کابل شبکه لگراند Cat6 UTP روکش LSZH

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه لگراند Cat6 UTP روکش LSZH را نیز مشاهده نمایید.

  • کشور سازنده فرانسه
  • کابل شبکه UTP
  • تست فلوک پرمننت (هدروم بالای 6)
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل Cat6
  • سطح مقطع: 55

معرفی کابل شبکه لگراند Cat6 UTP روکش LSZH

کابل شبکه لگراند Cat6 UTP روکش LSZH یک کابل شبکه ای است که از 8 رشته سیم تشکیل شده است که به صورت، 4 زوج سیم به هم تابیده شده در کابل قرار می گیرد. این کابل شبکه وظیفه ارسال و انتقال دیتا و اطلاعات بین تجهیزات دیگر را، در سیستم شبکه برعهده دارد. این کابل شبکه در نوع خود از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کابل‌های شبکه در بازار ایران است.

کابل شبکه لگراند Cat6 UTP روکش LSZH از محصولات برند لگراند می باشد که یک برند فرانسوی است که تولیدات بسیاری را در حوزه تجهیزات پسیو و اکتیو شبکه به بازار عرضه می کند. محصولات شرکت لگراند با کیفیت مطلوب و استانداردهای روز دنیا به بازار عرضه می شود. تجهیزات کابل کشی، سوکت های شبکه، رک شبکه و اتاق های سرور، پچ پنل، کیستون و تجهیزات فیبر نوری بخشی از تولیدات و محصولات برند لگراند را شامل می شود.

همانطور که در تصویر کابل شبکه لگراند Cat6 UTP روکش LSZH کارتن (لوپ) را می بینید آبی رنگ است.

کابل شبکه لگراند Cat6 UTP روکش LSZH از کابل‌های Twisted Pair می باشند به این معنی که از زوج سیم های به هم تابیده تشکیل می‎‌شود. این کابل شبکه دارای استاندارد Cat6 است که این نوع کابل ها دارای سرعت انتقال داده 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند 250 مگاهرتز می باشند. همچنین می دانیم که کابل شبکه ها را بر اساس سرعت، جنس، کیفیت روکش و پهنای باند در دسته های Cat5, Cat6, Cat7 و… تقسیم بندی می کنند.

کابل شبکه لگراند Cat6 UTP روکش LSZH کارتن (لوپ) دارای جنس مغزی تمام مس می باشد که ایده‌آل‌ترین نوع مغزی برای کابل شبکه‌ است. کابل های تمام مس سرعت و انعطاف بالایی دارند که باعث می شود راحت‌تر شکل بگیرند و همینطور بهترین گزینه برای ارسال سیگنال از یک مکان به مکان دیگه‌ می باشند زیرا در فواصل بالا قدرت سیگنال رو بهتر حفظ می‌کند و به دلیل این که گرمای زیادی تولید نمی کند، امنیت شبکه را تامین می کند.

ویژگی های کابل شبکه لگراند Cat6 UTP روکش LSZH

کابل شبکه لگراند Cat6 UTP روکش LSZH از نوع UTP است، بدین معنی که به دور زوج‌های به هم تابیده آن هیچ شیلد و فویلی قرار ندارد. بنابراین کابل شبکه UTP این برند بیشتر مناسب استفاده در تجهیزات پسیو شبکه UTP است. عدم استفاده از شیلد در این کابل باعث می‌شود که این محصول توانایی حذف نویز و تداخل الکترومغناطیسی (EMI) را نداشته باشد. بهتر است که از کابل شبکه لگراند در شبکه‌هایی که از تجهیزات شبکه لگراند استفاده شده است، استفاده کرد.

کابل شبکه لگراند Cat6 UTP روکش LSZH دارای روکش نسوز و فاقد هالوژن از جنس LSZH می باشد. این کابل در مقابل آتش سوزی مقاومت خوبی دارد و بر خلاف روکش PVC در هنگام سوختن گاز و دود سمی از خود تولید نمی‌کند، همچنین این پوشش از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری می‌کند و به دلیل این که این پوشش از انعطاف کمی برخوردار است در کابل کشی هایی که نیاز به انعطاف و پیچ خم باشد کاربرد ندارد. محصول کابل شبکه لگراند Cat6 UTP روکش LSZH دارای تست فلوک چنل تا 90 متر می باشد.

کابل شبکه لگراند Cat6 UTP روکش LSZH دارای رنگ آبی است که بسته بندی این محصول به صورت کارتنی است و دارای متراژ 305 متر می باشد. همچنین این محصول کابل شبکه لگراند Cat6 UTP دارای تست فلوک پرمننت تا 90 متر می باشد. شما عزیزان میتوانید جهت تهیه محصول کابل شبکه لگراند Cat6 UTP روکش LSZH و سانترال تحت شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده فرانسه
  • کابل شبکه UTP
  • تست فلوک پرمننت (هدروم بالای 6)
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل Cat6
  • سطح مقطع: 55
برند

لگراند

کشور سازنده

فرانسه

سرعت انتقال اطلاعات

1 گیگابیت بر ثانیه

جنس روکش

LSZH

دسته بندی کابل

Cat6

جنس مغزی کابل

مس

تست فلوک

پرمننت ( هدروم بالای 6 )

محصولات پیشنهادی