کابل شبکه لگراند Cat5e UTP با روکش PVC تست فلوک 

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه لگراند Cat5e UTP با روکش PVC تست فلوک  را نیز مشاهده نمایید.

  • کشور سازنده فرانسه
  • کابل شبکه UTP
  • دارای تست فلوک پرمننت (هدروم بالای 5)
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل Cat5e
  • سطح مقطع: 55

کابل شبکه لگراند Cat5e UTP با روکش PVC تست فلوک دارای متراژ 305 متر و در رنگ طوسی تولید می شود. این محصول از نوع کابل شبکه های Twisted Pair یا زوج سیم های به هم تابیده شده می باشد. این کابل از 4 زوج سیم که به صورت دو به دو به یک دیگر تابیده شده اند، تشکیل شده است. وظیفه اصلی کابل شبکه برقراری ارتباط و ارسال و دریافت اطلاعات و دیتا ها بین تجهیزات مختلف یک شبکه و یا چند شبکه می باشد. این کابل شبکه از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کابل‌های شبکه در بازار ایران می باشد.

معرفی کابل شبکه لگراند Cat5e UTP با روکش PVC تست فلوک

کابل شبکه لگراند Cat5e UTP با روکش PVC تست فلوک از نوع کابل های UTP می باشد. این کابل ها بر خلاف کابل های SFTP که دارای شیلد و فویل به دور سیم های خود می باشد، بدون شیلد و فویل می باشد. کابل های UTP به دلیل عدم وجود شیلد به دور خود، توانایی حذف نویز و جلوگیری از ورود تداخل الکترومغناطیسی به شبکه را ندارند، به همین علت در جایی که امکان ورود نویز در آن کمتر باشد و یا شبکه های کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرند. کابل شبکه UTP این برند بیشتر مناسب استفاده در تجهیزات پسیو شبکه UTP بوده و بهتر است در جایی که دیگر تجهیزات آن از برند لگراند می باشد، استفاده شود تا بهترین سازگاری ایجاد شود. دیگر محصول این برند کیستون لگراند می باشد.

کابل شبکه ها را براساس سرعت انتقال، پهنای باند، نویزپذیری، جنس روکش به انواع مختلفی از cat1 تا cat8 تقسیم بندی می کنند. CAT مخفف شده‌ی کلمه‌ی Category می باشد. هرچه Category یک کابل شبکه بیش‌تر باشد، از تکنولوژی بالاتری برای ساخت آن استفاده شده است که اطلاعات را با سرعت بالاتر منتقل کرده و پهنای باند بیش‌تری دارد و همینطور نویزپذیری آن بهبود پیدا کرده است. این محصول در دسته Cat5e قرار می گیرد. سرعت انتقال داده این کابل شبکه برابر 1000 مگابیت بر ثانیه( 1 گیگابیت بر ثانیه) و پهنای باند 100 مگاهرتز می باشد. کابل شبکه cat5e در مقابل با کابل شبکه cat5 دارای سرعت انتقال داده بیش‌تری است اما پهنای باند یکسانی دارند.

همانطور که در تصویر کابل شبکه لگراند Cat5e UTP با روکش PVC تست فلوک را میبینید طوسی رنگ است.

روکش این کابل از جنس PVC است. این جنس روکش از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری می‌کند. همینطور این جنس روکش در شرایط محیطی سخت در برابر سرما و گرما، رطوبت، نور خورشید و… مقاومت خوبی نداشته به همین علت در محیط های بیرونی با شرایط سخت کاربرد ندارد و بیشتر در محیط های داخلی و دارای سقف استفاده می شود. روکش PVC به دلیل قیمت پایین و انعطاف پذیری بالایی که دارد بسیار کاربرد داشته و در جایی که نیاز به خمیدگی و یا انعطاف باشد، مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در هنگام آتش سوزی دود زیاد و گاز هالوژن که سمی می باشد، آزاد می کند.

جنس مغزی این محصول، تمام مس می باشد. این جنس مغزی سرعت و انعطاف خوبی به کابل می دهد به همین علت از بهترین نوع جنس مغزی می باشد. ابزاری برای اندازه‌گیری کیفیت و عیب‌یابی پسیو شبکه، تست فلوک می باشد. دو نوع تست فلوک پرمننت و تست فلوک چنل وجود دارد که این محصول دارای تست فلوک پرمننت می باشد. انجام تست فلوک جلوگیری از وجود مشکلات احتمالی است و حتی در صورت بروز مشکل در تشخیص آن کمک می کند. بسته بندی این محصول به صورت کارتنی است. شما عزیزان میتوانید جهت تهیه محصول کابل شبکه لگراند Cat5e UTP با روکش PVC تست فلوک و سانترال تحت شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده فرانسه
  • کابل شبکه UTP
  • دارای تست فلوک پرمننت (هدروم بالای 5)
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل Cat5e
  • سطح مقطع: 55
برند

لگراند

کشور سازنده

فرانسه

سرعت انتقال اطلاعات

1 گیگابیت بر ثانیه

جنس روکش

PVC

دسته بندی کابل

Cat5e

جنس مغزی کابل

مس

تست فلوک

پرمننت (هدروم بالای 5)

محصولات پیشنهادی