اکسس پوینت مدیریتی بی سیم دی لینک مدل DWL-2600AP

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه دی لینک D-Link را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت اکسس پوینت مدیریتی بی سیم دی لینک مدل DWL-2600AP را نیز مشاهده نمایید.

  • جنس بدنه: پلاستیک
  • سازگاری خودکار PoE یا PoE+
  • دارای 1 پورت LAN 10/100
  • دارای 2 آنتن داخلی
  • فرکانس باند 2.4835~2.4GHz
  • استانداردهای بیسیم (IEEE 802.11b/g/n)

اکسس پوینت مدیریتی بی سیم دی لینک مدل DWL-2600AP یک نقطه دسترسی داخلی در سطح ورودی است که برای فعال کردن مشاغل برای استقرار شبکه های بی سیم مدیریت شده کم هزینه طراحی شده است و این اکسس پوینت می‌تواند در حالت مستقل برای استقرار اولیه کار کند و سپس با افزودن یک سوئیچ یا کنترلر بی‌سیم یکپارچه D-Link تکمیل شود تا مدیریت شبکه بی‌سیم متمرکز را ارائه دهد.

معرفی اکسس پوینت مدیریتی بی سیم دی لینک مدل DWL-2600AP

اکسس پوینت مدیریتی بی سیم دی لینک مدل DWL-2600AP یک اکسس پوینت دوباند با استاندارد (IEEE 802.11b/g/n) و مناسب برای فضای داخلی میباشد و این دستگاه به صورت خاص برای استفاده در محیط کسب و کارها و پردیس ها طراحی شده است. DWL-2600AP بسیار قابل مدیریت و از سرعت بالایی برخوردار است و از دیگر ویژگی های این دستگاه میتوان به بدنه مقاوم با استاتدارد IP-67 اشاره کرد و همچنین قابل به ذکر است که فرکانس باند 2.4835~2.4GHz، دستگاه در بازه ی دمایی 30- تا 60 درجه سانتیگراد کارایی دارد و این اکسس پوینت بهره برده از 2 آنتن داخلی است و از جدیدترین ویژگی های امنیتی بی سیم برای جلوگیری از دسترسی کاربران غیرمجاز به کابل شبکه چه به صورت بی سیم و چه از طریق اینترنت پشتیبانی می کند و استفاده از امنیت بیسیم WPA و WPA2 را تضمین می کند.

 در این تصویر اکسس پوینت مدیریتی بی سیم دی لینک مدل DWL-2600AP را مشاهده می کنید.

در این تصویر اکسس پوینت مدیریتی بی سیم دی لینک مدل DWL-2600AP را مشاهده می کنید.

اکسس پوینت مدیریتی بی سیم DWL-2600AP دارای 1 پورت LAN 10/100 که توسط رابط‌های شبکه، طراحی شده‌اند تا به مدیر اجازه دهند به راحتی سایر شبکه‌ها را به هم وصل کنند و دستگاه‌هایی مانند دوربین یا نقطه دسترسی Wi-Fi دیگر وارد شبکه شوند و بهره برده از امنیت SSID با 16 درایو میباشد. دارای مدیریت یکپارچه است که هنگامی که در ارتباط با خط سوئیچ‌های بی‌سیم یکپارچه D-Link مستقر می‌شوند، حداکثر ۲۵۶ واحد DWL-2600AP ممکن است به صورت متمرکز مدیریت و تدارک دیده شوند، که به مدیر امکان می‌دهد شبکه Wi-Fi را برای پوشش یک منطقه بزرگ گسترش دهد.اکسس پوینت DWL-2600AP دارای نمایشگر LED با قابلیت نمایش LAN / برق میباشد. منبع تغذیه آن برق 12 ولت DC، 1 آمپر میباشد  که امر مهمی برای اکسس پوینت ها میباشد و از امنیت بالایی برخوردار است که با استفاده از کلید WPS، می توانید شبکه بی سیم امن خود را با خیال راحت و سریع راه اندازی کنید. اکسس پوینت مدیریتی بی سیم دی لینک مدل DWL-2600AP با ترکیب آخرین نسل از فناوری Wireless N، عملکرد و پوشش بی‌سیم عالی را در یک طراحی جمع‌وجور بدون آسیب رساندن به آن ارائه می‌کند. اکسس پوینت ها هر جایی که کابل اترنت دارید می توانند قرار گیرند و مدل های جدیدتر اکسس پوینت با Power over Ethernet Plus یا همان PoE+ سازگارند و PoE+ ترکیبی از اترنت و کابل شبکه برق است و در نتیجه حتی دیگر لازم نیست کابل برق جداگانه ای هم نصب کنید.

علاوه بر این، DWL-2600AP از حداکثر 32 نقطه دسترسی مجازی (VAP) پشتیبانی می کند که مدیر انعطاف پذیری برای تخصیص آسان امتیازات دسترسی به کلاس های مختلف کاربران است و قابلیت نصب شدن آسان بر روی دیوار یا سقف در فضای داخلی با وزن 550 گرم در ابعاد (160x 160 x 45) میلی‌متر را دارد و جنس بدنه این اکسس پوینت از پلاستیک محکم میباشد و رابط‌های دستگاه: یک عدد Gigabit Ethernet LAN است. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های اکسس پوینت مدیریتی بی سیم دی لینک مدل DWL-2600AP بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع تلفن تحت شبکه ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • جنس بدنه: پلاستیک
  • سازگاری خودکار PoE یا PoE+
  • دارای 1 پورت 10/100
  • دارای 1 پورت LAN
  • دارای 2 آنتن داخلی
  • فرکانس باند 2.4835~2.4GHz
  • استانداردهای بیسیم (IEEE 802.11b/g/n)

PDF

جهت مشاهده دیتاشیت محصول اکسس پوینت مدیریتی بی سیم دی لینک مدل DWL-2600AP کلیک نمایید.

برند

دی لینک

پهنای باند کانال

300Mbps

محصولات پیشنهادی