رک ایستاده 47 یونیت پایا سیستم عمق 100 و عرض 60

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت رک ایستاده 47 یونیت پایا سیستم عمق 100 و عرض 60 را نیز مشاهده نمایید.

  • استاندارد 19 اینچ
  • دارای محفظه فیلتر کف
  • دارای فن و امکان نصب تا 4 عدد فن
  • دارای پایه ثابت و امکان نصب چرخ می باشد
  • دارای 2 جفت آداپتور عمودی در داخل رک و قابلیت جابجایی آداپتورها در امتداد عمق رک
  • امکان نصب درب های توری در طرفین و همچنین جلو و پشت درب جهت تهویه بهتر بنا به درخواست مشتری

رک ایستاده 47 یونیت پایا سیستم عمق 100 و عرض 60  از محصولات برند ایرانی پایا سیستم می باشد. درب ورودی این محصول شیشه ای قاب دار با قفل گیره ای می باشد. همچنین دارای 3 جفت پانل جانبی با قفل کلیک می باشد. رک شبکه محفظه ای است که تجهیزات شبکه برای دسترسی راحت تر و امنیت بیشتر در آن قرار می گیرد. واحد اندازه گیری کشش واحد است و برابر با 4.5 سانتی متر است.

ویژگی های رک ایستاده 47 یونیت پایا سیستم عمق 100 و عرض 60

رک ایستاده 47 یونیت پایا سیستم عمق 100 و عرض 60 سیستم پایدار دارای عمق 100، ارتفاع 224 و عرض 60 سانتی متر است. این محصول دارای ارتفاع 47 واحد می باشد که برای استفاده در شبکه های بزرگ بسیار مناسب می باشد. یکی از مواردی که در دسته تجهیزات شبکه پسیو قرار می گیرد، کانتینرهای مشکی رنگی است که در آن تجهیزاتی مانند سوئیچ، روتر، سرور، کابل شبکه و … وجود دارد. قفسه نامیده می شوند. این محفظه برای نگهداری و حفاظت و متمرکز کردن سایر تجهیزات شبکه استفاده می شود. تمام گره های شبکه توسط کابل به پشت این محفظه متصل شده و به تجهیزات داخل متصل می شوند.

یک قفسه معمولاً 19 اینچ عرض دارد. این عرض استاندارد تمام تجهیزات شبکه است که برای قرار گرفتن در داخل یک قفسه طراحی شده اند که به آن نصب رک گفته می شود. ارتفاع یک قفسه نیز با توجه به تعداد واحدها متفاوت است، طبق استاندارد هر واحد 1.7 اینچ یا 4.4 سانتی متر است، به عنوان مثال کلید دو واحدی با ارتفاع 8 دارای 8 سانتی متر خواهد بود. بنابراین طبق این استاندارد ارتفاع رک مورد نیاز ما بر اساس تعداد وسایلی که استفاده می کنیم اندازه گیری می شود. البته ما باید واحدهای خالی را برای تجهیزات احتمالی آینده و همچنین گردش هوا بین تجهیزات در نظر بگیریم.

عمق قفسه ها یکی از عوامل انتخاب قفسه مناسب است. قفسه های معمولی دارای عمق 45 یا 60 سانتی متر هستند. البته انواعی با عمق 80 یا 100 سانتی متر وجود دارد که بر اساس وسایلی که استفاده می کنیم می توانیم از آنها استفاده کنیم. قفسه های ایستاده دارای سیستم گردش هوا هستند به طوری که هوای تازه از زیر وارد قفسه شده و توسط یک واحد فن از بالای قفسه خارج می شود. در یک رک عمودی می توان 1 تا 8 فن را در یک واحد فن نصب کرد. فن های رک دارای دو مدل بوشینگ و بلبرینگ می باشند. فن ها نسبت به رک های بوشی نویز بیشتر، صدای کمتر، کیفیت بالاتر و قیمت بالاتری دارند. عملکرد فن های اتوبوسی به روغن بستگی دارد.در این تصویر رک ایستاده 47 یونیت پایا سیستم عمق 100 و عرض 60 دارای فن را مشاهده می کنید

سایر ویژگی های رک ایستاده 47 یونیت پایا سیستم عمق 100 و عرض 60

رک ایستاده 47 یونیت پایا سیستم عمق 100 و عرض 60 دارای درب جلو از جنس شیشه سکوریت با فریم فلزی مشبک می باشد. در رک های ایستاده درها از 4 طرف باز می شوند. از درهای جانبی و عقب عمدتاً برای بستن تجهیزات استفاده می شود و پس از آن معمولاً با قفل نصب شده روی قفسه از دسترسی غیرمجاز به قفسه جلوگیری می شود. درب جلوی رک که لولایی است برای دسترسی به تجهیزات شبکه خدمت می کند. جنس درب های جانبی کاملا فلزی است، جنس درب های جلو و عقب می تواند متفاوت باشد. بنابراین جنس درب ورودی می تواند شیشه ای یا شفاف باشد. زمانی که مواد درب پشتی کاملاً فلزی یا صیقلی باشد. می توانیم به جای درب های جلو و عقب رک شبکه از درب های توری استفاده کنیم.

از درهای جلو و عقب اغلب در مراکز داده استفاده می شود که تشک هوای سرد در جلوی قفسه پهن است، بنابراین هوای خنک به راحتی وارد قفسه جلوی در می شود و هوای گرم از پشت قفسه خارج می شود. شرکت پایا سیستم در سال 1370 با ایمان به توان و تخصص مهندسین داخلی تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه تولید یو پی اس با هدف تولید محصولات برتر آغاز کرد و در آن زمان در چندین پروژه بزرگ ملی موفق بود. این شرکت در اواخر دهه هفتاد با توسعه کارخانجات خود مجهزترین خط تولید مکانیزه تجهیزات مخابراتی و شبکه را در ایران راه اندازی کرد و همچنین در چندین پروژه بانکی و مرکز داده مخابراتی کشور و صدها پروژه صنعتی دیگر مشارکت داشت. درخشان افزود: زنجیره این افتخارات با ارسال محموله های صادراتی از قفسه های تولیدی ایران به اروپا، آفریقا و خاورمیانه و دریافت 5 مدال کیفیت بین المللی ادامه یافت.

در حال حاضر سیستم پایا با پشتوانه 30 سال تجربه و تلاش نیروهای متخصص و متعهد خود در زمینه های مختلف صنعتی از جمله ساخت رک و تجهیزات مخابراتی (پایا سیستم و اچ پی آسیا)، دکوراسیون مغازه ها و مراکز تجاری ( دکوریا) و قفسه ها. لوازم همه کاره و کاربردی برای زندگی روزمره (یعقوب) و کار با تلاش بیش از 200 نفر در زمینی به مساحت بیش از 10000 متر مربع. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های رک ایستاده 47 یونیت پایا سیستم عمق 100 و عرض 60 بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن تحت شبکه ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • استاندارد 19 اینچ
  • دارای محفظه فیلتر کف
  • دارای فن و امکان نصب تا 4 عدد فن
  • دارای پایه ثابت و امکان نصب چرخ می باشد
  • دارای 2 جفت آداپتور عمودی در داخل رک و قابلیت جابجایی آداپتورها در امتداد عمق رک
  • امکان نصب درب های توری در طرفین و همچنین جلو و پشت درب جهت تهویه بهتر بنا به درخواست مشتری
برند

پایا سیستم

کشور سازنده

ایران

ابعاد

600mm*2240mm*1000mm

رنگ

مشکی

نوع رک

ایستاده

تعداد یونیت

47 یونیت

عمق

100 سانتیمتر

فن رک

دارای 1 عدد فن

محصولات پیشنهادی