پچ کورد کی دی تی PC-CM6SFTP زرد 500 سانتی متری

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرماييد****

در اين قسمت مشخصات انواع تجهیزات شبکه کی دی تی KDT را مشاهده مي نماييد همچنين مي توانيد قيمت پچ کورد کی دی تی PC-CM6SFTP زرد 500 سانتی متری را نيز مشاهده نماييد.

  • کشور سازنده: ایران
  • نوع پچ کورد: SFTP
  • طول کابل: 5m
  • نوع دسته بندی کابل Cat6

پچ کورد کی دی تی PC-CM6SFTP زرد 500 سانتی متری از محصولات کی دی تی می باشد. پچ کورد شبکه شبکه همان کابل شبکه است با این تفاوت که به دو سر سوکت متصل است. پچ کورد شبکه یکی از تجهیزات اساسی شبکه پسیو است که برای اتصال اجزای یک شبکه استفاده می شود. این تجهیزات می تواند شامل سوئیچ، کامپیوتر، پچ پنل و … باشد. پچ کورد برای انتقال صدا و تصویر نیز استفاده می شود، اما در اینجا منظور ما پچ کوردهای جفت شده به هم تابیده شده است که به آنها پچ کورد شبکه می گویند.

معرفی پچ کورد کی دی تی PC-CM6SFTP زرد 500 سانتی متری

پچ کورد کی دی تی PC-CM6SFTP زرد 500 سانتی متری دارای جنس روکشی از جنس PVC می باشد. پچ کورد شبکه در واقع یک کابل شبکه کوتاه (از 0.5 تا 20 متر) است که در دو سر آن یک سوکت استاندارد RJ-45 نصب شده است. از آنجایی که پچ کورد طول مشخصی از کابل شبکه است، می توان از بخش های مختلف کابل شبکه برای پچ کورد استفاده کرد. همانند کابل های شبکه، پچ کوردها به طور استاندارد از نظر پهنای باند و سرعت انتقال داده به دسته های Cat1 تا Cat8 تقسیم می شوند. در جدول زیر می توانید اطلاعات مربوط به هر یک از این دسته ها را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که پچ کوردهای Cat1 تا Cat4 دیگر در شبکه های کامپیوتری کاربرد ندارند و منسوخ شده اند، معمولاً پچ کوردهای Cat5e، Cat6 و Cat6a بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پچ کورد در انواع Cat5e، Cat6، Cat6a و Cat7 موجود است که نشان دهنده سرعت این محصولات است.

برند KDT یکی از برندهای کاملا ایرانی است که محصولات متفاوتی دارد. محصولات برند KDT در تمامی فروشگاه های مربوطه نمایندگی برند KDT موجود می باشد. این برند به طور کامل ثبت شده و تمامی تجهیزات این برند در ایران می باشد که مجموعه ای از محصولات چینی و دوربین و ضبط و برندهای کشورهای دیگر می باشد و برند kdt را تولید کردند. KDT مخفف Data Processing Exploration است. این شرکت در سال ۱۳۷۵ در تهران به منظور توسعه خدمات اینترنتی شروع به کار کرد و یکی از موفق ترین برندهای دوربین مداربسته در ایران با مجوز از شرکت های مادر ایرانی می باشد. پچ کورد کی دی تی PC-CM6SFTP زرد 500 سانتی متری دارای سوکت Rj45 می باشد و بسته بندی آن به صورت جداگانه در یک کیسه پلاستیکی بسته می شود.

در تصویر پچ کورد کی دی تی PC-CM6SFTP را با روکش pvc مشاهده مینمایید

حدود 12 سال پیش گروه کاوش داده پرزهان یکی از فعالان در زمینه نصب و راه اندازی پروژه های مانیتورینگ تحت شبکه با استفاده از فناوری های بسیار کمیاب و ارزشمند نسبت به امروز از جمله لینک های رادیویی و … بود. همچنین در تاریخ گذشته خود با توجه به معرفی و حضور دوربین های تحت شبکه در بازارهای جهانی، یکی از مجموعه هایی بود که از طریق این فناوری و اشتیاق مشتریان و… استفاده از آن بنیاد با توجه به تکنولوژی روز توانست این روش را در جامعه ایران پیشگام کند.  امروزه KDT تجهیزات POE خود را با چهار خط تولید به طور همزمان تولید می کند و تلاش می کند تا حد امکان نیاز داخلی را تامین کند و حتی در اکثر موارد صادرات را متوقف کرده تا پاسخگوی مصرف کنندگان داخلی باشد.

KDT در سال 1391 بنیانگذار پروژه مشابه تجهیزات شبکه از جمله تولید دوربین های نظارت شبکه و NVR بود و اکنون گردش مالی خوبی در تولید این اقلام و سایر تجهیزات شبکه غیر فعال در سه سایت تولیدی خود در تهران دارد. اولین نکته مورد علاقه KDT ارائه نظر مصرف کننده و نصاب است و او با دقت بسیار به آن رسیدگی می کند و معتقد است که رضایت مشتری در دراز مدت بسیار موثرتر از تبلیغات و پرداخت هزینه تاثیر آن است. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های پچ کورد کی دی تی PC-CM6SFTP زرد 500 سانتی متری بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن تحت شبکه ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده: ایران
  • نوع پچ کورد: SFTP
  • طول کابل: 5m
  • نوع دسته بندی کابل Cat6
برند

کی دی تی (kdt)

کشور سازنده

چین

دسته بندی کابل

Cat6

نوع پچ کورد

SFTP

طول کابل

5m

محصولات پیشنهادی