پیجر گرنداستریم مدل GSC3506

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات پیجر تحت شبکه و VOIP گرنداستریم Grandstream را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت پیجر گرنداستریم مدل GSC3506 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • اسپیکر با محفظه آکوستیک HD
  • ویژگی های صفحه بندی SIP، صفحه بندی چندپخشی، انتظار تماس با لغو اولویت
  • پشتیبانی از کدک های صوتی باند کامل و باند گسترده از جمله Opus & G.722
  • 1 درگاه ورودی سوئیچ 2 پین، 1 پورت ورودی Alarm-in، کلید vol+/-، ریست، 1 پورت شبکه، 1 پورت USB
  • یک پورت شبکه 10/100Mbps با PoE/PoE+
  • اسپیکر 30 واتی HD با کیفیت بالا (کواکسیال)
  • فرکانس: 110 هرتز – 20000 هرتز
  • حساسیت: تا 95 dBA در توان 1W در 1 متر

پیجر گرنداستریم مدل GSC3506 که یک بلندگو پر قدرت با کارایی بالا می باشد، عملکرد صدای شفاف HD را با یک بلندگوی 30 واتی HD با کیفیت بالا ارائه می دهد. این پیجر گرنداستریم یک بلندگوی SIP آدرس عمومی یک طرفه است که به دفاتر، مدارس، بیمارستان‌ها، آپارتمان‌ها و موارد دیگر اجازه می‌دهد راه‌حل‌های قدرتمندی برای اعلام آدرس عمومی ایجاد کنند که امنیت و ارتباطات را افزایش می‌دهد.

معرفی پیجر گرنداستریم مدل GSC3506

پیجر گرنداستریم مدل GSC3506 از لیست های سفید داخلی، لیست سیاه و لیست های خاکستری پشتیبانی می کند تا به راحتی تماس های ناخواسته، صفحه بندی SIP و چندپخشی، صفحه بندی گروهی و PTT را مسدود کند. کاربران به راحتی می توانند یک راه حل پیشرفته امنیتی و اعلام PA را مجسمه سازی کنند. GSC3506 به لطف طراحی صنعتی مدرن و ویژگی های غنی خود، بلندگوی SIP ایده آل برای هر تنظیماتی است. پرتکل های این محصول شامل:SIP RFC3261, TCP/IP/UDP, RTP/RTCP, RTCP-XR,HTTP/HTTPS, ARP, ICMP, DNS (Arecord, SRV, NAPTR), DHCP, PPPoE, SSH, TFTP, NTP, STUN, LLDP-MED, SIMPLE,LDAP,TR-069, 802.1x, TLS, SRTP, IPv6, OpenVPN® می باشد.

یک پورت 10/100 مگابیت بر ثانیه با PoE/PoE+ یکپارچه، رابط های شبکه این پیجر گرنداستریم مدل GSC3506 می باشد. این محصول از برند پرقدرت گرنداستریم دارای پورت USB USB2.0، حافظه خارجی USB می باشد همچنین پیجر GSC3506 از صدای HD، بلندگوی HD با پشتیبانی از صدای باند کامل بهره میبرد. پیجر گرنداستریم مدل GSC3506 چند زبانه می باشد که این زبان ها شامل: انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، روسی و چینی است. عملکرد دما و رطوبت این پیجر، 0 درجه سانتی گراد تا 45 درجه سانتی گراد ذخیره سازی: -10 درجه سانتی گراد تا 60 درجه سانتی گراد و رطوبت آن 10% تا 90% غیر متراکم است.

پیجر گرنداستریم مدل GSC3506 همانطور که در تصویر میبینید بلندگوی با کیفیت صدای HD دارد.

یک پورت ورودی سوئیچ 2 پین، یک درگاه ورودی Alarm-in، کلید vol+/-، تنظیم مجدد، یک پورت شبکه، پورت های کمکی این محصول می باشند. امنیت این محصول بهطوری است که قابلیت پسوردهای سطح کاربر و سرپرست، احراز هویت مبتنی بر MD5 و MD5-sess، فایل پیکربندی رمزگذاری شده 256 بیتی AES، TLS، SRTP، HTTPS، دسترسی به رسانه 802.1x کنترل، بوت ایمن را دارد. ارتقاء سیستم عامل این پیجر مدل GSC3506 از طریق TFTP / HTTP / HTTPS یا آپلود محلی HTTP، تامین انبوه با استفاده از GDMS/TR069 یا فایل پیکربندی XML رمزگذاری شده AES می باشد. این محصول باسایر دستگاه های گرنداستریم، از جمله سانترال ویپ و بی سیم جفت میشود.

 ویژگی های پیجر گرنداستریم مدل GSC3506

پیجر گرنداستریم مدل GSC3506 از محصولات برند گرنداستریم می باشد. تاریخچه گرند استریم از سال 2002 آغاز می شود. زمانی که بنیانگذاران این شرکت تصمیم گرفتند چیزی را بسازند که به عنوان یکی از اولین دستگاه های SIP موجود در بازار شناخته می شود. این شرکت از ابتدای تاسیس سعی کرد از فناوری «انتقال صدا در اینترنت» برای تقویت شبکه تلفنی شرکت ها استفاده کند. در سال 2003، اولین محصولات رسمی گرند استریم وارد بازار شد: BT100، یک تلفن IP ساده، و HT286، یک تلفن آنالوگ. در سال 2005، گراند استریم اولین تلفن تصویری IP خود را با نام GXV3000 به بازار فناوری معرفی کرد. در سال 2008، این شرکت راه حل های جدید نظارت VoIP خود را با اضافه شدن راه حل های نظارت تصویری IP رونمایی کرد.

در سال 2013 برای ارائه راه حل های ارتباطی کامل و جامع، مراکز تماس UCM IP PBX را راه اندازی کرد. این راه حل ها هنوز عملی هستند و باعث صرفه جویی در هزینه می شوند.در سال 2015، گراند استریم اولین دستگاه ویدئو کنفرانس خود را با نام سری GVC معرفی کرد. در سال 2016، Grandstream اولین ارائه دهنده سرورهای ابری IPVideoTalk را راه اندازی کرد. در همان سال، این شرکت وارد بازار راه حل های شبکه شد. دشرکت گراند استریم در سال 2017 وارد بازار دسترسی به تسهیلات شد و بهترین ابزارهای ارتباطی شبکه را تا کنون ارائه کرده است.

 

همانطور که میبینید پیجر گرنداستریم مدل GSC3506 یک پورت شبکه دارد.

این شرکت کار خود را از یک آپارتمان کوچک در بوستون آمریکا آغاز کرد و اکنون به یکی از بزرگترین و موفق ترین تولیدکنندگان ارتباطات در جهان تبدیل شده است. Grandstream در حال حاضر بیش از 65 محصول از دستگاه های VoIP گرفته تا دستگاه های کنفرانس و راه حل های شبکه را ارائه می دهد. در داخل بسته پیجر گرنداستریم مدل GSC3506 لوتزمی از جمله  قالب برش سوراخ نصب، کیت نصب سقفی (اختیاری)، راهنمای نصب سریع قرار داده شده است. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های پیجر گرنداستریم مدل GSC3506  بپردازیم همچنین شما عزیزان می توانید دیتاشیت این محصول را از این دانلود نمایید و جهت تهیه این محصول و خرید گوشی ویپ می توانید به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • اسپیکر با محفظه آکوستیک HD
  • ویژگی های صفحه بندی SIP، صفحه بندی چندپخشی، انتظار تماس با لغو اولویت
  • پشتیبانی از کدک های صوتی باند کامل و باند گسترده از جمله Opus & G.722
  • 1 درگاه ورودی سوئیچ 2 پین، 1 پورت ورودی Alarm-in، کلید vol+/-، ریست، 1 پورت شبکه، 1 پورت USB
  • یک پورت شبکه 10/100Mbps با PoE/PoE+
  • اسپیکر 30 واتی HD با کیفیت بالا (کواکسیال)
  • فرکانس: 110 هرتز – 20000 هرتز
  • حساسیت: تا 95 dBA در توان 1W در 1 متر

برای دانلود دیتاشیت پیجر گرنداستریم مدل GSC3506 کلیک نمایید.

PDF

برند

گرند استریم

کشور سازنده

چین

ابعاد

257.5 میلی متر (قطر) × 118 میلی متر (عمق)

رنگ

سفید

محصولات پیشنهادی