پچ کورد کی نت Cat5e UTP آبی 20 متری K-NCP5U200

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرماييد****

در اين قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مي نماييد همچنين مي توانيد قيمت پچ کورد کی نت Cat5e UTP آبی 20 متری K-NCP5U200 را نيز مشاهده نماييد.

  • کشور سازنده: ایران
  • نوع پچ کورد: UTP
  • طول کابل: 2000cm
  • نوع دسته بندی کابل Cat5e

پچ کورد کی نت Cat5e UTP آبی 20 متری K-NCP5U200 از محصولات شبکه ای است که برای انتقال و هدایت سیگنال از آن استفاده می شود. این محصول دارای دو سر می باشد که برای اتصال یک دستگاه انتهایی به چیزی مانند منبع تغذیه متصل می شود. وظیفه پچ کورد شبکه پچ کردن و یا وصل سیگنالی از یک سوئیچ، هاب، هاب، پچ پنل،‌ مودم، کامپیوتر یا روتر به تجهیزات دیگر می باشد. دو سر این محصول دارای کانکتور با استاندارد RJ45 می باشد که اتصال جهانی را تضمین می کنند. کانکتورهای RJ45 با روکش طلا بوده که انتقال اطلاعات دقیق تر و اتصال بدون خوردگی را ایجاد می کند.

معرفی پچ کورد کی نت Cat5e UTP آبی 20 متری K-NCP5U200

پچ کورد کی نت Cat5e UTP آبی 20 متری K-NCP5U200 می توان به عنوان کابل اترنت استفاده کرد، زیرا هر دو در شبکه های مسی یکسان هستند. تفاوت اصلی که بین کابل شبکه و پچ کورد شبکه وجود دارد این است که پچ کورد ها در اندازه کوتاه تر تولید شده و به دلیل داشتن کانکتور به دو سر آن، اتصال و استفاده از آن ها راحت می باشد. پچ کورد ها را معمولا برای مسافت های کوتاه تر و در دفاتر شرکت ها استفاده می شود. این محصول از برند ایرانی کی نت می باشد. برند K-net در سال 1380 تاسیس و شروع به فعالیت کرده است. تنوع، کیفیت بسیار بالا، استفاده از تکنولوژی نوین، کیفیت محصولات کی نت در رده خوب و عالی قرار داده که باعث محبوبیت این برند، میان کاربران و بازار شده است. این محصول در متراژ 20 متر تولید می شود.

پچ کورد ها را مانند کابل شبکه براساس سرعت انتقال داده و پهنای باند به طبقه‌بندی‌های مختلفی از جمله cat1 تا cat8 تقسیم‌بندی می‌کنند. در CATهای بالاتر، اطلاعات با سرعت بالاتر و پهنای باند بیش‌تری منتقل می شود. این محصول در دسته Cat5e قرار دارد. سرعت انتقال داده این پچ کورد 1000 مگابیت بر ثانیه و حداکثر پهنای باند آن به 250 مگاهرتز می باشد. ضخامت این کابل پچ کورد برابر 24AWG می باشد. AWG استانداردی است که اطالاعاتی درباره ی میزان مقاومت الکتریکی سیم، قطر آن و سایر مشخصات فیزیکی سیم را بیان می کند. هر چقدر عدد استاندارد AWG بزرگتر باشد قطر سیم کمتر می باشد. 40 AWG کوچکترین اندازه قطر استاندارد می باشد. عدد AWG کمتر باشد بهتر از AWG بالاتر چون سیمی با عدد AWG کوچکتر (قطر بزرگتر)، قدرت بیشتری را نسبت به سیمی با AWG بزرگتر حمل میکند.

در تصویر پچ کورد کی نت K-NCP5U200 آبی را مشاهده مینمایید

محصول پچ کورد کی نت K-NCP5U200 از نوع UTP است که به صورت زوج سیم به هم تابیده شده می باشد. این محصول بدون شیلد و فویلی به دور زوج سیم های خود می باشد که باعث شده توانایی حذف نویز و جلوگیری از ورود اختلال را نداشده باشد. جنس این محصول از مغزی تمام مس می باشد. این جنس مغزی از بهترین نوع بوده زیرا سرعت خوبی برای انتقال اطلاعات به کابل پچ کورد می دهد. جنس روکش این محصول PVC می باشد. این جنس روکش از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری می‌کند. در ادامه برخی از ویژگی های این محصول آورده شده و همینطور شما عزیزان میتوانید جهت تهیه محصول پچ کورد کی نت Cat5e UTP آبی 20 متری K-NCP5U200 و سانترال تحت شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده: ایران
  • نوع پچ کورد: UTP
  • طول کابل: 2000cm
  • نوع دسته بندی کابل Cat5e

محصولات پیشنهادی