سوئیچ شبکه سریک مدل NS-8pG-2GW150

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت سوئیچ شبکه سریک مدل NS-8pG-2GW150 را نیز مشاهده نمایید.

  • پشتیبانی از اترنت سریع 100/10
  • 8 پورت 1000 گیگابیتی +PoE
  • پشتیبانی از Auto-MDI/MDIX
  • توان هر پورت PoE  برابر است با 15.4وات
  • پورت های PoE این سوییچ به طور خودکار قدرت دستگاه رو تشخیص میدهد
  • پهنای باند این سوییچ M100
  • دریافت و انتقال اطلاعات با سرعت کامل بدون انسداد و قطعی

سوئیچ شبکه سریک مدل NS-8pG-2GW150 یکی از بهترین سوئیچ های شبکه بدون مدیریت با پهنای باند 2.6 گیگابیت بر ثانیه است که می تواند داده ها را انتقال دهد و تعداد کل پورت های آن 10 عدد می باشد که شامل 8 پورت PoE+ از نوع 100/1000M RJ-45 و دو پورت شامل The Uplink از نوع 100/1000M RJ-45 است. سوئیچ شبکه سریک مدل NS-8pG-2GW150 برای شناسایی کابل ها می توانید اتصال به سوییچ های دیگر در پورت های Uplink را در نظر بگیرید و به راحتی ورودی یک سوئیچ یا خروجی سوییچ دیگر را شناسایی کنید.

معرفی سوئیچ شبکه سریک مدل NS-8pG-2GW150

 سوئیچ شبکه سریک مدل NS-8pG-2GW150 از قابلیت MDI/MDIX پشتیبانی می کنند تا کاربر بتواند بدون نگرانی از کابل های مشابه، کابل ها را به سوئیچ متصل کند و از اتصال سریع و آسان لذت ببرد. پورت های 1000M امکان انتقال سریع داده تا 1 گیگابیت بر ثانیه را فراهم می کند. تمامی پورت های سوئیچ شبکه سریک مدل NS-8pG-2GW150 از PoE پشتیبانی می کنند. برای تأمین انرژی سوئیچ شبکه سریک مدل NS-8pG-2GW150 کافی است با استفاده از کابل برق این محصول، آن را به پریز برق متصل کنید.دوشاخه این کابل هم با پریز برق ایران سازگار است. پشتیبانی از پهنای باند 2.6 گیگابیت بر ثانیه از ویژگی های این محصول ویژه شرکت سریک می باشد. این سویچ از این ظرفیت بدون بلاک کردن پشتیبانی می‌کند.

پشتیبانی از انتقال داده نیمه دوبلکس (Half Duplex) و پشتیبانی از انتقال جریان کامل دوبلکس (Full Duplex) برای IEEE802.3x. فناوری صرفه جویی در مصرف انرژی، هنگامی که دستگاهی به پورت ها متصل نیست خاموش می شوند و در صورت اتصال دستگاه به حالت آماده به کار می روند. لازم به ذکر است که سوئیچ Seric NS-8pG-2GW15 که از دسته تجهیزات شبکه می باشد نیازی به پیکربندی ندارد. به عبارت دیگر، Plug & Play است. دارای اسکلت فلزی محکم و قابل نصب روی قفسه نصب می باشد همچنین استفاده آسان، بدون نیاز به تبدیل با نرم افزار یا پروتکل خاص از ویژگی های کاربردی این محصول می باشد.سوئیچ شبکه سریک مدل NS-8pG-2GW150سوئیچ ها وسایل ارتباطی هستند که داده ها را بین دستگاه ها انتقال می دهند. برای توضیح ساده تر، سوئیچ وسیله ای است که بین مسیر ارتباطی دستگاه ها نصب می شود تا از تجمع و سردرگمی اطلاعات بین مسیر ارتباطی جلوگیری کند. هنگامی که بسته های اطلاعاتی از یک دستگاه به دستگاه دیگر ارسال می شوند، ممکن است همزمان با سایر اطلاعات دستگاه دیگر تضاد داشته باشند. در این صورت احتمال از بین رفتن اطلاعات یا دیر رسیدن اطلاعات به دستگاه مقصد وجود دارد. در این موارد وجود سوئیچ ها به اطلاعات کمک می کند تا به طور منظم و بدون ضرر به مقصد برسد. تفاوت سوئیچ ها و هاب ها در برنامه نویسی است. می توانید سوئیچ را طوری برنامه ریزی کنید که داده های ارزشمندتر سریعتر به مقصد برسد. این باعث شد سوئیچ ها هوشمندتر از هاب ها باشند.

سوئیچ شبکه سریک مدل NS-8pG-2GW150 دارای نشانگرهای LED است که وضعیت روشن/خاموش بودن دستگاه و وضعیت اتصال و عملکرد PoE در هر پورت را نشان می دهد. سوئیچ Seric NS-8pG-2GW150 دارای قابلیت POE+ است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به آداپتور و تنها با استفاده از کابل LAN، به دوربین ها یا دستگاه های شبکه ای که از قابلیت Poe پشتیبانی می کنند، برق بدهید. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه سریک مدل NS-8pG-2GW150 بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید کابل شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • پشتیبانی از اترنت سریع 100/10
  • 8 پورت 1000 گیگابیتی +PoE
  • پشتیبانی از Auto-MDI/MDIX
  • توان هر پورت PoE  برابر است با 15.4وات
  • پورت های PoE این سوییچ به طور خودکار قدرت دستگاه رو تشخیص میدهد
  • پهنای باند این سوییچ M100
  • دریافت و انتقال اطلاعات با سرعت کامل بدون انسداد و قطعی
برند

سریک

کشور سازنده

ایران

رنگ

مشکی

سرعت انتقال اطلاعات

96kb

محصولات پیشنهادی