سافت فون 3cx (تیریسی ایکس)

در این قسمت انواع ویژگی های سافت فون زویپر zoiper را مشاهده می نمایید همچنین می توانید برای دانلود سافت فون 3cx (تیریسی ایکس) روی لینک کلیک نمایید.

  •  پشتیبانی از 5 خط برای تماس
  •  قابلیت Auto-Answer ،DND ،Auto-VoiceMail
  •  قابلیت استفاده از Hold ،Transfer ،Mute
  •  قابلیت مشاهده Phonebook ،Missed Calls ،Call History
  •  پشتیبانی از پروتکل های SIP ،UDP ،TCP ،TLS
  •  پشتیبانی از کدک های PCM ،GSM برای صوت و H263 برای ویدیو
  •  دارای 20 Soft Keys قابل برنامه ریزی

دسته:

سافت فون 3cx (تیریسی ایکس) نرم افزار تحت شبکه ای است که به کاربران امکان برقراری تماس صوتی و تصویری دیجیتال با کیفیت از طریق شبکه و اینترنت را می دهد. سافت فون ها مانند تلفن های نرم افزاری عمل می کنند که به رایانه ها، تبلت ها، تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها متصل می شوند و از طریق آنها به اینترنت متصل می شوند. با استفاده از سافت فون ها، کاربران می توانند هزینه تماس را به شدت کاهش دهند و به راحتی با دیگران در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند.

ویژگی های کاربردی سافت فون 3cx (تیریسی ایکس)

سافت فون 3cx (تیریسی ایکس) یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین تلفن های نرم افزاری موجود برای استفاده رومیزی است. البته نسخه های جدید موبایل و ویندوز این نرم افزار پرطرفدار نیز ارائه شد، اما متاسفانه با توجه به تغییراتی که 3CX ایجاد کرده است، نسخه جدید این برنامه تنها بر روی خود مرکز تماس 3CX و در مرکز تماس قابل استفاده است. موارد دیگری مانند FreePBX، Issabel و Elastix کار نمی کنند. اما نسخه قدیمی این برنامه در ویندوز قابل استفاده است. استفاده از سافت فون 3cx (تیریسی ایکس) به عنوان یک راه حل ارتباطی به کاربران این امکان را می دهد که هزینه تماس را به شدت کاهش دهند و به راحتی با دیگران در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند همچنین با استفاده از گوشی های نرم افزاری کاربران می توانند به راحتی از قابلیت های پیام رسانی و اشتراک گذاری فایل بهره مند شوند.

سافت فون ها به عنوان جایگزینی برای گوشی های سنتی استفاده می شوند. با این حال،سافت فون ها جدا از اینکه به کاربران امکان برقراری تماس صوتی را می دهند، ویژگی هایی مانند تماس تصویری، ارسال پیامک، اشتراک گذاری فایل و اشتراک صفحه نمایش را نیز ارائه می دهند. بسیاری از سافت فون ها به صورت رایگان در دسترس هستند و معمولاً برای استفاده از آنها فقط به اتصال اینترنت نیاز دارید. برخی از سافت فون ها همچنین ویژگی های پیشرفته تری مانند اتصال به سیستم تلفن تجاری (PBX)، اتصال به چندین شماره تلفن ویپ، اتصال به تماس های کنفرانسی و غیره را ارائه می دهند.3CX نرم افزاری برای مکالمات تلفنی در سیستم VOIP و مراکز تماس IP می باشد.سافت فون 3cx (تیریسی ایکس)این 3CX SOFTPHONE دارای قابلیت پیکربندی داخلی با پروتکل SIP است و می تواند در سیستم های تلفن Asterisk و Elastic و همچنین مرکز تلفن نرم افزاری خود 3CX که مبتنی بر ویندوز است استفاده شود. برای دانلود و فعال سازی این نرم افزار دستورالعمل زیر را دنبال کنید. نرم افزار 3CX Mobile و Windows در بین نرم افزارهای رایگان موجود بسیار محبوب است. شما به سادگی می توانید یک SIP داخلی از سرور VoIP خود بر روی آن ثبت کنید. به این ترتیب می توانید فضای داخلی مناسبی بر روی موبایل یا کامپیوتر یا تبلت خود داشته باشید. می توان گفت سافت فون تیریسی ایکس 3cx پس از نصب بر روی دستگاه های شما، نقش یک گوشی معمولی را در سیستم تلفن شرکت شما به عهده می گیرند و می توانند به عنوان یک شبکه تلفن نرم افزاری مورد استفاده قرار گیرند.

با توجه به اهمیت و کارایی که این نرم افزارها فراهم می کنند، در ادامه قصد داریم برخی از سافت فون های پرکاربرد و شناخته شده را معرفی نماییم. شرکت های بزرگ دنیا به دلیل پیشرفت های صورت گرفته در زمینه ارتباطات از گوشی های نرم استفاده می کنند تا بتوانند از مزایای فراوان این نوع گوشی ها بهره ببرند. تلفن های نرم افزاری را می توان به راحتی بر روی کامپیوتر، تلفن همراه یا لپ تاپ شما نصب کرد و از امکانات ارتباطی آنها برای برقراری تماس از طریق شبکه استفاده کرد. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سافت فون 3cx (تیریسی ایکس) بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تجهیزات شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  •  پشتیبانی از 5 خط برای تماس
  •  قابلیت Auto-Answer ،DND ،Auto-VoiceMail
  •  قابلیت استفاده از Hold ،Transfer ،Mute
  •  قابلیت مشاهده Phonebook ،Missed Calls ،Call History
  •  پشتیبانی از پروتکل های SIP ،UDP ،TCP ،TLS
  •  پشتیبانی از کدک های PCM ،GSM برای صوت و H263 برای ویدیو
  •  دارای 20 Soft Keys قابل برنامه ریزی

محصولات پیشنهادی