سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1100-05P‎D

در این قسمت مشخصات سوئیچ های دی لینک را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1100-05P‎D را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه مدیریتی
  • دارای 5 پورت POE
  • نوع پورت ها 10/100/1000
  • ابعاد 150×97 ×28 میلی متر
  • D-Link Green برای صرفه جویی در انرژی
  • طراحی بدون فن برای عملکرد بی صدا
  • کنترل جریان برای محافظت در برابر از دست دادن داده ها

سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1100-05P‎D مانند اکثر مدل های این سری از طراحی بدون فن برای عملکرد بی صدا و کم مصرف استفاده می کند. این سوئیچ شبکه مدیریتی دارای فناوری D-Link Green  است. به این سوئیچ ها امکان صرفه جویی در عملکرد بدون به خطر انداختن عملکرد را میدهد. دارای طراحی فشرده برای قرارگیری راحت است و همه دستگاه های متصل شما را نمایش می دهد. پیکربندی برای اولین بار را آسان می کند. دارای 5 پورت 10/100/1000 است که همگی ساپورت POE را انجام میدهند. این سوئیچ دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته نیز می باشد.

معرفی سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1100-05P‎D

سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1100-05P‎D دارای امکانی است که به طور خودکار پورت آسیب دیده را خاموش می کند. این سوئیچ مدیریتی هوشمند راه حل شبکه ای قدرتمند و انعطاف پذیر برای مشاغل کوچک، متوسط و سازمانی است. می تواند از طریق یک سوئیچ PoE یا انژکتور تغذیه شود. امکان نصب انعطاف پذیرتر در مناطق دورافتاده بدون پریز برق را فراهم میکند. ویژگی Cable Diagnostics برای مدیران شبکه طراحی شده است. به سرعت کیفیت کابل های مسی را بررسی می کنند. نوع کابل را تشخیص دهند، خطاهای کابل را تشخیص دهند. از VLAN نظارت خودکار (ASV) پشتیبانی می کند. ابعاد این سوئیچ 150×97 ×28 میلی متر است.

 در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1100-05P‎D را مشاهده می کنید.

در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1100-05P‎D را مشاهده می کنید.

این سوئیچ های هوشمند مدیریت شده با ویژگی های امنیتی قدرتمندی از جمله IGMP snooping، Static MAC و Storm Control، راه حلی همه کاره برای استقرارهایی هستند که نیاز به پیکربندی آسان عملکرد بدون پیچیدگی اضافی دارند. همچنین دارای ویژگی های خلاقانه D-Link Green صرفه جویی در انرژی و ظرفیت سوئیچینگ 10 گیگابیت بر ثانیه و نوع کاربری دسکتاپ نیز می باشد. ویژگی تشخیص کابل برای مدیران شبکه طراحی شده است تا به سرعت کیفیت را بررسی کنند. سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1100-05P‎D به ویژگی های امنیتی پیشرفته ای مانند Static مجهز شده است. به مدیران کمک می کند دسترسی به شبکه را محدود کنند. این سوئیچ جزو تجهیزات شبکه است.سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1100-05P‎D که با انرژی PoE تغذیه می شود یک راه حل مقرون به صرفه برای SOHO ها و مشاغل کوچک و متوسط و همچنین سازمانی استقرار، مانند دفاتر شعبه و اتاق های جلسات که نیاز به شبکه ساده دارند. ویژگی های این سوئیچ کیفیت و امنیت ترافیک VoIP را تضمین می کنند. همچنین این سوئیچ پیکربندی گسترده سوئیچ و راه اندازی اولیه دستگاه های کشف شده، از جمله تغییرات رمز عبور و سیستم عامل را ارتقاء می دهد. رابط گرافیکی مدیریت مبتنی بر وب یک رابط کاربرپسند را ارائه می دهد که به مدیران شبکه امکان می دهد از راه دور کنترل کنند. از Auto Voice VLAN پشتیبانی می کند، که بهترین گزینه برای استقرار VoIP است. با قرار دادن خودکار ترافیک صوتی از یک IP، سرویس VoIP را بهبود می بخشد.

ظرفیت این سوئیچ برابر 10Gbps و با مک آدرس 2k می تواند 2 هزار کاربر را تحت پوشش خود قرار می دهد. این سوئیچ شبکه تولید برند دی لینک است که برند جهانی تجهیزات شبکه راه حل های شبکه ای با کیفیت بالا را برای مصرف کنندگان و شرکت های جهانی در هر اندازه ارائه می دهد. طراحی فشرده و مقرون به صرفه نه تنها عملی بودن و کارایی رایانه ها را به طور قابل توجهی بهبود بخشید، بلکه تغییرات انقلابی را در بازار جهانی رایانه های شخصی ایجاد کرد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1100-05P‎D بپردازیم و همچنین جهت خرید این محصول و تلفن تحت شبکه ویپ میتوانید به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سوئیچ شبکه مدیریتی
  • دارای 5 پورت POE
  • نوع پورت ها 10/100/1000
  • ابعاد 150×97 ×28 میلی متر
  • D-Link Green برای صرفه جویی در انرژی
  • طراحی بدون فن برای عملکرد بی صدا
  • کنترل جریان برای محافظت در برابر از دست دادن داده ها
برند

دی لینک

ابعاد

150×97 ×28 میلی متر

قابلیت رکمونت

ندارد

محصولات پیشنهادی