پچ کورد کی نت پلاس Cat6 UTP قرمز 30 سانتی متری

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرماييد****

در اين قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مي نماييد همچنين مي توانيد قيمت پچ کورد کی نت پلاس Cat6 UTP قرمز 30 سانتی متری را نيز مشاهده نماييد.

  • طول کابل 30 سانتی متر
  • جنس مغزی تمام مس
  • نوع پچ کورد UTP
  • انعطاف پذیری بالای روکش
  • دارای رسانایی بالا
  • اتصال سوئیچ شبکه و پچ پنل
  • اتصال کارت شبکه و پریز

پچ کورد کی نت پلاس Cat6 UTP قرمز 30 سانتی متری با استفاده از 100٪ سیم مسی ساخته شده است و تمام مشخصات Cat 6 را برآورده می کند و یکی از اساسی‌ترین تجهیزات پسیو شبکه است. پچ کورد یک تکه کابل دو سر سوکت خورده شبکه بوده که از آن جهت اتصال دیوایس ها به شبکه استفاده می شوند. این کابل در فضاهای گوناگون برای اتصال اجزای مختلف داخل شبکه مثل سوییچ، پچ پنل، مودم، کامپیوتر و … به کار برده می‌شود.

معرفی پچ کورد کی نت پلاس Cat6 UTP قرمز 30 سانتی متری

پچ کورد کی نت پلاس Cat6 UTP قرمز 30 سانتی متری دارای کابل مسی رشته‌ای تابیده 24AWG بدون محافظ با دوشاخه مدولار با کارایی بالا در هر انتها است. طراحی بدون گیره از گیره های قفل کانکتورهای RJ45 در برابر آسیب دیدن یا جدا شدن در حین نصب محافظت می کند. این کابل بدون شیلد است با قطر مغزی 0.527 از جنس تمام مس و از بهترین کیفیت روکش (PVC) و گاها روکش طلا نیز می‌باشد. از این کابل پچ کورد 0.3 متر تا 30 متر طول موجود بوده و در هر کدام از سرهای خود دارای یک کانکتور میباشد. کابل پچ کورد شبکه RJ45 نیز از استانداردهای گروه CAT6 بهره می برد و به همین دلیل قادر به انتقال اطلاعات از پچ کوردهای Cat6 می باشد و می تواند 1000 گیگابایت در ثانیه و عملکرد آن تا 550 مگاهرتز در فاصله حداکثر 100 متری را پشتیبانی کند.

رشته سیم های موجود در این پچ کورد کی نت پلاس Cat6 UTP قرمز 30 سانتی متری نیز از استاندارد 24AWG بهره برده اند و ضخامتی برابر با 0.573 میلیمتر دارند. این پچ کورد شبکه از فرکانس 550 مگاهرتز بهره برده و افت سیگنال در آن برابر با 19.8 دسی بل است. ضخامت های مختلف روکش طلا در کانکتورهای RJ45 از میکرون فلاش تا 50 میکرون متغیر است. پچ کورد کی نت پلاس Cat6 UTP قرمز 30 سانتی متری علاوه بر اتصال دستگاه‌های داخلی شبکه به یکدیگر، وظیفه‌ی انتقال و جابجایی داده‌ها و اطلاعات را نیز برعهده دارد. از نظر ساختاری پچ‌ کوردهای شبکه، نوعی کابل شبکه هستند که در متراژهای مشخص و کوچکتری تولید می‌شوند و اگر سرعت اینترنت شما کمتر از 1000 مگابیت در ثانیه باشد و بخواهید قابلیت های پهنای باند بالاتری داشته باشید، کابل های Cat6 خوب هستند و زمانی باید Cat6a را ارتقا داد که می خواهید گزینه پهنای باند بالاتر و کابل محافظ برای کاهش تداخل داشته باشید.

در عکس پچ کورد کی نت پلاس Cat6 UTP قرمز 30 سانتی متری را مشاهده نمایید

تفاوت کابل STP و UTP در این است که در STP هر زوج سیم، داخل یک شیلد از جنس فلز یا فویل قرار می‌گیرند. در کابل UTP فقط یک شیلد وجود دارد و از کل کابل محافظت می‌کند. رایج‌ترین کابل ارتباطی در حال حاضر، UTP است که این کابل برای انتقال سیگنال صوتی و داده بسیار مناسب محسوب می‌شود. هر چه استاندارد پچ کورد بالاتر باشد، سرعت آن نیز بیشتر می‌شود و از مهم‌ترین عواملی که موقع تهیه این قطعه باید در نظر داشته باشید، متراژ، استاندارد، مقاومت پچ کورد است. پچ کورد UTPهمانند کابل های شبکه UTP فاقد شیلد یا فویل هستند.

با توجه به سرعت بالای پچ کوردهای Cat6 که نسل جدید پچ کوردهای شبکه است و می تواند داده ها و اطلاعات را به سرعت در شبکه منتقل کند، در بین متخصصان شبکه بسیار محبوب است و سرعت این نوع پچ کوردها بین ( 1000 تا 10000) میباشد و سرعت این پچ کورد 10000 مگابایت بر ثانیه است یعنی 10 گیگابیت در ثانیه که می تواند عملکرد شبکه را تا حد زیادی بهبود بخشد و به دلیل پوشش قوی این پچ کورد که PVC است در دراز مدت حالت خود را از دست می دهد و انعطاف پذیری و مقاومت بالای آن، استفاده از آن را آسان می کند. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های پچ کورد کی نت پلاس Cat6 UTP قرمز 30 سانتی متری بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن تحت شبکه ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • طول کابل 30 سانتی متر
  • جنس مغزی تمام مس
  • نوع پچ کورد UTP
  • انعطاف پذیری بالای روکش
  • دارای رسانایی بالا
  • اتصال سوئیچ شبکه و پچ پنل
  • اتصال کارت شبکه و پریز

محصولات پیشنهادی