تستر کابل HDMI وی نت

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرماييد****

در اين قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مي نماييد همچنين مي توانيد قيمت تستر کابل HDMI وی نت را نيز مشاهده نماييد.

  • جنس: پلاستیک
  • قابلیت تست: 19 رشته
  • تعداد درگاه: 2 عدد
  • مناسب برای: کابل‌های HDMI نسخه‌های ۱.۲A ،1.3 ،1.3A ،1.3B ،1.3C ،1.4 ،1.4A ،1.2 ،1 و ۲
  • نشانگر LED: دارد

تستر کابل HDMI وی نت برای تست کابل های HDMI استفاده می شود. تستر کابل شبکه همانطور که از نامش پیداست برای تست عملکرد کابل های شبکه استفاده می شود. در بسیاری از موارد می توانید پس از اتصال دو سر کابل از این دستگاه استفاده کنید تا از کار خود مطمئن شوید.  در واقع تستر شبکه ابزاری است که وظیفه حل مشکلات، تست عملکرد صحیح کابل و پیاده سازی شبکه را بر عهده دارد. برخی از تسترهای شبکه تنها برای تست ارتباط بین مسیرهای ارتباطی استفاده می شوند، اما در نسخه پیشرفته تر این دستگاه، اتصال سایر پارامترها مانند طول و محل دقیق کابل نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

ویژگی های کاربردی تستر کابل HDMI وی نت

تستر کابل HDMI وی نت برای مدیران شبکه و یا افرادی که در زمینه تجهیزات پسیو شبکه فعالیت دارند از تجهیزات بسیار مهم و کارآمد می‌باشد. تستر کابل HDMI برای تشخیص عدم تطابق فرکانس ناشی از اتصال دو دستگاه و تشخیص دقیق مشکلات دستگاه مناسب است.  تستر کابل HDMI توانایی تست تمام مدل های کابل HDMI اعم از۱.۲A -1.3-1.3A-1.3B-1.3C و… را دارا می باشد. روش کار با تستر کابل HDMI این است که دو سر کابل HDMI را در تستر کابل HDMI قرار دهید. سپس میتوان تک تک اتصالات درون کابل HDMI را تست نمود و یا به صورت کلی با روشن شدن همه ی چراغ های LED به درستی و نادرستی پی برد. برای استفاده از توستر باید یک باتری 9 ولتی خریداری کنید.

از آنجایی که کار در شبکه ها بسیار پیچیده و گسترده است، عیب یابی و سپس اصلاح خطاهای مشاهده شده یکی از مراحل اضافی و مهم برای انجام بررسی شبکه است. در واقع پس از اجرای طرح نمی توان مفروضات و محاسبات انجام شده را صحیح تلقی کرد مگر اینکه عیوب احتمالی توسط تستر شبکه بررسی و ایرادات اصلاح شود. سیگنال ورودی از تستر شبکه به کابل های مسی یک میدان مغناطیسی بزرگ ایجاد می کند که از طریق آن الکترون های جفت ها به یکدیگر القا می شوند و مجموعه ای از پارامترهای تلفات خط ایجاد می شود. هر یک از این پارامترها می تواند نشان دهنده یک مشکل یا یک حادثه مهم در کابل باشد. به عنوان مثال می توان به کیفیت کابل مسی، نحوه پایان دادن به کابل مسی، مقاومت کابل مسی و سایر پارامترهای حاصل از فرمول های مختلف اشاره کرد.تستر کابل HDMI وی نتهنگامی که یک کابل HDMI، به ویژه یک کابل HDMI طولانی، از دستگاهی مانند دستگاه DVR یا NVR یا یک نوت بوک یا رایانه به صفحه ای مانند تلویزیون یا ویدئو پروژکتور متصل می شود، تصویر به دلیل فرکانس یا فرکانس ظاهر نمی شود. هرتز دستگاه یا خرابی کابل HDMI استفاده شده. یکی از بهترین ابزارها برای تشخیص درست یا نادرست بودن کابل HDMI استفاده از تستر یا عیب یاب است. همچنین کسانی که قصد ساخت کابل HDMI را دارند می توانند از تستر کابل HDMI استفاده کنند. v-net نامی معروف و محبوب برای کسانی است که از لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل استفاده می کنند. شرکت وی نت با محصولات متنوع و باکیفیت خود توانسته سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد.

محصولات این شرکت شامل کابل های ویدئویی VGA و HDMI، کابل های صوتی، کابل های چاپگر، سوئیچ ها و اسپلیترها می باشد. در نهایت اگر کابل حامل باشد به این معنی است که تمام مدارها بسته شده و اتصال برقرار است. به عبارت دیگر، در چنین شرایطی اتصال کوتاه ناخواسته ای در سیم وجود ندارد و جریان الکتریکی می تواند آزادانه از طریق سیم به جریان خود ادامه دهد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های تستر کابل HDMI وی نت بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید پچ کورد شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • جنس: پلاستیک
  • قابلیت تست: 19 رشته
  • تعداد درگاه: 2 عدد
  • مناسب برای: کابل‌های HDMI نسخه‌های ۱.۲A ،1.3 ،1.3A ،1.3B ،1.3C ،1.4 ،1.4A ،1.2 ،1 و ۲
  • نشانگر LED: دارد
برند

نتورک وی نت

کشور سازنده

ایران

رنگ

زرد، سفید

محصولات پیشنهادی