داکت ساده دانوب 12×12

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات تجهیزات تحت شبکه و داکت دانوب را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت داکت ساده دانوب 12×12 را نیز مشاهده نمایید.

  • از جنس PVC
  • دارای درب
  •  دارای دو نوع پشت‌ چسب‌دار یا بدون چسب
  • دارای امکان رنگ آمیزی
  • مقاومت بسیار مناسب در دمای 15- و 60+ درجه
  • کمک به تجمع و مخفی کردن و نظم دادن به کابل ها

داکت ساده دانوب 12×12 از تجهیزات شبکه است که جزو کاربرد بسیار زیادی دارد و همچنین اشتراکات زیادی با ترانک دارد. برای عبور سیم ها و کابل ها بسیار مناسب است. برای انتخاب بهتر باید بدانید دسته بندی داکت ها معمولا بر مبنای اندازه های عرضی آنها می باشد. داکت کانالی پلاستیکی است که دارای درب می باشد و به جهت محافظت و انتقال کابل ها از آن استفاده می گردد. از آنجایی که داکت ها معمولا ضد آب نیستند استفاده از داکت تنها در محل های مسقف صورت می گیرد. داکت های موجود در بازار انواع مختلفی دارند و نیز دارای کیفیت های متفاوتی می باشند.

معرفی داکت ساده دانوب 12×12

داکت ساده دانوب 12×12 در رنگ سفید و جنس بدنه ی PVC عرضه شده است. اغلب داکت ها همانند ترانک ها برای مقاومت بیشتر از متریال محکم و مقاومی ساخته شده است تا یک بار خرید آن برای یک عمر استفاده کفایت کند و حفاظت از سیم ها و کابل ها را به خوبی انجام دهد. زیبایی بخشیدن به محیط اداری یا تجاری از دیگر ویژگی هایی است که داکت را به انتخابی مناسب تبدیل کرده است. از مزایای دیگر جلوگیری از آسیب دیدگی کابل های ساختمان، طول عمر بالا و جلوگیری از برق گرفتگی و آتش سوزی، کمک به آرایش منظم کابل کشی است. داکت ها با توجه به نوع کاربری و محیط های مختلف باز و بسته که قرار است مستقر شوند، متفاوت هستند.

داکت‌ها از کانال‌های ساده‌ای تشکیل شدند و هیچ جزییات اضافه‌ای ندارند. از طرف دیگر این کانال‌ها دارای ظرفیت زیادی هم نیستند و برای کابل‌کشی‌های جزیی با حداکثر دو یا سه رشته کابل استفاده میشوند. داکت یکی از مهم ترین ابزاری است که امروزه برای زیباسازی و منظم کردن سیستم کابل کشی های مختلف در داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع داکت درون دیوار و کف نصب می شود. برای عبور دادن کابل شبکه معمولاً از داکت استفاده می کنند که در انواع مختلفی ساخته شده است. داکت ها برخلاف ترانک ها قابلیت نصب کلید پریز و کادرهای ماژول را ندارند، در عوض سبکتر و ارزان تر و برای محیط های پوشیده و مسقف مناسب تراند. وجود مقاومت بسیار خوب این داکت در دمای -15 و 60 از موارد دیگر برای انتخابی مطمعن است.داکت ساده دانوب 12×12دانوب این داکت ها را همانند ترانک ها در ابعاد و سایزهای مختلف تعبیه کرده است تا کارایی بیشتری داشته باشند و دسترسی بهتری به کاربران بدهند. داکت از در هم ریختگی کابل ها جلوگیری می کند. معمولاً از داکت برق جهت زیبایی فضای کابل کشی استفاده می شود. در هنگام نصب داکت توجه کنید، زاویه ها و کنج ها به خوبی با هم نصب شوند تا سیم از آن بیرون نزند، زیرا هدف از داکت کشی، دیده نشدن و در معرض آسیب قرار نگرفتن سیم و کابل است. انواع داکت های شبکه برای انتخاب مناسب تر عبارتند از: داکت ساده، داکت پارتیشن دار، داکت شیاردار، داکت قرنیزی، داکت کف خواب، داکت فلزی، و ضدحریق می باشد.  داکت ساختار حفره داری دارد و به‌راحتی می‌توان آن را برش داد. داکت در انواع و ابعاد مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. برای تهیه ی داکت باید جنس و رنگ و برند و سایز و درب و قفل را مدنظر قرار بدهید.

مزایای استفاده از داکت عبارتند از: جلوگیری از آسیب دیدگی کابل های ساختمان کمک به آرایش منظم کابل کشی، زیبایی بخشیدن به محیط اداری یا تجاری، جلوگیری از برق گرفتگی و آتش سوزی، طول عمر بالا. در هنگام نصب داکت توجه کنید، زاویه ها و کنج ها به خوبی با هم نصب شوند تا سیم از آن بیرون نزند، زیرا هدف از داکت کشی، دیده نشدن و در معرض آسیب قرار نگرفتن سیم و کابل است. انواع داکت های شبکه برای انتخاب مناسب تر عبارتند از: داکت ساده، داکت پارتیشن دار، داکت شیاردار، داکت قرنیزی، داکت کف خواب، داکت فلزی، و ضدحریق می باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی و جمع بندی ویژگی های داکت دانوب و تجهیزات شبکه بپردازیم. برای خرید داکت و تلفن تحت شبکه ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه فرمایید.

  • از جنس PVC
  • کمک به مدیریت و نظم شبکه
  • مقاومت بسیار مناسب در دمای 15- و 60+ درجه
  • وجود پارتیشن برای کاهش احتمال تداخل الکترومغناطیسی و آتش‌سوزی
  • با قابلیت رنگ آمیزی
برند

دانوب

کشور سازنده

ایران

رنگ

سفید

ابعاد

12mm×12mm

محصولات پیشنهادی