سوئیچ شبکه نت لند F420-P

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه نت لند را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه نت لند F420-P را نیز مشاهده نمایید.

  • 6 پورت 10/100/1000
  • پشتیبانی 4 پورت از POE
  • دارای 2 پورت UPLINK
  • توان کل 96W
  • ظرفیت سوئیچینگ Gbps 1.6
  • دارای QoS، auto negotiation

1,650,000 تومان

سوئیچ شبکه نت لند F420-P جزو سوئیچ های POE است که 4 پورت POE و 2 پورت آپلینک دارد. این سوئیچ که جزو تجهیزات شبکه است دارای قابلیت پشتیبانی از دستگاه هایی دارد که استاندارد IEEE802.3af/at را پشتیبانی می کند. این سوئیچ که جزو تجهیزات شبکه است. توان کل 96W است. فاصله سیگنال شبکه برای ارسال 250 متر است. از سری سوئیچ های غیرمدیریتی 10/100 برند نت لند می باشد. دارای قابلیت auto negotiation است تا هر دستگاه به میزان مورد نیاز دسترسی برق داشته باشد. دارای قابلیت vlan سخت است، با Extend تامین PoE را تا فاصله 250 متر را پشتیبانی می کند.

معرفی سوئیچ شبکه نت لند F420-P

سوئیچ شبکه نت لند F420-P برای رادیوهای بیسیم (Wireless Access Point)، تلفن های تحت شبکه (IP Phone)، تامین برق دوربین های تحت شبکه (IP Camera)، شبکه های کامپیوتری (Computer Networks) کاربرد دارد. این سوئیچ 1 کیلوگرمی، پورت هایی با سرعت 10/100 دارد. دارای QoS است. ظرفیت سوئیچینگ 1.6 گیگابایت است. دارای ابعاد 200x120x40 میلی‌متر است. دارای Auto flip and self negotiation می باشد. حداکثر مسافت ارسال برق 250 متر است. دارای قابلیت vlan سخت است. همچنین از auto negotiation پشتیبانی می کند. جزو تجهیزات شبکه است. توان کل 96W است. برای آشنایی با سوئیچ شبکه هوشمند کلیک کنید.

در این تصویر سوئیچ شبکه نت لند F420-P را مشاهده می کنید.

در این تصویر سوئیچ شبکه نت لند F420-P را مشاهده می کنید.

تولید برند نت لند و ساخت ایران است. این برند تولید کننده ی سوئیچ شبکه از جمله سوئیچ های 5 و 8 و 16 پورت با بدنه ی پلاستیکی و فلزی صنعتی و برای مصارف کوچکتر تولید کرده است. سوئیچ شبکه سخت افزاری است که قادر به متمرکز کردن ارتباطات بین چندین دستگاه و وسیله ­ی ارتباطی در LAN می باشد. سوئیچ ها در 4 دسته ی سوئیچ مدیریت نشده (Unmanaged Switch)، سوئیچ مدیریت شده (Managed Switch)، سوئیچ LAN، سوئیچ PoE تقسیم بندی می شود. سوئیچ ها دارای استانداردهایی هستند که تاییدی بر کیفیت شان باشد. استانداردها توسط سازمان‌های استاندارد بین المللی مانند موسسه مهندسین برق و الکترونیک (IEEE) و گروه ویژه مهندسی اینترنت (IETF) تعریف می‌شوند.سوئیچ شبکه یکی ازمهم ترین تجهیزات شبکه است که نوعی دیوایس برای اتصال Node ها در شبکه می باشد. درست است که می شود از هاب، روتر، مودم هم برای اتصال نودخها استفاده کرد اما سوئیچ برای شبکه های بزرگتر قابل استفاده است. درواقع سوئیچ شبکه آن قطعه ای از تجهیزات شبکه است که کامپیوتر های یک شبکه را به هم متصل می کند و از منظر دیگر برای اتصال تمامی دستگاه‌هایی است که از پروتکل‌های شبکه پشتیبانی می‌کنند. سوئیچ ها بر اساس قابلیت پیکربندی عملکرد سوئیچ به دو دسته ی مدیریتی Managed Switch و غیرمدیریتی Unmanaged Switch تقسیم می شوند. سوئیچ شبکه بهره وری را افزایش میدهد و مانع از کاهش پهنای باند می شود به همین دلیل بر هاب شبکه ارجحیت دارد.

این سوئیچ که در رده سوئیچ های POE است. دارای قابلیت پشتیبانی از دستگاه هایی دارد که استاندارد IEEE802.3af/at را پشتیبانی می کند. این سوئیچ 6 پورتی 10/100 که 2 پورت آپلینک دارد، دارای توان کل 96W است. فاصله سیگنال شبکه برای ارسال 250 متر است. از سری سوئیچ های غیرمدیریتی 10/100 برند نت لند می باشد. دارای قابلیت auto negotiation است تا هر دستگاه به میزان مورد نیاز دسترسی برق داشته باشد. دارای قابلیت vlan سخت است، با Extend تامین PoE را تا فاصله 250 متر را پشتیبانی می کند. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه نت لند F420-P بپردازیم. برای خرید این محصول و تلفن تحت شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه کنید.

  • 6 پورت 10/100/1000
  • پشتیبانی 4 پورت از POE
  • دارای 2 پورت UPLINK
  • توان کل 96W
  • ظرفیت سوئیچینگ Gbps 1.6
  • دارای QoS، auto negotiation
برند

نت لند

پورت SFP

2 پورت

قابلیت رکمونت

ندارد

محصولات پیشنهادی