پچ کورد وی نت CAT6 UTP آبی یک متری

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرماييد****

در اين قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مي نماييد همچنين مي توانيد قيمت پچ کورد وی نت CAT6 UTP آبی یک متری را نيز مشاهده نماييد.

  • جنس مغزی تمام مس
  • انعطاف پذیری بالای روکش
  • دارای رسانایی بالا
  • اتصال سوئیچ شبکه و پچ پنل
  • اتصال کارت شبکه و پریز
  • جنس روکش PVC

پچ کورد وی نت CAT6 UTP آبی یک متری دارای نقاط قوتی از جمله پهنای باند خوب، سرعت انتقال داده بالا، انعطاف پذیری بالای پوشش و رسانایی بالا می باشد. یکی از شرکت های تولید کننده تجهیزات شبکه، شرکت وی نت است که سابقه درخشانی در این زمینه دارد. این پچ کورد شبکه توسط یک لایه PVC محافظت می شود که بسیار انعطاف پذیر است. پچ کورد وی نت CAT6 UTP آبی یک متری محصولی از برند وی نت می باشد.

ویژگی های پچ کورد وی نت CAT6 UTP آبی یک متری

پچ کورد وی نت CAT6 UTP آبی یک متری یک کابل الکتریکی یا نوری است که برای اتصال موقت یک دستگاه الکترونیکی یا نوری به دستگاه دیگر (پچ) برای هدایت و انتقال سیگنال ها استفاده می شود. پچ کورد یک بستر ارتباطی کابلی است که برای تبادل داده، اشتراک گذاری و اتصال دستگاه های یک شبکه با یکدیگر یا با شبکه های دیگر استفاده می شود. با توجه به نوع اتصال، حفاظت و اندازه شبکه، کابل های شبکه متنوع هستند (مانند کابل کواکسیال، کابل فیبر نوری، کابل جفت تابیده) به طوری که می توان دستگاه ها را در فاصله کوتاه چند متری به هم متصل کرد.

به عبارت ساده، پچ کورد شبکه رابط بین دستگاه ها برای اتصال و انتقال داده است که در بستر شبکه انجام می شود. اطلاعات در این کابل بین مبدا و مقصد جریان دارد. نمونه بارز آن اینترنت است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. کابل های شبکه کامپیوتری نیز مثال خوبی برای درک این نوع کابل ها هستند. کابل اترنت همچنین در شبکه های محلی (LAN)، شبکه شهری (MAN) و شبکه جهانی (WAN) استفاده می شود. کابل هایی که برای اتصال دستگاه هایی مانند سوئیچ ها، روترها و رایانه های شخصی برای انتقال اطلاعات استفاده می شوند، کابل های اترنت هستند.

در تصویر پچ کورد وی نت CAT6 UTP تمام مس را مشاهده مینمایید

در تصویر پچ کورد وی نت CAT6 UTP تمام مس را مشاهده مینمایید

تقسیم بندی کابل لن بر اساس نوع کابل و کارکرد آنها انجام میشود: 1. از کابل های CAT1  بدلیل کاهش سرعت و کیفیت ترافیکی استفاده نمیشود 2. کابل های CAT2, CAT3, CAT4, CAT5 , CAT6 بخاطر کیفیت بالا و حمایت از باز ترافیکی تلفن و شبکه ها استفاده میشود 3. کابل های CAT2 در شبکه های Token Ring کاربرد دارند و سرعت انتقال اطلاعات این نوع کابل ۴ مگابیت در ثانیه میباشد4. کابل CAT3 دارای پوشش سرعت انتقال اظلاعات با سرعت ۱۰ مگابیت در ثانیه میباشد5. از کابل های CAT5 برای سرعت بالاتر مثلا ( ۱۰۰ مگ بیت در ثانیه ) استفاده میشود.

کابل LAN به دو نوع شیلددار و بدون محافظ تقسیم می شود که شیلد برای جلوگیری از نویزهای داخلی و خارجی طراحی شده است. به طور کلی دو نوع کابل LAN وجود دارد. STP و UTP تقسیم می شوند غلاف کابل مانند محافظ کابل شبکه در برابر تهدیدات خارجی مانند اختلالات الکتریکی، سیگنال های مزاحم، شوک و ولتاژ است. این روکش شامل فویل پی وی سی یا آلومینیومی، محافظ مسی و سیم ابریشم می باشد. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های پچ کورد وی نت CAT6 UTP آبی یک متری بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید سانترال تحت شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • جنس مغزی تمام مس
  • انعطاف پذیری بالای روکش
  • دارای رسانایی بالا
  • اتصال سوئیچ شبکه و پچ پنل
  • اتصال کارت شبکه و پریز
  • جنس روکش PVC

محصولات پیشنهادی