رادیو وایرلس میکروتیک مدل QRT5

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه و VOIP میکروتیک MikroTik را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت رادیو وایرلس میکروتیک مدل QRT5 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • Outdoor
  • 1 پورت اترنت 10/100/1000
  • قابلیت POE
  • فضای ذخیره سازی 128 مگابایت
  • دارای حافظه رم 64 مگابایت
  • دمای کارکرد 40- تا 70
  • حداکثر توان مصرفی 12 وات

رادیو وایرلس میکروتیک مدل QRT5 یک دستگاه وایرلس قدرتمند از سری QRT کمپانی میکروتیک است. این رادیو از تجهیزات شبکه شامل 1 پورت اترنت 10/100/1000 ثانیه (با قابلیت PoE IN) است. پردازنده 1 هسته ایی مدل AR9344 معماری MIPSBE با فرکانس 600 مگاهرتز برای هر هسته دارد. 64 مگابایت مقدار فضای ذخیره گاه حافظه (RAM رم) و 128 مگابایت مقدار فضای ذخیره سازی Storage با استاندارد NAND و کارت وایرلس داخلی با توان خروجی 1000 میلی وات این روتر را برای استفاده به عنوان تجهیزات سمت کاربر یا کلاینت (CPE) در ارتباط های وایرلس یک نقطه به چند نقطه ایده آل کرده است.

سایر مشخصات رادیو وایرلس میکروتیک مدل QRT5

رادیو وایرلس میکروتیک مدل QRT5 سیستم عامل دستگاه مانند تمامی محصولات میکروتیک RouterOs می باشد و سطح لایسنس آن برای QRT5 برابر 4 می باشد. بنابراین می توان از این دستگاه در ارتباطات پوینت تو مالتی پوینت استفاده کرد. دارای پردازنده 1 هسته ای با فرکانس 600 مگاهرتز است. حداکثر توان مصرف انرژی 12W است. قدرت گیرندگی آنتن با توان 24dBi از نوع فلت با زاویه تابش 10 درجه حالت عمودی و افقی دارد. از متعلقات QRT5 می توان به آداپتور 24 ولت با جریان خروجی 0.8 آمپر و PoE injector گیگ اشاره کرد. در باند فرکانسی 5 گیگاهرتز کار می کند. بیشترین نرخ داده ای که می توان از QRT 5 انتظار داشت عددی در حدود 300Mbit/s می باشد. ابعاد 309 ‏× 320 × 50 میلی متر است.

رادیو وایرلس ها در شبکه هایی کاربرد دارند که بخواهید ارتباطات بدون کابل و هزینه های اضافی برقرار شود. رادیو وایرلس میکروتیک مناسب است برای افرادی که حوزه کاری آن‌ها مرتبط با بورس و خرید و فروش سهام است. مجتمع ها و شرکت هایی که بیش از 10 کاربر دارند، دسترسی به اینترنت پر سرعت بدون محدودیت برای آپلود یا دانلود را فراهم می کند. در مجتمع‌ها، هتل‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که قصد دارند به ساده‌ترین شکل به اینترنت وایرلس دسترسی داشته باشند قابل استفاده است. رادیو وایرلس به دلیل وجود قدرت و توان بیشتر نسبت به نمونه‌های مشابه محدوده وسیع‌تری را پوشش می‌دهد و یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی است که برای انتقال تصاویر دوربین یا اطلاعات در مسافت‌های طولانی استفاده می‌شود.رادیو وایرلس میکروتیک مدل QRT5در قست پشتی این رادیو چراغ های LED قرار گرفته است که کمک می کند تا نصب راحت تری را داشته باشند، ترتیب این چراغ های نشان دهنده، چراغ اول نشان دهنده‌ی پاور دستگاه و چراغ دوم نشان دهنده ی قدرت سیگنال می‌باشد. یکی از کارامد ترین محصولات میکروتیک می‌باشد. حداکثر نرخ انتقال داده در بستر بی سیم 300 مگابیت بر ثانیه است. برای استفاده در بخش مرکزی شبکه (AP) در ارتباط های وایرلس یک نقطه به چند نقطه ایده آل است. برای استفاده در ارتباط های وایرلس نقطه به نقطه حداکثر تا مسافت 20km ایده آل است. برای استفاده به عنوان تجهیزات سمت کاربر یا کلاینت (CPE) در ارتباط های وایرلس یک نقطه به چند نقطه ایده آل است. دارای کارت وایرلس داخلی با حداکثر توان خروجی 1W است.

دارای گواهینامه های CE ،FCC ،IC ،EAC ،ROHS است. دمای کارکرد 40- الی 70 درجه سانتی گراد می باشد. بنا بر ادعای میکروتیک اگر این رادیو در محیطی با دمای 25 درجه سانتی گراد استفاده شود، می توان طول عمری در حدود 200 هزار ساعت را از آن انتظار داشت. فرکانس نامی آن نیز برابر 600MHz می باشد. پورت اترنت دستگاه از نوع گیگ اترنت می باشد که PoE in نیز می باشد. با توجه به این که دستگاه مقاوم در برابر نفوذ آب می باشد، می توان به سهولت در محیط بیرونی از آن استفاده کرد. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های رادیو وایرلس میکروتیک مدل QRT5 بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع تلفن ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • Outdoor
  • 1 پورت اترنت 10/100/1000
  • قابلیت POE
  • فضای ذخیره سازی 128 مگابایت
  • دارای حافظه رم 64 مگابایت
  • دمای کارکرد 40- تا 70
  • حداکثر توان مصرفی 12 وات
برند

میکروتیک

محصولات پیشنهادی