پچ کورد لگراند Cat6 UTP روکش LSZH قرمز 1 متری

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت پچ کورد لگراند Cat6 UTP روکش LSZH قرمز 1 متری را نیز مشاهده نمایید.

  • کشور سازنده: فرانسه
  • نوع پچ کورد: UTP
  • طول کابل: 1m
  • نوع دسته بندی کابل cat6

پچ کورد لگراند Cat6 UTP روکش LSZH قرمز 1 متری برای اتصال تجهیزات شبکه که نزدیک به هم قرار دارند استفاده می شود. پچ‌کوردها از کابل شبکه برای انعطاف‌پذیری بیشتر تولید می‌شوند. پچ کورد شبکه لگراند در رنگ های مختلف و طول های مختلف از 30 سانتی متر تا 40 متر با مقاومت بالا تولید و بسته بندی و طبقه بندی شده است و اگر کاربران بخواهند از متراژ بالاتر استفاده کنند باید کابل هایی را تهیه کنند که به صورت متراژ زیاد یا هاب باشند و همچنین از پچ کوردهای بین 0.5 تا 5 متر اغلب برای ساخت قفسه، اتصال کامپیوتر به مودم و ایجاد اتصالات کوتاه استفاده می شود که پچ کورد 5 متری هم شامل آن میشود.

معرفی پچ کورد لگراند Cat6 UTP روکش LSZH قرمز 1 متری

پچ کورد لگراند Cat6 UTP روکش LSZH قرمز 1 متری دارای رسانایی بالا و قوی میباشد که نوع این کابل Cat6 بوده و جنس مغزی کابل CCC تمام مس است و جنس روکش آن LSZH و نوع پچ کورد UTP بدون شیلد و فویل میباشد و در رنگ قرمز و در متراژ 1 متری تولید میشود. پچ کورد وسیله ای کاربردی برای اتصال آسان و روان دستگاه ها به یکدیگر میباشد که در دسته تجهیزات شبکه پسیو قرار می گیرد. تجهیزات موجود در شبکه معمولاً از طریق کابل و سوکت با یکدیگر در ارتباط هستند. اما در شرایطی که امکان اتصال کابل شبکه وجود ندارد و یا تعداد کابل ها آنقدر زیاد است که زمان زیادی را مصرف می کند. 

پچ کورد UTP Legrand Cat6 در واقع همان کابل شبکه است که طول مشخصی دارد و دو سر آن به برق متصل است. کابل شبکه را می توان به عنوان تجهیزات اصلی شبکه غیرفعال تنظیم کرد. زیرا اساساً بدون این دستگاه شبکه سیمی وجود ندارد. کابل شبکه یا اترنت کامپیوترها، مودم ها و سایر دستگاه ها و گوشی ویپ را به هم متصل می کند. در شرایط عادی و مخصوصاً اگر تجهیزات دور باشد، ابتدا کابل را به این سمت می کشند، سپس آن را قطع می کنند و یک کانکتور یا سوکت به دو سر وصل می کنند. اما اگر فاصله بین تجهیزات و دستگاه ها زیاد نباشد یا امکانات لازم برای قرار دادن کابل وجود نداشته باشد، دستگاهی به نام پچ کورد به شما کمک می کند. زیرا پچ کورد کابل شبکه ای است که به اندازه مشخصی بریده شده و دو سر آن سوکت دارد.

در تصویر پچ کورد لگراند Cat6 UTP با روکش LSZH را مشاهده مینمایید

پچ کورد لگراند Cat6 UTP روکش LSZH دارای نقاط قوت و ضعف بسیاری میباشند که از جمله آن بالا بودن سرعت انتقال اطلاعات و رسانایی بالا و عدم تولید دود سمی هنگام سوختن و آتش سوزی و انعطاف پذیری بالای روکش میباشد و نقاط ضعفی از جمله مقاومت ناکافی برای استفاده در فضای بیرون و فاقد قابلیت حذف نویز را داراست. پچ کورد شبکه همان کابل شبکه است با این تفاوت که به دو سر سوکت متصل است. پچ کورد شبکه یکی از تجهیزات اساسی شبکه پسیو است که برای اتصال اجزای یک شبکه استفاده می شود. این تجهیزات می تواند شامل سوئیچ، کامپیوتر، پچ پنل و … باشد. از پچ کورد برای انتقال صدا و تصویر نیز استفاده می شود، اما در اینجا منظور پچ کوردهای به هم تابیده است که به آنها پچ کورد شبکه می گویند. پچ کورد شبکه در واقع یک کابل شبکه کوتاه (از 0.5 تا 20 متر) است که در دو سر آن یک سوکت استاندارد RJ-45 نصب شده است.

پچ کورد لگراند Cat6 UTP روکش LSZH قرمز 1 متری که از چند سیم پیچ خورده تشکیل شده و UTP نیز نامیده می شود که برای برقراری ارتباط بین سوئیچ ها و پچ پنل ها استفاده می شود. به طور کلی وظیفه پچ کوردها انتقال سیگنال های تصویری، صوتی و تلفنی در زیرساخت شبکه میباشد و توسط شرکت فرانسوی لگراند ساخته شده و به بازار عرضه می شود. در این قسمت به معرفی برخی از ویژگی های پچ کورد لگراند Cat6 UTP روکش LSZH قرمز 1 متری و سانترال تحت شبکه بپردازیم و همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده: فرانسه
  • نوع پچ کورد: UTP
  • طول کابل: 1m
  • نوع دسته بندی کابل cat6
برند

لگراند

کشور سازنده

فرانسه

دسته بندی کابل

Cat6

نوع پچ کورد

UTP

طول کابل

1m

محصولات پیشنهادی