کابل شبکه لگراند Cat6 UTP تمام مس روکش PVC

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه لگراند Cat6 UTP تمام مس روکش PVC را نیز مشاهده نمایید.

  • کشور سازنده فرانسه
  • کابل شبکه UTP
  • دارای تست فلوک پرمننت ( هدروم بالای 6)
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل Cat6
  • سطح مقطع: 52

کابل شبکه لگراند Cat6 UTP تمام مس روکش PVC کار ارسال و دریافت اطلاعات و دیتا را انجام می دهد. به طور کلی کابل های شبکه از چندین سیم تشکیل شده اند که کنار یک دیگر در یک محفظه قرار میگیرند. این محصول و دیگر کابل شبکه ها وظیفه انتقال اطلاعات را بر عهده دارند. این محصول در بسته بندی به صورت رول باکس و متراژ 305 متر عرضه می شود که رنگ آن آبی است.

معرفی کابل شبکه لگراند Cat6 UTP تمام مس روکش PVC

کابل شبکه لگراند Cat6 UTP تمام مس روکش PVC از 8 سیم که درون یک روکش قرار گرفته اند، تشکیل شده است. در کل به صورت 4 زوج سیم به هم تابیده شده در کابل قرار می گیرند. با نصب سوکت RJ45 بر روی کابل ها می توان آن را به تجهیزات دیگر مثل کیستون متصل کرد. این محصول از نوع Cat6 UTP می باشد به این معنی که در طبقه Cat6 قرار دارد و دارای سرعت انتقال داده 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند 250 مگاهرتز می باشد.

کابل شبکه لگراند Cat6 UTP تمام مس روکش PVC جنس مغزی آن تمام مس است. کابل های تمام مس از سرعت و انعطاف بالایی برخوردار هستند و این باعث می شود که راحت‌تر شکل بگیرند، همچنین در فواصل بالا قدرت سیگنال را بهتر حفظ کرده و بهترین گزینه برای ارسال سیگنال از یک مکان به مکان دیگهر می باشند. این موارد باعث شده که مغزی کابل های تمام مس از ایده‌آل‌ترین نوع مغزی برای کابل شبکه‌ باشد.

کابل شبکه لگراند Cat6 UTP تمام مس روکش PVC در مقابل سوختگی مقاومتی ندارد و دود و شعله زیادی تولید می کند که گاز حاصل از آن سمی می باشد. پوشش PVC در مقابل پوسیدگی و خوردگی کابل، دارای مقاومت خوبی است اما در برابر گرما و سرما و نور خورشید و به طور کلی شرایط محیطی سخت مقاومت آن مناسب نیست به همین علت در محیط های بیرونی کاربرد ندارد و از این کابل در محیط هایی با شرایط ثابت و دارای سقف استفاده می شود. پوشش PVC در مقابل با پوشش LSZH انعطاف بالایی دارد به همین دلیل در جایی که نیاز به انعطاف و خمیدگی باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که در تصویر میبینید کابل شبکه لگراند Cat6 UTP تمام مس روکش PVC آبی رنگ است.

کابل شبکه لگراند Cat6 UTP تمام مس روکش PVC از نوع UTP بدون شیلد می باشد که این کابل ها بر خلاف کابل های SFTP که دارای شیلد و فویل می باشد، فاقد شیلد و فویل بوده که باعث می شود که توانایی حذف نویز و جلوگیری از ورود تداخل به سیستم را نداشته باشند به همین علت در سیستم هایی که حساسیت کمتری دارند و امکان نویز در آن ها کمتر باشد، کاربرد دارند. این محصول دارای تست فلوک پرمننت تا 90 متر است و همینطور قابلیت ارسال اطلاعات و تصویر دوربین تا 120 متر را دارد. شما عزیزان میتوانید جهت تهیه محصول کابل شبکه لگراند Cat6 UTP تمام مس روکش PVC و تلفن تحت شبکه گرنداستریم به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده فرانسه
  • کابل شبکه UTP
  • دارای تست فلوک پرمننت ( هدروم بالای 6)
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل Cat6
  • سطح مقطع: 52
برند

لگراند

کشور سازنده

فرانسه

سرعت انتقال اطلاعات

1 گیگابیت بر ثانیه

جنس روکش

PVC

دسته بندی کابل

Cat6

جنس مغزی کابل

مس

تست فلوک

پرمننت ( هدروم بالای 6 )

محصولات پیشنهادی