رک ایستاده الگونت 27 یونیت عمق 60 مدل LRA-27/60FWR

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت رک ایستاده الگونت 27 یونیت عمق 60 مدل LRA-27/60FWR را نیز مشاهده نمایید.

  • طراحی متفاوت و مقاوم
  • درب فریم دار شیشه ای سکوریت حرارت دیده نشکن
  • دارای عمق 60، عرض 60 و ارتفاع 115 سانتی متر
  • دارای 3 عدد پنل بازشو پشت و طرفین (قفل سوییچی)
  • وزن قابل تحمل: تا 800 کیلوگرم

رک ایستاده الگونت 27 یونیت عمق 60 مدل LRA-27/60FWR برای ذخیره سازی روترها، پچ پنل ها، سوئیچ ها و طیف گسترده ای از تجهیزات شبکه و همچنین لوازم جانبی شبکه استفاده می شوند. یک محفظه مشکی جهت نگهداری تجهیزات شبکه می باشد. استفاده از رک ها باعث می شود که دستگاه‌ های سخت‌ افزاری سیستم سرور به‌ صورت سازمان‌ یافته سازماندهی شده و در نتیجه استفاده از فضای کف به حداکثر برسد. رک ها دارای یک در هستند که از برخورد تصادفی یا عمدی با دکمه پاور یا کابل جلوگیری می کند که می تواند از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کند.

معرفی رک ایستاده الگونت 27 یونیت عمق 60 مدل LRA-27/60FWR

رک ایستاده الگونت 27 یونیت عمق 60 مدل LRA-27/60FWR این امکان را فراهم می‌کنند که تعداد زیادی از تجهیزات را در یک فضای فیزیکی کوچک بدون نیاز به قفسه‌ بندی قرار دهید. اندازه استاندارد قفسه‌ ها 19 اینچ است، اگرچه استاندارد ETSI (موسسه استاندارد های مخابراتی اروپا) 23 اینچ است. قفسه های نوزده اینچی معمولاً 73.5 اینچ ارتفاع دارند. اندازه تجهیزات طراحی شده برای نصب در رک بر حسب واحد های رک (U) که ​​برابر با 1.75 اینچ می باشد، مشخص می شود. قفسه‌ ها حاوی چندین شکاف نصب به نام bay هستند که هر کدام برای نگه‌ داشتن یک واحد سخت‌ افزاری طراحی شده‌اند که با پیچ در جای خود محکم شده اند. این محصول برند الگونت دارای 27 یونیت می باشد. وزن این رک برابر مقدار 27 کیلوگرم می باشد.

یک رک شبکه بسیار کم‌ عمق‌ تر از یک رک سرور است و معمولاً عمق آن کمتر از سی و یک اینچ می باشد. اما رک های سرور بزرگتر بوده و تجهیزات بزرگتری را می توان در آن جای داد. در بسیاری از موارد، فضاهای اداری نیاز به استفاده از یک رک سرور و یک رک شبکه دارند تا تجهیزات مختلفی را که در آنجا مورد استفاده قرار می‌گیرند در خود جای دهند. تجهیزات تولید گرما دارند به همین علت نگهداری نادرست تجهیزات تولید گرما می تواند خطرناک باشد. این می تواند به تجهیزات شما آسیب برساند یا بدتر از آن به دلیل دمایی که برخی از سرور ها می توانند ایجاد کنند می تواند به خطر آتش سوزی تبدیل شود. استفاده از رک این تجهیزات را سازمان دهی کرده و حفاظت از تجهیزات را نیز برقرار می کند. این محصول رک ایستاده الگونت 27 یونیت عمق 60 مدل LRA-27/60FWR دارای عمق 60، عرض 60 و ارتفاع 115 سانتی متر می باشد.در این تصویر رک ایستاده الگونت 27 یونیت عمق 60 مدل LRA-27/60FWR با 4 عدد چرخ مشاهده می کنیداز طرفی رک ها به صورت دیواری یا ایستاده تولید می شوند. آنها در ارتفاع های مختلف و عرض های استاندارد تولید می شوند. مقدار 19 اینچ تا حد زیادی رایج ترین عرض است. عرض فاصله بین سوراخ های نصب تجهیزات نصب است – عرض واقعی قفسه معمولاً چندین اینچ گسترده تر است. ارتفاع معمول برای قفسه ها 48 و 83 اینچ می باشد. قفسه ها راهی برای سازماندهی تجهیزات در کمد سیم کشی ارائه می دهند. قفسه ها با لوازم جانبی مختلفی عرضه می شوند. می توانید از رک ها یا کشوهای کشویی برای قرار دادن تجهیزات با اندازه های عجیب و غریب در قفسه ها، برای دسترسی آسان برای پیکربندی و سیم کشی استفاده کنید.

این محصول رک دارای درب جلو یک لنگه فریم دار با شیشه سکوریت حرارت دیده نشکن، دربهای بغل و پشت آن به صورت بازشو – قفل سوئیچی می باشد. وجود 4 عدد چرخ جابه جایی این محصول را راحت تر کرده است. از متعلقات همراه این محصول پیچ و مهره، پاورماژول 3 پورت، 4 عدد چرخ 4 عدد پایه ثابت قابل تنظیم می باشد. هر محصول رک دارای وزن قابل تحمل می باشد، که منظور از آن وزنی است که رک توانای تحمل آن را دارد. وزن قابل تحمل این محصول برابر 800 کیلوگرم می باشد. در ادامه برخی از ویژگی های محصول رک ایستاده الگونت 27 یونیت عمق 60 مدل LRA-27/60FWR آورده شده و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • رک 27 یونیت
  • مدل LRA-27/60FWR
  • دارای عمق 60، عرض 60 و ارتفاع 115 سانتی متر
  • وزن رک: 27 کیلوگرم
  • وزن قابل تحمل: تا 800 کیلوگرم
  • درب جلو: یک لنگه فریم دار با شیشه سکوریت حرارت دیده نشکن
  • دربهای بغل و پشت: بازشو – قفل سوئیچی
  • دارای فن 220 ولت 12 * 12 بلبرینگی
  • دارای 4 عدد آداپتور قابل تنظیم
  • دارای 4 عدد چرخ و 4 عدد پایه ثابت قابل تنظیم
  • دارای 3 عدد پنل بازشو پشت و طرفین (قفل سوییچی)
  • دارای قفل طرح ریتال و درب پشت (قفل سوییچی) لولایی
برند

الگونت

کشور سازنده

ایران

رنگ

مشکی

نوع رک

ایستاده

تعداد یونیت

27 یونیت

عمق

60 سانتی‌متر

فن رک

دارای فن 220 ولت 12 * 12 بلبرینگی

محصولات پیشنهادی