کابل شبکه نگزنس Cat7 SFTP تمام مس روکش LSZH

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه نگزنس Cat7 SFTP تمام مس روکش LSZH را نیز مشاهده نمایید.

  • کشور سازنده فرانسه
  • کابل شبکه SFTP
  • دارای تست فلوک پرمننت (هدروم بالای 7)
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل Cat7
  • سطح مقطع: 55

کابل شبکه نگزنس Cat7 SFTP تمام مس روکش LSZH دارای متراژ 500 متر بوده که در رنگ نارنجی به بازار عرضه می شود. بسته بندی این محصول به صورت حلقه‌ی چوبی می باشد و این کابل شبکه از نوع کابل شبکه Twisted Pair یا زوج سیم های به هم تابیده شده می باشد. این کابل ها دارای 8 سیم بوده که به صورت دو به دو به یک دیگر تابیده شده، و در نهایت به صورت 4 زوج سیم در کنار هم و در روکش کابل قرار می گیرند و این محصول از کیفیت بالا و مناسبی بهره برده است. این محصول از برند نگزنس می باشد و دیگر محصولات این برند شامل رک، کیستون، پچ پنل، پچ کورد شبکه و… می باشد.

معرفی کابل شبکه نگزنس Cat7 SFTP تمام مس روکش LSZH

کابل شبکه نگزنس Cat7 SFTP تمام مس روکش LSZH دارای جنس مغزی تمام مس می باشد که این جنس مغزی سرعت و انعطاف خوبی به کابل می دهد به همین علت از بهترین نوع جنس مغزی در بازار می باشد. این نوع مغزی با پشتیبانی از قابلیت PoE، انرژی الکتریکی تجهیزات شبکه را فراهم میکند. این محصول کابل شبکه از نوع SFTP می باشد، یعنی به دور زوج‌های به هم تابیده آن، یک لایه شیلد بافته شده و یک لایه فویل قرار می گیرد که این امر باعث شده که قابلیت حذف نویز و جلوگیری از ورود تداخل الکترومغناطیسی (EMI) به شبکه را داشته باشد.

کابل شبکه ها را براساس سرعت انتقال، پهنای باند، نویزپذیری، جنس روکش به انواع مختلفی از cat1 تا cat8 تقسیم بندی می کنند که کلمه CAT مخفف شده‌ی کلمه‌ی Category میباشد، هرچه Category یک کابل شبکه بیشتر باشد، از تکنولوژی بالاتر و قویتر برای ساخت آن استفاده شده است که اطلاعات را با سرعت بالاتر منتقل کرده و پهنای باند بیشتری دارد و همینطور نویزپذیری آن بهبود پیدا کرده است. این محصول کابل شبکه Cat7 دارای سرعت انتقال اطلاعات 10 گیگابیت بر ثانیه تا فاصله 100 متری با پهنای باند 600 مگاهرتز میباشد که در مقایسه با cat6a سرعت انتقال داده‌ی یکسانی داشته، اما حداکثر پهنای باند cat6a برابر 500 مگاهرتز و cat7 برابر با 600 مگاهرتز می باشد، که به دلیل پهنای باند زیاد، حجم اطلاعات بیش‌تری در کابل های cat7 انتقال مییابد.

همانطور که در تتصویر می بینید کابل شبکه نگزنس Cat7 SFTP تمام مس روکش LSZH نارنجی رنگ است.

این محصول دارای جنس روکش LSZH می باشد، که این جنس روکش در برابر آتش سوزی مقاومت خوبی داشته و از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری می‌کند. این روکش بر خلاف روکش PVC که در هنگام سوختن دود و گاز سمی هالوژن از خود ایجاد می کند، روکش LSZH ضد حریق بوده و در حین سوختن به دلیل اینکه در تولید آن از عناصر هالوژن استفاده نشده، تولید گاز سمی ندارد که خطر کمتر و امنیت بالایی را ایجاد می کند. این جنس روکش دارای انعطاف خیلی کمی بوده و در مقابل خم شدن مقاومت دارد، به همین علت در جایی که نیاز به پیچ خوردگی و انعطاف بالای کابل باشد، مناسب استفاده نیست. قیمت کابل‌های LSZH نسبت به کابل PVC به نسبت بیشتر است.

برای اندازه‌گیری کیفیت و عیب‌یابی پسیو شبکه از ابزاری به اسم تست فلوک استفاده می شود. این محصول دارای تست فلوک پرمننت تا 90 متر می باشد. انجام تست فلوک جلوگیری از وجود مشکلات احتمالی است و حتی در صورت بروز مشکل در تشخیص آن کمک می کند. این کابل شبکه باتوجه به این که از برند نگزنس می باشد، بهتر است در شبکه هایی از آن استفاده شود که تجهیزات آن از همین برند باشد، زیرا سازگاری بهتری با یک دیگر ایجاد می کنند. شما عزیزان میتوانید جهت تهیه محصول کابل شبکه نگزنس Cat7 SFTP تمام مس روکش LSZH و سانترال تحت شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده فرانسه
  • کابل شبکه SFTP
  • دارای تست فلوک پرمننت (هدروم بالای 7)
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل Cat7
  • سطح مقطع: 55
برند

نگزنس

کشور سازنده

فرانسه

سرعت انتقال اطلاعات

10 گیگابیت بر ثانیه

جنس روکش

LSZH

دسته بندی کابل

Cat7

جنس مغزی کابل

مس

تست فلوک

پرمننت (هدروم بالای 7)

محصولات پیشنهادی