سافت فون لاین فون Linphone

در این قسمت ویژگی های سافت فون لاین فون Linphone را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت سافت فون لاین فون Linphone را نیز مشاهده نمایید.

  • پشتیبانی از 6 خط برای تماس و 6 اکانت SIP
  • قابلیت مشاهده لیست Contact ها و History تماس
  • پشتیبانی از پروتکل SIP ،UDP ،TCP ،TLS
  • پشتیبانی از کدک تصویری VP8 ،H263 ،MPEG4
  • قابلیت استفاده از Mute ،Hold ،Conference ،Transfer ،Video Call ،Record
  • پشتیبانی از کدک صوتی GSM 6.10 ،ILBC ،G729 ،ISAC ،BV16 ،G711 ،Codec2
  • پشتیبانی از ویدیوهای HD

دسته:

سافت فون لاین فون Linphone یکی دیگر نرم افزارهای تلفنی هستند که به راحتی می توان روی کامپیوتر، موبایل و یا لپ تاپ خود نصب نموده و از امکانات ارتباطی آن ها برای برقراری تماس در بستر شبکه استفاده نمود و همچنین با امکانات بیشتر برای تجهیزات شبکه قابل استفاده است. قابلیت برقراری تماس‌های صوتی و ویدئویی، مدیریت چندین تماس به‌طور همزمان، پشتیبانی از 6 خط برای تماس و 6 اکانت SIP و نشان دادن جزئیات تماس‌ها را دارد. پشتیبانی از هدست بلوتوث، پشتیبانی از ویدیوهای HD و امکان برگزاری کنفرانس صوتی را دارد.

معرفی سافت فون لاین فون Linphone

سافت فون لاین فون Linphone دارای قابلیت حذف اکو، مدیریت چندین تماس به‌طور همزمان، قابلیت مشاهده لیست Contact ها و History تماس، پشتیبانی از کدک تصویری VP8 ،H263 ،MPEG4 پشتیبانی از کدک صوتی GSM 6.10 ،ILBC ،G729 ،ISAC ،BV16 ،G711 ،Codec2، پشتیبانی از ویدیوهای HD و همچنین قابلیت استفاده از Mute ،Hold ،Conference ،Transfer ،Video Call ،Record را دارد. برخی از سافت فون ها امکانات پیشرفته تری نظیر اتصال به سیستم تلفنی سازمانی (PBX)، ارتباط با چندین شماره تلفن، اتصال به کنفرانس های تلفنی و غیره را نیز فراهم می کنند. سافت فون ها را به راحتی می توان روی کامپیوتر، موبایل و یا لپ تاپ خود نصب نموده و از امکانات ارتباطی آن ها برای برقراری تماس در بستر شبکه استفاده نمود.

این سافت فون  یکی از رایج ترین تلفن های نرم افزاری مورد استفاده در دنیای VoIP است. اینگونه در روند توسعه کسب و کار و مدیریت تماس ها می تواند بسیار موثر باشد که دارای امکانات و مزایای بسیار زیادی است. سافت فون لاین فون Linphone که از سال 2010 توسط کمپانی elledonne Communications رونمایی شده است، یک نرم افزار مبتنی بر پروتکل SIP است که برای استفاده سیستم‌های عامل‌ iOS, Android, Windows Phone 8 Windows Desktop, MAC OSX، Linux طراحی شده است و به صورت تحت وب قابل استفاده است. در دو ورژن open source و closed source در دسترس است که در closed source شرکت سازنده، مجوزهای اختصاصی را بر اساس تعداد سیستم عامل‌هایی که نرم افزار روی آنها نصب خواهد شد، این برنامه را ارائه می‌دهد.سافت فون لاین فون Linphoneسافت فون ها اساسا به صورت رایگان در دسترس هستند و معمولاً برای استفاده از آنها، تنها نیاز به اتصال به اینترنت دارید. همچنین، برخی از سافت فون ها امکانات پیشرفته تری نظیر اتصال به سیستم تلفنی سازمانی (PBX)، ارتباط با چندین شماره تلفن، اتصال به کنفرانس های تلفنی و غیره را نیز فراهم می کنند. استفاده از سافت فون ها به عنوان یک راه حل ارتباطی، به کاربران امکان می دهد تا هزینه های تماس را به شدت کاهش داده و به راحتی با دیگران در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. همچنین، با استفاده از سافت فون ها، کاربران می توانند به راحتی از قابلیت های پیام رسانی و اشتراک گذاری فایل ها نیز بهره مند شوند. برنامه ویپ را از شرکتی که خدمات ویپ را اراعه میکند تهیه و نصب شود. سپس با نصب تلفن نرم افزاری روی تلفن هوشمند خود می توانید از سافت فون لاین فون Linphone استفاده کرد.

راه اندازی سافت فون با یک کامپیوتر و هدفون با بلندگو صورت میگیرد. درنتیجه می توان از لپ تاپ، کامپیوتر و تلفن هوشمند استفاده کرد. سافت فون یک نرم افزار است که به مرکز تلفن متصل می شود و تمام قابلیت های یک تلفن ویپ را دارد. از شبکه ویپ استفاده می کند و به کاربر دسترسی به تمام امکاناتی که در سیستم ویپ تعریف شده است را میدهد. سافت فون لاین فون Linphone اپی مهم و کاربری است برای مدیریت بهتر تماس ها در کسب و کارها که از نظر کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری نیروی کار و همچنین افزایش رضایتمندی مشتریان کمک کننده است.

برخی از مهمترین قابلیت های سافت فون لاین فون Linphone در نسخه دسکتاپ یا موبایلی:

  • پشتیبانی از 6 خط برای تماس و 6 اکانت SIP
  • قابلیت مشاهده لیست Contact ها و History تماس
  • پشتیبانی از پروتکل SIP ،UDP ،TCP ،TLS
  • پشتیبانی از کدک تصویری VP8 ،H263 ،MPEG4
  • قابلیت استفاده از Mute ،Hold ،Conference ،Transfer ،Video Call ،Record
  • پشتیبانی از کدک صوتی GSM 6.10 ،ILBC ،G729 ،ISAC ،BV16 ،G711 ،Codec2
  • پشتیبانی از ویدیوهای HD

محصولات پیشنهادی