اکسس پوینت دو باند بیسیم دی لینک مدل DAP-2553

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه دی لینک D-Link را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت اکسس پوینت دو باند بیسیم دی لینک مدل DAP-2553 را نیز مشاهده نمایید.

  • جنس بدنه: پلاستیک
  • دارای 1 پورت اترنت (LAN)
  • رابط‌های دستگاه: (LAN (PoE
  • دارای 3 آنتن خارجی تاشو با قدرت گیرندگی آنتن 3dBi و 5dBi
  • فرکانس باند 2.4 و 5 گیگاهرتز
  • سرعت انتقال داده‌ها: 300 مگابیت بر ثانیه

اکسس پوینت دو باند بیسیم دی لینک مدل DAP-2553 با طراحی فریبنده کوچک و ساده ای که دارد یک نقطه دسترسی قوی و همه کاره میباشد. حالت های عملیاتی متعدد به این معنی است که می توان آن را به سرعت و کارآمد در هر محیطی مستقر کرد و همچنین این اکسس پوینت به مدیران شبکه اجازه می دهد تا یک شبکه بی سیم دو باند بسیار قابل مدیریت و قوی را مستقر کنند. با قابلیت انتخاب باند دوگانه، پشتیبانی از PoE، مدیریت گسترده، حالت‌های عملکرد همه‌کاره، و پیشرفت‌های امنیتی جامد، نقطه دسترسی جدید D-Link AirPremier N Dual Band PoE Poe (DAP-2553) محیط‌های SMB را با راه‌حلی در کلاس تجاری برای استقرار فراهم می‌کند.

معرفی اکسس پوینت دو باند بیسیم دی لینک مدل DAP-2553

اکسس پوینت دو باند بیسیم دی لینک مدل DAP-2553 دارای 3 آنتن میباشد که هر سه آنتن دو باند قابل جدا شدن هستند و می توانند عملکرد بی سیم قابل اعتمادی را با حداکثر نرخ سیگنال بی سیم تا 300 مگابیت بر ثانیه را در باندهای 2.4 گیگاهرتز (802.11g و 802.11n) یا 5 گیگاهرتز (802.11a و 802.11n) ارائه دهند. برای نصب های پیشرفته، این اکسس پوینت پرسرعت جدید دارای پشتیبانی 802.3af Power over Ethernet (PoE) است که امکان نصب این دستگاه را در مناطقی که پریزهای برق به راحتی در دسترس نیستند، فراهم می کند و این، همراه با پشتیبانی از ویژگی‌های کیفیت خدمات Wi-Fi Multimedia™ (WMM)، آن را به یک نقطه دسترسی ایده‌آل برای برنامه‌های صوتی، تصویری و صوتی تبدیل می‌کند و برای اطلاعات بیشتر درباره اکسس پوینت ها به مقاله نحوه کار اکسس پوینت مراجعه فرمایید.

 در این تصویر اکسس پوینت دو باند بیسیم دی لینک مدل DAP-2553 را مشاهده می کنید.

در این تصویر اکسس پوینت دو باند بیسیم دی لینک مدل DAP-2553 را مشاهده می کنید.

این اکسس پوینت برای کمک به حفظ یک شبکه بی‌سیم ایمن، آخرین فناوری‌های امنیتی بی‌سیم را با پشتیبانی از هر دو نسخه شخصی و سازمانی WPA و WPA2 با پشتیبانی از سرور RADIUS ارائه می‌کند. برای محافظت بیشتر از شبکه بی‌سیم خود، فیلتر آدرس MAC، تقسیم‌بندی شبکه بی‌سیم، غیرفعال کردن پخش SSID، تشخیص AP سرکش، و زمان‌بندی پخش بی‌سیم نیز گنجانده شده‌اند. DAP-2553 شامل پشتیبانی از حداکثر 4 VLAN برای پیاده سازی چند SSID برای کمک بیشتر به کاربران در کابل شبکه است. همچنین شامل یک مکانیسم جداسازی مشتری بی سیم است که ارتباط مستقیم مشتری به مشتری را محدود می کند. دارای نشانگر LED با توضیحات قابلیت نمایش وضعیت پورت شبکه، روشن و خاموش بودن دستگاه، وضعیت فرکانس میباشد.برای به حداکثر رساندن بازده کل سرمایه، DAP-2553 را می توان برای بهینه سازی عملکرد شبکه بر اساس هر یک از حالت های عملیاتی متعدد آن پیکربندی کرد: نقطه دسترسی، سیستم توزیع بی سیم (WDS) با نقطه دسترسی، WDS/Bridge (بدون پخش AP) و مشتری بی سیم. با پشتیبانی WDS، مدیران شبکه می‌توانند چندین DAP-2553 را در سرتاسر یک مرکز راه‌اندازی کنند و آن‌ها را به گونه‌ای پیکربندی کنند که با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و در عین حال دسترسی به شبکه را برای مشتریان فردی فراهم کنند. همچنین ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند Load Balancing، که حجم بالای ترافیک شبکه را بهینه می‌کند، و افزونگی برای اتصال بی‌سیم بی‌خطر، شامل می‌شود. علاوه بر این، پشتیبانی از پروتکل درخت پوشا را برای کارایی بیشتر و جلوگیری از طوفان های پخش هنگام استفاده در حالت WDS ارائه می دهد.

مدیران شبکه چندین گزینه برای مدیریت اکسس پوینت DAP-2553 دارند، از جمله Web (HTTP)، سوکت های امن (SSL، که اتصال ایمن به اینترنت را فراهم می کند)، پوسته امن (SSH، که یک کانال امن بین رایانه های محلی و راه دور فراهم می کند و Telnet (امکانات ارتباطی دو جهته هشت بیتی بایت گرا). برای مدیریت شبکه پیشرفته، مدیران می توانند از ماژول مدیریت D-Link AP Manager II یا D-View SNMPv3 برای پیکربندی و مدیریت چندین نقطه دسترسی از یک مکان استفاده کنند. علاوه بر یک فرآیند مدیریت ساده، نرم افزار AP Manager II یا D-View ابزارهایی را در اختیار مدیران شبکه قرار می دهد تا بررسی های تعمیر و نگهداری منظم را از راه دور انجام دهند و نیازی به فرستادن پرسنل برای تأیید فیزیکی عملکرد صحیح را از بین ببرند.

  • جنس بدنه: پلاستیک
  • دارای 1 پورت اترنت (LAN)
  • رابط‌های دستگاه: (LAN (PoE
  • دارای 3 آنتن خارجی تاشو با قدرت گیرندگی آنتن 3dBi و 5dBi
  • فرکانس باند 2.4 و 5 گیگاهرتز
  • سرعت انتقال داده‌ها: 300 مگابیت بر ثانیه
برند

دی لینک

پهنای باند کانال

300Mbps

محصولات پیشنهادی