سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1100-08P

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه دی لینک را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1100-08P را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه مدیریتی
  • دارای 8 پورت POE
  • نوع پورت ها 10/100/1000
  • طراحی بدون فن برای عملکرد بی صدا
  • ابعاد 171×978×286 میلی متر
  • دارای قابلیت IGMP Snooping
  • دارای QoS

سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1100-08P دارای 8 پورت، ظرفیت سوئیچینگ 16 Gbps، جدول مک آدرس 4K، در ابعاد 171×978×286 میلی متر، طراحی بدون فن است. این سوئیچ شبکه دسکتاپ، جنس بدنه فلزی، دارای نشانگر با قابلیت نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن دستگاه و نمایش وضعیت پورت های شبکه است. دارای قابلیت مونیتورینگ و قابلیت یادگیری و پیکربندی شبکه به صورت خودکار است. دارای ویژگی های L2 Switching از جمله QoS, IGMP Snooping و طراحی زیبا و وزن 430 گرم است.

معرفی سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1100-08P

سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1100-08P با طراحی بدون فن، جنس بدنه فلزی، LED، مونیتورینگ و وزن 430 گرم است. راهی آسان برای مدیریت ویژگی های لایه 2 مانند VLAN ها، پروتکل درخت پوشاننده (STP) و تجمع پیوندها (ایستا) به مدیران می دهد. این سوئیچ های هوشمند مدیریت شده با ویژگی های امنیتی قدرتمند از جمله IGMP Snooping، Static MAC و Storm Control، راه حلی همه کاره برای استقرارهایی هستند که به پیکربندی آسان عملکرد بدون پیچیدگی اضافی نیاز دارند. دستیار شبکه (DNA) رایگان D-Link همه دستگاه های متصل شما را نمایش می دهد و پیکربندی برای اولین بار را آسان می کند.

 در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1100-08P را مشاهده می کنید.

در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1100-08P را مشاهده می کنید.

با استقرار با دستگاه‌های سازگار، کاربران می‌توانند هزینه‌های عملیاتی و حتی خنک‌کننده اضافی را کاهش دهند. تجهیزات شبکه، به کسب و کارهای کوچک و متوسط کمک می کند تا در بودجه خود باقی بمانند. دارای فناوری D-Link Green است که به صرفه جویی خودکار انرژی کمک می کند. سوئیچ ها وضعیت پیوند هر پورت را کنترل می کنند و مصرف برق را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. ویژگی‌های نوآورانه D-Link Green به صرفه‌جویی در مصرف کمک می‌کنند. دارای مدیریت هوشمند و انعطاف پذیر است. دمای عملیاتی 0 تا 40 درجه سانتی گراد می باشد. این سوئیچ رابط وب کامل برای مدیریت سوئیچ جامع است. دارای طراحی فشرده برای قرارگیری راحت می باشد. اکثر مدل های این سری از طراحی بدون فن برای عملکرد بی صدا و کم مصرف استفاده می کنند.مدل های سری DGS-1100 از Power over Ethernet در درگاه های دسترسی مسی پشتیبانی می کنند. برق از طریق اترنت نصب دستگاه‌های دارای قابلیت PoE مانند تلفن‌های VoIP و دوربین‌های IP را در مکان‌های دور و بدون دسترسی فوری به پریز برق بسیار ساده می‌کند. فناوری D-Link Green به سوئیچ‌های مدیریت هوشمند DGS-1100 امکان می‌دهد بدون به خطر انداختن عملکرد، در مصرف برق صرفه‌جویی کنند. اکثر مدل های این سری از طراحی بدون فن برای عملکرد بی صدا و کم مصرف استفاده می کنند. همه آنها مطابق با IEEE 802.3az هستند و دارای قابلیت تشخیص وضعیت پیوند و PoE مبتنی بر زمان هستند. این سوئیچ دوستدار طبیعت طراحی شده است و بدون به خطر انداختن عملکرد، در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

مدل های انتخاب شده در سری DGS-1100 از Power over Ethernet در درگاه های دسترسی مسی پشتیبانی می کنند. برق از طریق اترنت نصب دستگاه‌های دارای قابلیت PoE مانند تلفن‌های VoIP و دوربین‌های IP را در مکان‌های دور و بدون دسترسی فوری به پریز برق بسیار ساده می‌کند. دارای تشخیص Loopback و تشخیص کابل است. سوئیچ ها وضعیت پیوند هر پورت را کنترل می کنند و مصرف برق را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1100-08P بپردازیم و همچنین جهت خرید این محصول و تلفن تحت شبکه ویپ میتوانید به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سوئیچ شبکه مدیریتی
  • دارای 8 پورت POE
  • نوع پورت ها 10/100/1000
  • طراحی بدون فن برای عملکرد بی صدا
  • ابعاد 171×978×286 میلی متر
  • دارای قابلیت IGMP Snooping
  • دارای QoS
برند

دی لینک

ابعاد

171×978×286 میلی متر

قابلیت رکمونت

ندارد

محصولات پیشنهادی