلیت Vlan  است.

معرفی سوئیچ شبکه نت لند F812-PGS

این سوئیچ از تجهیزات شبکه قابل 8 پورت فیبر دارد، یک پورت گیک، دو پورت SFP. بدنه ی فلزی دارد، از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه، قابلیت extend و قابلیت Vlan  است. دارای 11 پورت 10/100/1000 است. توان کل: 120 وات معادل 52 ولت یا 2.8 آمپر است. قدرت ارسال داده ها تا مسافت 250 متر را دارد. دستگاه هایی را پشتیبانی می کند که استاندارد IEEE802.3af/at را پشتیبانی میکنند. سوئیچ ها به شما اجازه می دهند ده ها دستگاه را به هم متصل کنید. باعث می شوند ترافیک بین دو دستگاه مانعی برای دستگاه های دیگر شما در همان شبکه نشود. سوئیچ ها به شما این امکان را می دهند که کنترل کنید چه کسانی به بخش های مختلف شبکه دسترسی دارند. به شما امکان نظارت بر استفاده را می دهند. امکان ارتباط (در داخل شبکه شما) را فراهم می کنند که حتی سریعتر از اینترنت است. سوئیچ های سطح بالا را می توان با ماژول های قابل اتصال مطابق با نیازهای شبکه شما تنظیم کرد.  درادامه برای آشنایی با انواع سوئیچ شبکه اترنت کلیک کنید.

سوئیچ، در زمینه شبکه، دستگاهی پرسرعت است که بسته های داده دریافتی را دریافت کرده و آنها را به مقصد خود در یک شبکه محلی (LAN) هدایت می کند. یک سوئیچ در یک LAN مبتنی بر اترنت، بسته‌ها/فریم‌های داده TCP/IP ورودی را که حاوی اطلاعات مقصد هستند، هنگام عبور به یک یا چند پورت ورودی می‌خواند. اطلاعات مقصد در بسته ها برای تعیین اینکه از کدام پورت های خروجی برای ارسال داده ها به مقصد مورد نظر استفاده می شود استفاده می شود. دوباره، چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که سوئیچ در لایه پیوند داده، لایه 2، کار می کند و یک فریم را ارسال می کند که حاوی یک بسته داده واحد است. سوئیچ ها شبیه هاب ها هستند و فقط هوشمندتر هستند. یک هاب به سادگی تمام گره‌های شبکه را به هم متصل می‌کند – بدون سوئیچینگ، ارتباط به شیوه‌ای تصادفی اتفاق می‌افتد، با هر دستگاهی که سعی می‌کند در هر زمان با هم ارتباط برقرار کند، که منجر به برخوردهای زیادی می‌شود.سوئیچ شبکه نت لند F812-PGSاز سوی دیگر، یک سوئیچ یک تونل الکترونیکی بین پورت های مبدا و مقصد برای چند ثانیه ایجاد می کند که هیچ ترافیک دیگری نمی تواند وارد آن شود. این منجر به برقراری ارتباط بدون برخورد می شود. سوئیچ ها نیز مشابه روترها هستند، اما یک روتر دارای توانایی اضافی برای ارسال بسته ها بین شبکه های مختلف است، در حالی که یک سوئیچ محدود به ارتباط گره به گره در همان شبکه است. انواع دیگر فعالیت ها در لایه های متوالی مدل OSI انجام می شود: در لایه 4 (لایه انتقال،) لایه 5 (لایه جلسه)، لایه 6 (لایه ارائه،) و لایه 7 (لایه برنامه) حاکم بر سطح نزدیکترین به کاربر نهایی است. سوئیچ در یک شبکه سیمی برای اتصال به دستگاه های دیگر با استفاده از کابل های اترنت استفاده می شود. سوئیچ به هر دستگاه متصل اجازه می دهد تا با دیگران صحبت کند. شبکه های فقط بی سیم از سوئیچ استفاده نمی کنند زیرا دستگاه هایی مانند روترها و آداپتورهای بی سیم مستقیماً با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

سوئیچ قطعه ای از یک جزء مدار فیزیکی است که جریان سیگنال را کنترل می کند. داشتن سوئیچ یا سوئیچ ضامن امکان باز یا بسته شدن اتصال را فراهم می کند. در یک شبکه، سوئیچ یک دستگاه سخت افزاری است که بسته های شبکه را فیلتر و ارسال می کند، اما اغلب قادر به انجام بیشتر نیست. سوئیچ شبکه از یک هاب پیشرفته تر است، اما به اندازه یک روتر پیشرفته نیست. دارای 11 پورت 10/100/1000 است. توان کل: 120 وات معادل 52 ولت یا 2.8 آمپر است. قدرت ارسال داده ها تا مسافت 250 متر را دارد. دستگاه هایی را پشتیبانی می کند که استاندارد IEEE802.3af/at را پشتیبانی میکنند. 8 پورت فیبر دارد، یک پورت گیک، دو پورت SFP. بدنه ی فلزی، قابلیت extend و قابلیت Vlan  است. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه نت لند GI-802-PS بپردازیم.

  • سوئیچ شبکه نت لند
  • 11 پورت با قابلیت 10/100/1000
  • 8 پورت FE
  • 1 پورت GE
  • 2 پورت SFP
  • توان کل: 120 وات
  • قدرت ارسال داده ها تا مسافت 250 متر
برند

نت لند

پورت SFP

2 پورت

قابلیت رکمونت

ندارد

محصولات پیشنهادی