پچ کورد وی نت CAT6 UTP آبی 30 متری مدل V-NCP6U300

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرماييد****

در اين قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مي نماييد همچنين مي توانيد قيمت پچ کورد وی نت CAT6 UTP آبی 30 متری مدل V-NCP6U300 را نيز مشاهده نماييد.

  • نوع این کابل: CAT6 UTP
  • طول کابل: 30 متر
  • انعطاف پذیری بالای پوشش
  • رسانایی بالا
  • اتصال سوئیچ شبکه و پچ پنل
  • کارت شبکه و سوکت را وصل کنید

پچ کورد وی نت CAT6 UTP آبی 30 متری مدل V-NCP6U300 در فضاهای مختلف برای اتصال قطعات در شبکه مانند سوئیچ، پچ پنل، مودم، کامپیوتر و … استفاده می شود. یکی از عواملی که مستقیماً بر قیمت پچ کورد تأثیر می گذارد اندازه آن است. گفتیم که برندهای مختلف پچ کورد شبکه سایزهای مختلفی تولید می کنند و شما می توانید این محصولات را در هر سایزی که نیاز دارید خریداری کنید. پچ کوردهای موجود در بازار از 30 سانتی متر تا بیش از 40 متر متغیر است و باید بر اساس فضای در نظر گرفته شده و استاندارد، نوع پچ کورد مناسب را انتخاب کنید. پچ کورد وی نت CAT6 UTP آبی 30 متری مدل V-NCP6U300 تولید برند وی نت می باشد.

معرفی پچ کورد وی نت CAT6 UTP آبی 30 متری مدل V-NCP6U300

پچ کورد وی نت CAT6 UTP آبی 30 متری مدل V-NCP6U300 دارای نقاط قوتی از جمله پهنای باند خوب، سرعت انتقال داده بالا، انعطاف پذیری بالای پوشش و رسانایی بالا می باشد. هر استاندارد پچ کورد می تواند بالاترین سرعت را تا فواصل معین پشتیبانی کند و در فواصل بیشتر با کاهش سیگنال و سرعت مواجه می شود. بنابراین، بسته به اینکه چه استانداردی را هنگام خرید پچ کورد انتخاب می کنید، باید اندازه مناسب را خریداری کنید. حداکثر فاصله پشتیبانی شده توسط هر استاندارد پچ کورد : استاندارد Cat5: حداکثر فاصله 100 متر، استاندارد Cat5e: حداکثر فاصله 100 متر، استاندارد Cat6: تا فاصله 37 تا 55 متری، استاندارد Cat6a: حداکثر فاصله 100 متر، استاندارد Cat7: برای سرعت 100 گیگابیت در ثانیه تا حداکثر فاصله 15 متر و برای سرعت 40 گیگابیت در ثانیه تا فاصله 50 متر و برای سرعت 10 گیگابیت در ثانیه تا فاصله 100 متر، استاندارد Cat8: حداکثر فاصله 30 متر می باشد.

در تصویر پچ کورد وی نت V-NCP6U300 با رسانایی بالا مشاهده میشود

در تصویر پچ کورد وی نت V-NCP6U300 با رسانایی بالا مشاهده میشود

هر نوع کابل شبکه و پچ کورد به دو نوع روکش دار یا STP و بدون روکش یا UTP تقسیم می شود. پوشش پچ کورد لایه ای است که بین هسته و پوشش خارجی قرار می گیرد و تا حد زیادی از تداخل و نویز جلوگیری می کند. روکش ها یا از نوع بافته شده به اختصار حرف S و یا فویل به اختصار حرف F می باشد. با توجه به قیمت پچ کورد، نوع طناب پارچه بافته از نوع فویل گرانتر است. اما از طرفی محافظت در برابر عوامل خارجی در این نوع پوشش بیشتر است. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت پچ کورد شبکه، نوع پوشش خارجی می باشد. روکش‌های خارجی کابل‌ها سه نوع است که شامل PVC ،LSZH، پلی اتیلن یا PE می باشد. PVC و LSZH از نظر مقاومت در برابر آسیب های فیزیکی و شیمیایی در سطح بالایی قرار دارند با این تفاوت که پوشش های LSZH از تولید و انتشار دود سمی هالوژن در هنگام آتش سوزی جلوگیری می کنند.

برند v-net نامی شناخته شده و محبوب برای کسانی است که از لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل استفاده می کنند. شرکت وی نت با محصولات متنوع و باکیفیت خود توانسته سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. محصولات این شرکت شامل کابل های ویدئویی VGA و HDMI، کابل های صوتی، کابل های چاپگر، سوئیچ ها و اسپلیترها می باشد. اما روکش های پلی اتیلن نسبت به دو نوع قبلی در برابر این آسیب مقاومت بیشتری دارند و برای پچ کورد و کابل های فضای باز استفاده می شوند. در مورد قیمت پچ کورد، روکش های پلی اتیلن گران تر هستند. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های پچ کورد وی نت CAT6 UTP آبی 30 متری مدل V-NCP6U300 بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن تحت شبکه ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • نوع این کابل: CAT6 UTP
  • طول کابل: 30 کتر
  • انعطاف پذیری بالای پوشش
  • رسانایی بالا
  • اتصال سوئیچ شبکه و پچ پنل
  • کارت شبکه و سوکت را وصل کنید

محصولات پیشنهادی