سوئیچ شبکه نت لند G800-E

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه نت لند را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه نت لند G800-E را نیز مشاهده نمایید.

  • 8 پورت با قابلیت 10/100/1000
  • پهنای باند 16 Gbps
  • دارای پاور 9V -1A
  • طراحی بدون فن
  • دسکتاپ و بدنه پلاستیکی

سوئیچ شبکه نت لند G800-E دارای 8 پورت 10/100/1000 است. بدنه ی پلاستیکی و ظرفیت سوئیچینگ 16 Gbps از مشخصات دیگر این سوئیچ است. برای استفاده ی تمام دستگاه های پشتیبانی شده توسط استاندارد های IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x, IEEE802.3ab, IEEE802.3z مناسب سازی شده است. قابلیت قرار گیری بر روی میز و دیوار را دارد، مصرف برق پایین است، از قابلیت MAC SELF LEARNING AND IPDATING پشتیبانی می کند. دارای قابلیت PLUG AND PLAY است. همچنین این سوئیچ شبکه بدون فن طراحی شده و با توجه به جنس بدنه پلاستیکی با متریال عالی گرمای زیادی تولید نمی کند.

معرفی سوئیچ شبکه نت لند G800-E

سوئیچ شبکه نت لند G800-E مناسب شرکت های کوچک و متوسط خواهد بود. چیپ هایی با حافظه موقت ظرفیت بالا و پشتیبانی کامل از قابلیت ارسال wire-speed این سوئیچ طراحی شده است. قابلیت قرار گیری بر روی میز و دیوار را دارد، مصرف برق پایین است، از قابلیت MAC SELF LEARNING AND IPDATING پشتیبانی می کند. بدنه ی پلاستیکی و ظرفیت سوئیچینگ 16 Gbps از مشخصات دیگر این سوئیچ است. برای استفاده ی تمام دستگاه های پشتیبانی شده توسط استاندارد های IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x, IEEE802.3ab, IEEE802.3z مناسب سازی شده است. دارای قابلیت PLUG AND PLAY است. در ادامه برای آشنایی با سوئیچ شبکه ارزان کلیک کنید.

در این تصویر پورت های سوئیچ شبکه نت لند G800-E را مشاهده می کنید.

در این تصویر پورت های سوئیچ شبکه نت لند G800-E را مشاهده می کنید.

تولید برند نت لند و ساخت ایران است. این برند تولید کننده ی تجهیزات شبکه از جمله سوئیچ های 5 و 8 و 16 پورت با بدنه ی پلاستیکی تولید کرده است. سوئیچ شبکه سخت افزاری است که قادر به متمرکز کردن ارتباطات بین چندین دستگاه و وسیله ­ی ارتباطی در LAN می باشد. سوئیچ ها در 4 دسته ی سوئیچ مدیریت نشده (Unmanaged Switch)، سوئیچ مدیریت شده (Managed Switch)، سوئیچ LAN، سوئیچ PoE تقسیم بندی می شود. سوئیچ ها دارای استانداردهایی هستند که تاییدی بر کیفیت شان باشد. استانداردها توسط سازمان‌های استاندارد بین المللی مانند موسسه مهندسین برق و الکترونیک (IEEE) و گروه ویژه مهندسی اینترنت (IETF) تعریف می‌شوند.اغلب سوئیچ‌ها ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌ای مانند انواع VLAN و لیست‌های کنترل دسترسی (access point) را ارائه می‌دهند که امکان دسترسی به منابع شبکه را برای مدیران این بخش فراهم می‌کند. این سوئیچ 8 پورت اقتصادی و غیر مدیریتی G-800-E دارای 8 پورت می باشد. گزینه ای مناسب برای هتل ها بانک ها، دانشکده ها، و بخش هایی از کارخانه ها و شرکت های کوچک و متوسط خواهد بود. جذابیت اصلی این سوئیچ در استفاده از متریال پلاستیک در بدنه آن می باشد. این سوئیچ با امکان بهبود سرعت ارسال فایل های بزرگ، مشکل فریز شدن فیلم و یا از دست رفتن تصاویر را برطرف نموده است.

سوئیچ یک ارتباط موقت بین منبع و مقصد برقرار می‌کند و پس از انجام عملیات، اتصال را قطع می‌کند. تکنیک‌های سوئیچینگ را میتوان در سه دسته طبقه‌بندی کرد که از آنها برای تصمیم‌گیری در مورد بهترین مسیر برای انتقال داده‌ها بین منبع و مقصد استفاده می شود. طراحی چیپ هایی با حافظه موقت ظرفیت بالا و پشتیبانی کامل از قابلیت ارسال wire-speed برای هفت شبانه روز از جمله ویژگی های این مدل محسوب می شود. بدون فن طراحی شده و با توجه به جنس بدنه پلاستیکی با متریال عالی گرمای زیادی تولید نمی کند. پنل و طراحی بسیار کارا است. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه نت لند G800-E بپردازیم.

  • سوئیچ شبکه نت لند
  • 8 پورت با قابلیت 10/100/1000
  • ظرفیت سوئیچینگ 16 Gbps
  • PLUG AND PLAY
  • پاور 9V-1A
  • طراحی بدون فن
برند

نت لند

ابعاد

123×56×21 میلی متر

قابلیت رکمونت

ندارد

محصولات پیشنهادی