پچ کورد کی نت CAT6 SFTP آبی 3 متری K-NCP6S030

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرماييد****

در اين قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مي نماييد همچنين مي توانيد قيمت پچ کورد کی نت CAT6 SFTP آبی 2 متری K-NCP6S020 را نيز مشاهده نماييد.

  • کشور سازنده: ایران
  • نوع پچ کورد: SFTP
  • طول کابل: 300cm
  • نوع دسته بندی کابل Cat6

پچ کورد کی نت CAT6 SFTP آبی 3 متری K-NCP6S030 نوعی کابل است که در هر دو طرف آن با استاندارد RJ45 سوکت زده شده است. برای هدایت و انتقال سیگنال با پچ کردن و یا اتصال کوتاه یک دستگاه الکترونیکی به دستگاهی دیگر از آن استفاده می شود. به طور کلی برای اتصال دستگاه‌های مختلف در شبکه های کامپیوتری مورد استفاده قرار می گیرد. پچ کورد شبکه معمولاً در رنگ‌های متنوعی تولید شده تا به‌ راحتی قابل تشخیص باشند. این کابل‌ها نسبتاً کوتاه هستند و از 30 سانتی متر تا 30 متر تولید می شوند. این محصول به خصوص، در متراژ 3 متر و در رنگ آبی تولید شده است. پچ کوردها، سیستم‌های روشنایی، نمایشگرهای دیجیتال، رایانه‌ها یا هر یک از دستگاه‌های جدید اینترنت اشیاء موجود در بازار را به یک سوئیچ شبکه یا هاب اترنت متصل می‌کنند.

معرفی پچ کورد کی نت CAT6 SFTP آبی 3 متری K-NCP6S030

پچ کورد کی نت CAT6 SFTP آبی 3 متری K-NCP6S030 می تواند برای استفاده خانگی، مانند کنسول بازی و روتر باشد. پچ کوردهای اترنت معمولا PD ها را در یک اتاق به هم متصل می کنند و اغلب تجهیزات را در رک ها در فواصل کوتاه به هم متصل می کنند. در دسته CAT6 قرار دارد. در کابل های Cat6 بین هر دو زوج سیم فویل قرار داده شده است تا امر نویزگیری بهتر انجام گیرد. کابل cat6 بهبود یافته‌ی کابل‌های cat5 و cat5e است. کابل های cat6 به نسبت کابل cat5، قطر کابل افزایش پیدا کرده است. این محصول دارای سرعت انتقال داده 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند 250 مگاهرتز می باشد. این محصول از برند ایرانی کی نت می باشد. کی نت برند اکنون یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین شرکت های تولید انواع کابل در ایران است. تنوع، کیفیت بسیار بالا، استفاده از تکنولوژی نوین، محبوبیت این برند را میان کاربران و بازار به میزان چشمگیری افزایش داده است.

در تصویر پچ کورد کی نت K-NCP6S030 دارای شیلد و فویل را مشاهده میکنید

این محصول پچ کورد شبکه دارای جنس روکش PVC می باشد. این جنس روکش از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری می‌کند. همینطور این جنس روکش در شرایط محیطی سخت در برابر سرما و گرما، رطوبت، نور خورشید و… مقاومت خوبی نداشته به همین علت در محیط های بیرونی با شرایط سخت کاربرد ندارد و بیشتر در محیط های داخلی و دارای سقف استفاده می شود. روکش PVC به دلیل قیمت پایین و انعطاف پذیری بالایی که دارد بسیار کاربرد داشته و در جایی که نیاز به خمیدگی و یا انعطاف باشد، مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در هنگام آتش سوزی دود زیاد و گاز هالوژن که سمی می باشد، آزاد می کند. این محصول از نوع SFTP می باشد، یعنی به دور زوج‌های به هم تابیده آن، یک لایه شیلد بافته شده و یک لایه فویل قرار می گیرد. این باعث شده که قابلیت حذف نویز و جلوگیری از ورود تداخل الکترومغناطیس (EMI) به شبکه را داشته باشد.

این محصول پچ کورد شبکه دارای ضخامت 24AWG می باشد. استاندارد AWG نشان دهنده میزان مقاومت الکتریکی سیم، قطر آن و سایر مشخصات فیزیکی سیم می باشد. هر چه عدد استاندارد AWG بزرگتر باشد قطر سیم کمتر است. 40 AWG کوچکترین اندازه استاندارد می باشد. عدد AWG کمتر بهتر از AWG بالاتر می باشد چون سیمی با عدد AWG کوچکتر (قطر بزرگتر)، قدرت بیشتری را نسبت به سیمی با AWG بزرگتر حمل میکند. در متراژ 1 متری و در رنگ آبی تولید می شود. جنس مغزی این پچ کورد شبکه از جنس تمام مس می باشد. این جنس مغزی سرعت و انعطاف خوبی به کابل پچ کورد می دهد به همین علت از بهترین نوع جنس مغزی می باشد. شما عزیزان میتوانید جهت تهیه محصول پچ کورد کی نت CAT6 SFTP آبی 3 متری K-NCP6S030 و تلفن تحت شبکه ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده: ایران
  • نوع پچ کورد: SFTP
  • طول کابل: 300cm
  • نوع دسته بندی کابل Cat6

محصولات پیشنهادی