پچ کورد Cat5e آبی 30 متری مدل V-NCP5U300

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرماييد****

در اين قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مي نماييد همچنين مي توانيد قيمت پچ کورد Cat5e آبی 30 متری مدل V-NCP5U300 را نيز مشاهده نماييد.

  • متراژ 30 متر
  •  جنس مغزی تمام مس
  •  جنس روکش PVC
  • ضخامت کابل 24AWG
  •  کانکتور RJ-45
  • نوع کابل پچ کورد Cat6 SFTP دارای شیلد و فویل
  •  سرعت انتقال داده 1 گیگابیت بر ثانیه

 پچ کورد Cat5e آبی 30 متری مدل V-NCP5U300 تولید داخلی است که برای پچ کردن و یا اتصال کوتاه یک دستگاه الکترونیکی به دستگاهی دیگر از آن استفاده می شود. انواع پچ کورد شبکه یا کابل پچ شامل کابل‌های میکروفون، کابل‌های افزودنی هدفون (برای افزایش)، کابل‌های جک XLR، کابل‌های جک تلفن کوچک (TT)، کابل‌های جک RCA، کابل‌های جک صوتی TRS 1.4 اینچی و همچنین کابل‌های اترنت مدولار هستند و “کابل مار” ضخیم تر است و برای انتقال تصاویر یا سیگنال های تقویت شده استفاده می شود. با این حال، اصطلاح پچ کابل یا پچ کورد معمولاً فقط برای اشاره به کابل های رابط کوتاه در “پچ پنل ” استفاده می شود.

معرفی پچ کورد Cat5e آبی 30 متری مدل V-NCP5U300

پچ کورد Cat5e آبی 30 متری مدل V-NCP5U300 در دسته CAT5e قرار می گیرد. این اتصال مجدد توسط پچ پنل ها و پچ کوردهای مشابه فیلدهای جک در تابلوهای تلفن Cord-Type انجام شده و (فیلد جک همان پچ پنل است). علاوه بر این، وصله می تواند اتصالات موقتی بین دستگاه هایی ایجاد کند که به ندرت مورد نیاز هستند. سینت سایزرهای موسیقی آنالوگ معمولاً از کابل های پچ برای اتصالات داخلی اجزای مختلف مانند نوسان سازها، فیلترها و موارد مشابه استفاده می کنند. کابل پچ کورد با کابل های مورد استفاده در سیستم های کابلی متفاوت است و در واقع، پچ کوردها از سیم پیچ خورده برای انعطاف بیشتر ساخته می شوند، در حالی که کابل های مسی استاندارد از سیم رشته ای ساخته می شوند.

در تصویر پچ کورد Cat5e آبی 30 متری V-NCP5U300 را مشاهده مینمایید

در تصویر پچ کورد Cat5e آبی 30 متری V-NCP5U300 را مشاهده مینمایید

پچ کورد Cat5e آبی 30 متری V-NCP5U300 دارای ضخامت کابل 24AWG می باشد. AWG استانداردی است که اطالاعاتی درباره ی میزان مقاومت الکتریکی سیم، قطر آن و سایر مشخصات فیزیکی سیم را بیان می کند. هر چقدر عدد استاندارد AWG بزرگتر باشد قطر سیم کمتر می باشد و 40 AWG کوچکترین اندازه قطر استاندارد می باشد و هر چقدر عدد AWG کمتر باشد بهتر از AWG بالاتر است. سیمی با عدد AWG کوچکتر (قطر بزرگتر)، قدرت بیشتری را نسبت به سیمی با AWG بزرگتر حمل میکند. پچ کابل ها را می توان به عنوان کابل اترنت استفاده کرد، زیرا هر دو در شبکه های مسی یکسان هستند. تفاوت کابل شبکه و پچ کورد شبکه در این است که کابل‌های پچ برای فواصل کوچک‌تر، از پچ تا سوئیچ، مناسب‌تر هستند اما وقتی صحبت از کابل شبکه می‌شود، به جریان اطلاعات در مکان‌های مختلف اشاره دارد.

پچ کورد Cat5e یکی از محبوب ترین گزینه ها برای خرید پچ کورد است. این محصول نسخه بهبود یافته پچ کوردهای نسل پنجم است. هنگام خرید یک نوع Cat5e موارد زیادی مانند سرعت، پهنای باند، اندازه و رنگ وجود دارد که باید در نظر بگیرید. سرعت این پچ کورد شبکه تقریبا 1000 مگابیت بر ثانیه و پهنای باند آن حداکثر به 100 مگاهرتز می رسد. اکثر برندهای موجود در بازار این محصول را به صورت UTP یعنی بدون شیلد تولید می کنند که باعث کاهش قیمت پچ کورد Cat5e نسبت به نسل های قدیمی شده است به همین دلیل این نوع محصول قابلیت جلوگیری از صدا و تداخل را ندارد. این باعث می شود پچ کورد شبکه Cat5e برای شبکه های خانگی و به طور کلی برای شبکه هایی که داده های حساسی ندارند مناسب باشد. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های پچ کورد Cat5e آبی 30 متری مدل V-NCP5U300 بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن تحت شبکه گرنداستریم به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • نوع این کابل: CAT5e UTP
  • طول کابل: 30 متری
  • انعطاف پذیری بالای روکش
  • دارای رسانایی بالا
  • اتصال سوئیچ شبکه و پچ پنل
  • اتصال کارت شبکه و پریز

محصولات پیشنهادی