اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-1155

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه دی لینک D-Link را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-1155 را نیز مشاهده نمایید.

  • 2 پورت 10/100 مگابیت بر ثانیه
  • پشتیبانی از استاندارد IEEE 802.11 g/b/n
  • طول کابل: 1 متری
  • دارای رابط 10/100 LAN
  • فرکانس باند 2.4 گیگاهرتز
  • سرعت بی سیم 150 مگابیت بر ثانیه
  • دارای 1 عدد آنتن تاشو متصل به اکسس پوینت

اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-1155 به شما کمک می کند تا یک شبکه بی سیم ایجاد کنید یا دستگاه های اترنت را به یک شبکه بی سیم موجود وصل کنید. بر اساس فناوری N Wireless ، DAP-1155 سرعت بیشتری نسبت به نسل قبلی بی سیم G¹ ارائه می دهد و شما را قادر می سازد فیلم های آنلاین، موسیقی جریان و انتقال سریعتر را تماشا کنید.با استفاده از Bridge/Access Bridge Wireless N 150 می توانید یک نقطه دسترسی بی سیم برای دستگاه های اکسس پوینت بی سیم در خانه خود با حالت Access Point ایجاد کنید، یا از حالت Bridge برای اتصال کنسول های بازی با قابلیت اترنت خود مانند Xbox 360® استفاده کنید.

معرفی اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-1155

اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-1155 دارای 2 پورت 10/100 LAN مگابیت بر ثانیه و نشانگر LED با توضیحات Power / Wireless / WPS و یک کلید ریست و کلید WPS بر روی آن میباشد. این سری از اکسس پوینت دی لینک دارای یک انتن تاشو متصل به اکسس پوینت با قدرت گیرندگی 2dBi میباشد که سرعت بی سیم آن 150 مگابیت بر ثانیه است. طول کابل شبکه این اکسس پوینت 1 متر بوده و منبع تغذیه آن آداپتور برق و سازگار با سیستم عامل های Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows 98SE, Windows NT, Windows 2000, MAC OS , NetWare, UNIX و Linux است که امر مهمی برای اکسس پوینت ها میباشد.

 در این تصویر اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-1155 را مشاهده می کنید.

در این تصویر اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-1155 را مشاهده می کنید.

اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-1155 از امنیت بالایی برخوردار است که با استفاده از کلید WPS، می توانید شبکه بی سیم امن خود را با خیال راحت و سریع راه اندازی کنید. فقط با فشردن یک کلید، DAP-1155 از جدیدترین ویژگی های امنیتی بی سیم برای جلوگیری از دسترسی کاربران غیرمجاز به شبکه چه به صورت بی سیم و چه از طریق اینترنت پشتیبانی می کند و استفاده از WPA و WPA2 تضمین می کند که کاربران می توانند از بهترین سیستم های رمزگذاری برای دستگاه های خود استفاده کنند و همچنین دارای فرکانس باند 2.4 گیگاهرتز است و از مزایای مهم این اکسس پوینت میتوان به نصب و راه اندازی بسیار ساده آن و اینکه با فشردن یک دکمه می توانید تنظیمات حفاظت شده وای فای (WPS) را در اختیار داشته باشید پی برد که امر بسیار مهمی برای کاربران میباشد.حالت های مختلف کاربردی برای برطرف کردن نیازهای مختلف اکسس پوینت DAP-1155 به این گونه است که اگر دستگاه در حالت نقطه دسترسی کار کند، سایر دستگاه های بی سیم می توانند از طریق این دستگاه به اینترنت دسترسی داشته باشند و همچنین میتواند منطقه پوشش بی سیم را گسترش دهد تا دستگاه ها بتوانند از فاصله دورتر به شبکه متصل شوند و کاربران در حالت Wireless Client می توانند فایل سرور، کنسول های بازی، تلویزیون هوشمند و سایر دستگاه های خود را برای دسترسی به اینترنت به شبکه بی سیم متصل کنند. اکسس پوینت بیسیم DAP-1155 به رنگ مشکی و در ابعاد (26.5 * 102 * 81.8) میلیمتر و به وزن 78.6 گرم تولید میشود.

اکسس پوینت دی لینک DAP-1155 بهره برده از مزایایی از جمله نصب و راه اندازی بسیار ساده و راحت، امکان اشتراک گذاری اینترنت پهن باند با چند کامپیوتر در منزل بصورت بی سیم و ایجاد شبکه خصوصی برای اشتراک گذاری اینترنت، اسناد، موزیک و عکس میباشد. همچنین امنیت این دستگاه WEP 64 / WPA / WPA2 / PIN / PBC است که برخوردار از گواهی‌ نامه‌های WEP 64 / WPA / WPA2 / PIN / PBC هم میباشد. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های اکسس پوینت بیسیم دی لینک مدل DAP-1155 بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع سوکت شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • 2 پورت 10/100 مگابیت بر ثانیه
  • پشتیبانی از استاندارد IEEE 802.11 g/b/n
  • طول کابل: 1 متری
  • دارای رابط 10/100 LAN
  • فرکانس باند 2.4 گیگاهرتز
  • سرعت بی سیم 150 مگابیت بر ثانیه
  • دارای 1 عدد آنتن تاشو متصل به اکسس پوینت
برند

دی لینک

پهنای باند کانال

150Mbps

محصولات پیشنهادی