اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-2360

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه دی لینک D-Link را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-2360 را نیز مشاهده نمایید.

  • وزن: 689 گرم
  • دارای رابط های: LAN(RJ-45)
  • حداکثر مصرف برق: با PoE برابر 7.9 وات، بدون PoE برابر 6.5 وات
  •  اتصال: پورت LAN اترنت گیگابیتی PoE، بیسیم 802.11b/g/n
  • فرکانس باند بیسیم 2.4 GHz to 2.4835 GHz
  • سرعت بی سیم 300 مگابیت بر ثانیه

اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-2360 یک اکسس پوینت ایده آل برای مدیران شبکه است تا بتوانند میزان شبکه وایرلس خود را تغییر و یا افزایش دهند. این اکسس پوینت یک دسترسی مناسب برای مکان های شلوغ مانند فرودگاه، دانشگاه، کافی شاپ، مراکز فروش و… می باشد. این محصول به دلیل ساخت و عرضه محصولات تجهیزات شبکه برای کاربران خانگی و همچنین محیط‌های تجاری کوچک و متوسط شناخته‌شده است. تردد در مناطق سرپوشیده مانند فرودگاه ها، کافی شاپ ها، مراکز خرید، اماکن ورزشی و استقرار پردیس دانشگاه موزد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی شرایط شبکه و عوامل محیطی، از جمله حجم ترافیک شبکه، ساختمان مواد و ساخت و ساز و سربار شبکه، نرخ توان عملیاتی داده را کاهش می دهد. عوامل محیطی تاثیرات مخربی بر محدوده سیگنالهای بی سیم دارد.

معرفی اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-2360

اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-2360 از محصولات برند دی لینک می باشد. دی لینک یک شرکت تجهیزات مخابراتی و شبکه است که در سال ۱۹۸۶به نام  داتکس سیستم تأسیس شد. این برند در سال ۱۹۹۴ به نام دی-لینک تغییر کرد. این برند به عنوان تاثیرگذارترین کمپانی‌های حوزه‌ی شبکه با بیش از سه دهه سابقه می باشد. از محصولات این برند به دو دسته محصولات خانگی و اداری و محصولات تجاری تقسیم می شوند. مودم روترهای ADSL و VDSL هستن که بسیار شناخته شده می باشند. این محصول اکسس پوینت DAP-2360 به مدیران شبکه اجازه می دهد تا یک شبکه بی سیم 802.11n بسیار قابل مدیریت و بسیار قوی را مستقر کنند. برای ایجاد یا افزایش ظرفیت یک شبکه بی سیم. این اکسس پوینت عمدتاً در بالا استفاده می شود.

 در این تصویر اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-2360 را مشاهده می کنید.

در این تصویر اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-2360 را مشاهده می کنید.

آنتن های ارائه شده قابل جدا شدن هستند و پوشش بی سیم بهینه را در باند 2.4GHz با استفاده از طراحی تک رادیویی با قدرت بالا برای کاهش نقاط مرده و افزایش ظرفیت ارائه می کنند. سرعت انتقال در این فرکانس تا 300 مگابیت در ثانیه می باشد. همچنین کاربران می توانند با آداپتورهای قدیمی 802.11b/g و همچنین آخرین 802.11n متصل شوند. آداپتورهایی برای لذت بردن از دانلودهای سریعتر و ارتباط فوری می باشد. رنگ اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-2360 محصور در یک شاسی فلزی سفید رنگ، به نقطه دسترسی اجازه می دهد تا به راحتی با سقف یا دیوارها ترکیب شود و از قوانین آتش سوزی دقیق برای قرار دادن در گذرگاه های هوا تبعیت کند. شاسی فلزی درجه بندی شده Plenum امکان قرار دادن محتاطانه در فضای سقف را برای بهینه سازی کارایی فراهم می کند.برای نصب های پیشرفته، این اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-2360 پرسرعت دارای پشتیبانی 802.3af Power over Ethernet (PoE) است که امکان نصب این دستگاه را در مناطقی که پریزهای برق به راحتی در دسترس نیستند، فراهم می کند. برای کمک به حفظ یک شبکه بی سیم ایمن، DAP-2360 آخرین امنیت بی سیم را ارائه می دهد. فناوری ها با پشتیبانی از هر دو نسخه شخصی و سازمانی WPA و WPA2 (802.11i) با پشتیبانی از باطن سرور RADIUS. برای محافظت بیشتر از شبکه بی سیم خود، MAC فیلتر آدرس، بخش‌بندی شبکه بی‌سیم، غیرفعال کردن پخش SSID، تشخیص AP سرکش و برنامه ریزی پخش بی سیم نیز گنجانده شده است. DAP-2360 شامل پشتیبانی از حداکثر هشت VLAN برای پیاده سازی چند SSID است.

این محصول دارای پشتیبانی از حالت های AP متعدد برای اطمینان از بهینه سازی عملکرد بر اساس نیازهای شبکه و دارای پورت LAN گیگابیتی برای بک هال با ظرفیت بالا به شبکه سیمی می باشد. برای کمک بیشتر به بخش بندی کاربران در شبکه. همچنین شامل یک جداسازی مشتری بی سیم است. مکانیزمی که ارتباط مستقیم مشتری به مشتری را محدود می کند. این واحد برای محیط های داخلی طراحی شده است. راه اندازی این واحد در محیط های بیرونی ممکن است الزامات مقررات محلی را نقض کند. در ادامه برخی از ویژگی های اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-2360 آورده شده و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • شبکه بی سیم از هر دو نسخه شخصی و سازمانی WPA و WPA2 پشتیبانی می کند
  • پشتیبانی از حالت های AP متعدد برای اطمینان از بهینه سازی عملکرد بر اساس نیازهای شبکه
  • فیلتر کردن آدرس MAC و پارتیشن بندی WLAN کنترل نهایی دسترسی به شبکه را تضمین می کند
  • به عنوان یک AP مستقل یا به عنوان بخشی از یک استقرار چند دستگاهی متمرکز و مقیاس پذیر کار می کند
  • حالت های عملکرد همه کاره و پیشرفت های امنیتی قوی
  • پشتیبانی از PoE
  • حداکثر مصرف برق با PoE برابر 7.9 وات، بدون PoE برابر 6.5 وات
  • دارای ابعاد 36×188×166 میلیمتر و وزن 689 گرم می باشد
  • دارای LED پاور، 2.4 گیگاهرتز و LAN می باشد
  • شاسی دارای رتبه بندی کامل
  • قابلیت مدیریت گسترده
برند

دی لینک

پهنای باند کانال

300Mbps

محصولات پیشنهادی