کانکتور وی نت Cat6 STP شیلدار مدل V-NC6S0100

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرماييد****

در اين قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مي نماييد همچنين مي توانيد قيمت کانکتور وی نت Cat6 STP شیلدار مدل V-NC6S0100 را نيز مشاهده نماييد.

  • شیلد از نوع STP
  •   پلاستیک از جنس PVC
  •  مناسب برای پانچ کردن کابل‌های شبکه
  •  طبقه‌بندی CAT6
  •   پانچ کردن ساده و آسان
  •   قابل استفاده برای پیکربندی انواع شبکه‌ها

کانکتور وی نت Cat6 STP شیلدار مدل V-NC6S0100 محصولی از برند ایرانی و با کیفیت وی نت است که یک خط تولید از سوکت های شبکه RJ می باشد. این کلمه که مخفف کلمه Register Jack است، نام گروهی از رابط های فیزیکی استاندارد است که برای اتصالات مخابراتی و تجهیزات داده استفاده می شود. این اتصال معمولاً برای کابل شبکه های جفت تابیده استفاده می شود. کانکتور وی نت Cat6 STP شیلدار مدل V-NC6S0100 دارای 8 پایه است و هر رشته کابل Twisted Pair که در مجموع 8 رشته می باشد در یکی از این پایه ها قرار می گیرد.

معرفی کانکتور وی نت Cat6 STP شیلدار مدل V-NC6S0100

کانکتور وی نت Cat6 STP شیلدار مدل V-NC6S0100 برای نصب بر روی انواع کابل های شبکه و رشته ای مناسب می باشد. این کانکتور جزء محصولات تجهیزات پسیو شبکه می باشد و همانطور که از نام این محصول پیداست برای کابل های جفت تابیده مناسب می باشد. مجموعه ای از 100 سوکت Cat6 به شما امکان می دهد کابل های اترنت با طول های مختلف بسازید. کانکتور RJ-45 معمولاً برای اتصال رایانه ها در شبکه های محلی و محیط های سرور اختصاصی استفاده می شود. انعطاف پذیری و طول عمر بالایی دارد و با توجه به کیفیت ساخت بالا و استاندارد مناسبی که این سوکت ها دارند می توانند تا مدت ها پاسخگوی نیاز مدیران شبکه باشند.کانکتور Cat6 STP شیلدار بسته 100 تایی V-NC6S0100کانکتورهای Cat6 یک مدل کانکتور استاندارد هستند که به طور خاص برای کابل های شبکه Cat6 طراحی و تولید شده اند و پین های بلندتری نسبت به Cat5 دارند. کانکتورهای شفاف و صفحات طلایی عملکرد این سوکت ها را بهینه می کنند. آنها یک اتصال محکم را برای بهترین عملکرد تضمین می کنند که نویز فرکانس را سرکوب می کند. کانکتور وی نت Cat6 STP شیلدار مدل V-NC6S0100 در تمامی اتصالات شبکه استفاده می شود. با استفاده از این کانکتور و یک انبردست یا یک آچار سوکت پانچ و تعدادی از این سوکت ها می توان انواع اتصالات با طول های مختلف با توجه به فواصل و طول ایجاد کرد تا استفاده بهینه از فضای کانال کابلی بهینه شود. طبقه بندی این کانکتور سوکت 6 رقمی (cat6) در بسته بندی 100 عددی عرضه می شود.

کانکتور CAT6 محافظ V net برای عبور از کابل های CAT6 که سوکت ندارند استفاده می شود. سوکت های محافظ برای اتصال به کارت های شبکه شیلددار، یعنی نوع STP استفاده می شوند. کانکتور وی نت Cat6 STP شیلدار مدل V-NC6S0100 مناسب برای پانچ کردن کابل‌های شبکه می باشد همچنین  قابل استفاده برای پیکربندی انواع شبکه‌ها است. این سوکت در دو سر کابل شبکه استفاده می شود. با آچار سوکت این سوکت به کابل شبکه متصل شده و پچ کورد ساخته می شود. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های کانکتور وی نت Cat6 STP شیلدار مدل V-NC6S0100 بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن تحت شبکه گرنداستریم به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • شیلد از نوع STP
  •   پلاستیک از جنس PVC
  •  مناسب برای پانچ کردن کابل‌های شبکه
  •  طبقه‌بندی CAT6
  •   پانچ کردن ساده و آسان
  •   قابل استفاده برای پیکربندی انواع شبکه‌ها
برند

نتورک وی نت

کشور سازنده

ایران

دسته بندی کابل

Cat6

محصولات پیشنهادی