اکسس پوینت هوشمند خانگی دی لینک DCH-G020

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه دی لینک D-Link را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت اکسس پوینت هوشمند خانگی دی لینک DCH-G020  را نیز مشاهده نمایید.

  • جنس بدنه: پلاستیک
  • دارای 2 پورت اترنت 10/100 و یک پورت USB 2.0
  • دارای 1 پورت 10/100 LAN USB
  • حداکثر مصرف برق: 5V ,2A Watts
  • دارای آنتن داخلی
  • فرکانس باند 2.4GHz ~ 5

اکسس پوینت هوشمند خانگی دی لینک DCH-G020 به عنوان یک رابط بین شبکه خانگی بی سیم، دستگاه های بی سیم و دستگاه های سازگار mydlink Home Z-Wave عمل می کند. استفاده همزمان از این دستگاه اکسس پوینت و سنسورهای خانه به شما این امکان را می دهد که از آلارم هایی استفاده کنید تا در هنگام باز و بسته شدن در یا پنجره و یا زمانی که حرکت غیرمنتظره ای در خانه شما تشخیص داده شود به شما هشدار دهد.

ویژگی های اکسس پوینت هوشمند خانگی دی لینک DCH-G020

اکسس پوینت هوشمند خانگی دی لینک DCH-G020 را به آسانی به کمک نرم افزار mydlink Home میتوانید راه اندازی و مدیریت نمایید و به روتر متصل نمایید و به شما این امکان را میدهد که چه در منزل خود باشید یا از آنجا دور باشید، پیغام های هشدار شما را از اتفاقات مطلع خواهد کرد و علاوه بر این ویژگی بارزی که دارد، با دیگر دستگاه های mydlink Home به خوبی سازگار و مچ است که در تنیجه میتوانید به راحتی و بدون هزینه های نصب زیاد خانه هوشمند خود را داشته باشید.

 در این تصویر اکسس پوینت هوشمند خانگی دی لینک DCH-G020 را مشاهده می کنید.

در این تصویر اکسس پوینت هوشمند خانگی دی لینک DCH-G020 را مشاهده می کنید.

اکسس پوینت هوشمند DCH-G020 دارای 2 پورت اترنت 10/100 و یک پورت USB 2.0 و همچنین دارای نمایشگر LED با قابلیت نمایش Status که وضعیت دستگاه را نشان میدهد میباشد. این سری از اکسس پوینت دی لینک دارای آنتن داخلی میباشد و منبع تغذیه آن برق 5V , 2A وات میباشد و سازگار با پروتکل های ( ARP/ ICMP/ TCP/ IP/ IPv4 and IPv6/ HNAP DHCP client / NTP client/ Bonjour) و استانداردهای (IEEE 802.11a / 11ac / 11b/ 11n) است که امر مهمی برای اکسس پوینت ها میباشد و از امنیت بالایی برخوردار است که با استفاده از کلید WPS، می توانید شبکه بی سیم امن خود را با خیال راحت و سریع راه اندازی کنید.اکسس پوینت DCH-G020 از امنیت بالایی برخوردار است که با استفاده از کلید WPS، می توانید شبکه بی سیم امن خود را با خیال راحت و سریع راه اندازی کنید. DCH-G020 دارای کلید ریست، کلید WPS، کلید روشن و خاموش کردن دستگاه (Power On/Off) است و از جدیدترین ویژگی های امنیتی بی سیم برای جلوگیری از دسترسی کاربران غیرمجاز به کابل شبکه چه به صورت بی سیم و چه از طریق اینترنت پشتیبانی می کند و استفاده از WPA و WPA2 تضمین می کند که کاربران می توانند از بهترین سیستم های رمزگذاری برای دستگاه های خود استفاده کنند و همچنین دارای فرکانس باند 2.4 تا 5 گیگاهرتز است و بهره برده از رابط Wireless, LAN(RJ-45)) میباشند.

این اکسس پوینت دی لینک بهره برده از مزایایی از جمله ابزاری مناسب برای گسترش شبکه، مناسب برای برنامه های کاربردی کسب وکار، کارکرد انعطاف پذیر میباشد و در قسمت پشتی دستگاه دو درگاه LAN از نوع 10/100 Mbps به اضافه‌ یک درگاه USB2.0 برای اتصال فلش‌ مموری مشاهده می‌ شود و در قسمت پایینی درگاه‌ یک کلید برای فعال یا غیرفعال کردن Wi-Fi است. اکسس پوینت سازگاری بسیار خوبی با سنسور ها، دوربین‌ ها و آژیر های هوشمند شرکت دی لینک دارد و این محصول در ابعاد (100 × 100 × 110) میلیمتر و به وزن 150 گرم و به رنگ سفید تولید میشود. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های اکسس پوینت هوشمند خانگی دی لینک DCH-G020 بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع سانترال ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • جنس بدنه: پلاستیک
  • دارای 2 پورت اترنت 10/100 و یک پورت USB 2.0
  • حداکثر مصرف برق: 5V ,2A Watts
  • دارای آنتن داخلی
  • فرکانس باند 2.4GHz ~ 5
برند

دی لینک

پهنای باند کانال

300Mbps

محصولات پیشنهادی