سیم لخت کن کی نت Stripping Tools

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرماييد****

در اين قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مي نماييد همچنين مي توانيد قيمت سیم لخت کن کی نت Stripping Tools را نيز مشاهده نماييد.

  • کیفیت ساخت بالا
  • تیغه های بادوام و محکم
  • کاربری آسان
  • دارای وزن سبک و قابل حمل
  • دارای قابلیت لخت کردن روکش کابلهای کواکسیکال، کابلهای شبکه و کابل تلفنی تخت
  • قابل تنظیم برای انواع کابل با ضخامتهای مختلف، بدون آسیب رساندن به رشته های کابل

سیم لخت کن کی نت Stripping Tools از ابزار های مهم سیم کشی و تعمیرات دستگاه های الکتریکی و الکترونیک است که بوسیله آن می توان قسمت عایق نوک سیم های برق را از قسمت مسی آن به منظور اتصالات سیم ها جدا نمود. این سیم لخت کن به رنگ طوسی تولید میشود و یکی از انواع تجهیزات شبکه میباشد.

معرفی سیم لخت کن کی نت Stripping Tools

سیم لخت کن کی نت Stripping Tools از ابزاری است که برای لخت کردن کابل های شبکه استفاده میشود. این ابزار قابلیت تنظیم کردن برای انواع قطر کابل را دارد. توسط این ابزار میتوانید به راحتی روکش اصلی کابل شبکه را بدون آسیب دیدن کابل شبکه جدا کنید. این ابزار تیغه ای برای برش کابل شبکه دارد که میتوانید کابل خود را از متراژ مورد نظر جدا کنید. بسیار سبک، مقرون به صرفه و با کاربری آسان و دارای قابلیت لخت کردن روکش کابلهای کواکسیکال، کابلهای شبکه و کابل تلفنی تخت و قابل تنظیم برای انواع کابل با ضخامتهای مختلف، بدون آسیب رساندن به رشته های کابل میباشد.در این تصویر سیم لخت کن کی نت Stripping Tools که قابل تنظیم برای انواع کابل است را مشاهده می کنیدسیم لخت کن، وسیله‌ای است که با آن، قسمت خارجی یا عایق سیم را از قسمت داخلی یا فلزی جدا می‌کنند. سیم لخت کن دارای سه نوع است: سیم لخت کن ساده(دستی)، سیم لخت کن حرارتی و سیم لخت کن حرارتی لیزری. اندازه سیم لخت کنی که معمولا ما با آن آشنا هستیم، کوچک است و به صورت دستی از آن استفاده شده و نوع ساده سیم لخت کن محسوب می‌شود. جنس سیم لخت کن معمولا از فولاد است که روی دسته های آن با روکش پلاستیکی پوشانده می شود که این کار باعث میشود که سیم لخت کن عایق برق باید و منجر به برق گرفتگی نشود.

سیم لخت کن دستی کی نت Stripping Tools ابزاری شبیه به سیم چین با دو تیغه است با این تفاوت که یک فرورفتگی در محل قرار گرفتن سیم قرار دارد. این فرورفتگی ها به این دلیل است که این ابزار بدون اینکه خود سیم را قطع کند، روکش پلاستیکی آن را بردارد. از معایب این مدل سیم لخت کن این است که به طور دقیق می توان چنین ابزارهایی را تنظیم کرد معمولا هنگام کار کردن تعدادی از رشته ‌های سیم را هم می برند. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سیم لخت کن کی نت Stripping Tools بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید پچ کورد شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کیفیت ساخت بالا
  • تیغه های بادوام و محکم
  • کاربری آسان
  • دارای وزن سبک و قابل حمل
  • دارای قابلیت لخت کردن روکش کابلهای کواکسیکال، کابلهای شبکه و کابل تلفنی تخت
  • قابل تنظیم برای انواع کابل با ضخامتهای مختلف، بدون آسیب رساندن به رشته های کابل
برند

کی نت

کشور سازنده

ایران

رنگ

طوسی

کاربرد

دارای قابلیت لخت کردن روکش کابلهای کواکسیکال، کابلهای شبکه و کابل تلفنی تخت , قابل تنظیم برای انواع کابل با ضخامتهای مختلف، بدون آسیب رساندن به رشته های کابل

محصولات پیشنهادی