پچ کورد کی دی تی PC-CM6SFTP زرد 100 سانتی متر

در این قسمت مشخصات تجهیزات شبکه کی دی تی KDT را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت پچ کورد کی دی تی PC-CM6SFTP زرد 100 سانتی متر را نیز مشاهده نمایید.

  • کشور سازنده: ایران
  • نوع پچ کورد: SFTP
  • طول کابل: 1m
  • نوع دسته بندی کابل cat6

پچ کورد کی دی تی PC-CM6SFTP زرد 100 سانتی متر همان کابل شبکه‌ است با این تفاوت که کوتاه شده و روی هر دو سر پچ کورد شبکه یک سوکت قرار گرفته است. به احتمال زیاد تا به حال اسم کابل شبکه یا کابل لن (LAN) به گوش‌کاربران زیاد خورده است و حتی از انها برای اتصال تلفن ویپ ، کامپیوتر یا لپ‌تاپ به مودم اتصال استفاده کردین، که اسم آن پچ کورد هست. همون‌طور که می دانید اکثر تجهیزات شبکه مثل کابل شبکه با استاندارد‌های مخصوصی به نام cat ساخته میشوند. بر اساس نوع سوکت، نوع کابل و Category کابل شبکه دسته‌بندی میشوند.

ویژگی پچ کورد کی دی تی PC-CM6SFTP زرد 100 سانتی متر

پچ کورد کی دی تی PC-CM6SFTP زرد 100 سانتی متر از محصولات برند کی دی تی می باشد. این برند با چهار خط تولید همزمان در حال فعالیت تولید تجهیزات خود است. کی دی تی به اختصار از کاوش داده پردازان گرفته شده است. این برند دارای دوربین مدار بسته دستگاه NVR، دوربین مدار بسته اچ دی و همچنین تجهیزات شبکه می باشد. محصولات این برند بسیار منحصر به فرد و دارای کیفیت مطلوبی است که این برند را بسیار شناخته شده در ایران می باشد. کی دی تی در سال 1390 بنیان گذار پروژه مشابه تجهیزات شبکه از جمله تولید دوربین های مدار بسته تحت شبکه، کابل شبکه و ان وی ارهای خود بود و در حال حاضر تیراژ خوبی را در زمینه تولید این اقلام و همینطور سایر تجهیزات شبکه در سه سایت تولیدی خود در تهران و یزد به ارمغان اورده است.

در تصویر پچ کورد کی دی تی PC-CM6SFTP زرد 100 سانتی متر را مشاهده مینمایید

از نظر سرعت و پهنای باند با هم متفاوت هستند که این دسته‌بندی از cat1 تا cat8 وجود دارد البته دیگه از cat1 تا cat4 در ساخت کابل شبکه استفاده نمیشود. طبقه‌بندی‌های پرکاربرد و عمومی cat5e، cat6 و cat6a هستند. این محصول در دسته cat6 قرار دارد. پچ کورد ها از تنوع رنگی زیادی برخوردار هستند ( زرد، خاکستری، ابی، قرمز، سبز، بنفش)، این تنوع رنگی در کابل کشی سازمان یافته، تمایز ایجاد می‌کند و با استفاده از رنگ آن‌ها میتوانید به راحتی اتصال مورد نظر را پیدا کنید. پچ کورد ها معمولا در طول‌های کوتاه تولید میشوند، پس اتلاف کمتر و احتمال تاثیر گذاری نویز روی آن ها کمتر است.

سوکت زده شده بر روی این محصول Rj45 می باشد. پوشش این محصول PVC-FR است. این محصول به صورت جداگانه در یک کیسه پلاستیکی بسته بندی می شود. حداقل شعاع خمشی عملیاتی استاتیک آن برابر 10 میلی متر می باشد. محدوده دمای عملیاتی این محصول -10 تا 50 درجه سانتی گراد است. حداکثر نیروی کششی برای این محصول برابر 200N می باشد. مقدار AWG این محصول 24 می باشد. استاندارد AWG نشان دهنده میزان مقاومت الکتریکی سیم ، قطر آن و سایر مشخصات فیزیکی سیم می باشد. هر چه عدد استاندارد AWG بزرگتر باشد قطر سیم کمتر است. در ادامه برخی از ویژگی های این محصول آورده شده و شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و مشاهده قیمت تلفن تحت شبکه گرنداستریم به فروشگاه انلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده: ایران
  • نوع پچ کورد: SFTP
  • طول کابل: 1m
  • نوع دسته بندی کابل cat6
برند

کی دی تی (kdt)

کشور سازنده

ایران

دسته بندی کابل

Cat6

نوع پچ کورد

SFTP

طول کابل

1m

محصولات پیشنهادی