پچ کورد لگراند Cat6 UTP روکش LSZH سبز 1 متری

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت پچ کورد لگراند Cat6 UTP روکش LSZH سبز 1 متری را نیز مشاهده نمایید.

  • کشور سازنده: فرانسه
  • نوع پچ کورد: UTP
  • طول کابل: 1m
  • نوع دسته بندی کابل cat6

پچ کورد لگراند Cat6 UTP روکش LSZH سبز 1 متری برای اتصال تجهیزات شبکه که نزدیک به هم قرار دارند استفاده می شود. پچ‌کوردها از کابل شبکه برای انعطاف‌پذیری بیشتر تولید می‌شوند. پچ کورد شبکه لگراند در رنگ های مختلف و طول های مختلف از 30 سانتی متر تا 40 متر با مقاومت بالا تولید و بسته بندی و طبقه بندی شده است و اگر کاربران بخواهند از متراژ بالاتر استفاده کنند باید کابل هایی را تهیه کنند که به صورت متراژ زیاد یا هاب باشند و همچنین از پچ کوردهای بین 0.5 تا 5 متر اغلب برای ساخت قفسه، اتصال کامپیوتر به مودم و ایجاد اتصالات کوتاه استفاده می شود که پچ کورد 5 متری هم شامل آن میشود.

معرفی پچ کورد لگراند Cat6 UTP روکش LSZH سبز 1 متری

پچ کورد لگراند Cat6 UTP روکش LSZH سبز 1 متری برخوردار از رسانایی بالا است و نوع این کابل Cat6 و جنس مغزی کابل CCC – تمام مس و جنس روکش آن LSZH و نوع پچ کورد شبکه UTP / بدون شیلد و فویل میباشد و به رنگ سبز تولید میشود. پچ کورد لگراند وسیله ای کاربردی برای اتصال آسان دستگاه ها به یکدیگر میباشد و در دسته تجهیزات پسیو شبکه قرار می گیرد. تجهیزات موجود در شبکه معمولاً از طریق کابل و سوکت با یکدیگر در ارتباط هستند. اما در شرایطی که امکان اتصال کابل شبکه وجود ندارد و یا تعداد کابل ها آنقدر زیاد است که زمان زیادی را مصرف می کند. 

یکی از شرکت های تولید کننده تجهیزات شبکه، شرکت فرانسوی لگراند است که سابقه درخشانی در این زمینه دارد و پچ کوت با یکدیگر در ارتباط هستند. اما در شرایطی که امکان اتصال کابل وجود ندارد و یا تعداد کابل ها آنقدر زیاد است که زمان زیادی را صرف می کند، پچ کورد به شما کمک می کند.رد لگراند Cat6 UTP روکش LSZH سبز 1 متری محصولی از این برند ساخته شده با رده بندی Cat6 می باشد. سرعت انتقال اطلاعات این پچ کورد 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند آن 250 مگاهرتز بر ثانیه است. این پچ کورد با پوشش LSZH محافظت می شود که گاز سمی تولید نمی کند و در هنگام آتش سوزی دود کمی متصاعد می کند. این ویژگی باعث می شود این پوشش برای فضاهای بسته بسیار مناسب باشد. این پچ کورد فاقد فویل یا محافظ برای جلوگیری از نویز و تداخل الکترومغناطیسی است.

در تصویر پچ کورد لگراند Cat6 UTP روکش LSZH، با رسانایی بالا مشاهده مینمایید

پچ کورد لگراند Cat6 UTP در واقع همان کابل شبکه است که طول مشخصی دارد و دو سر آن به برق متصل است. کابل شبکه را می توان به عنوان تجهیزات شبکه منفعل اصلی تنظیم کرد. زیرا اساساً بدون این دستگاه شبکه سیمی وجود ندارد. کابل شبکه یا اترنت کامپیوترها، مودم ها و سایر دستگاه ها را به هم متصل می کند. در شرایط عادی و مخصوصاً در شرایطی که تجهیزات دور است، ابتدا کابل را به این سمت می کشند، سپس آن را برش می دهند و یک کانکتور یا پریز را به دو سر آن وصل می کنند. اما اگر فاصله بین تجهیزات و دستگاه ها زیاد نباشد و یا امکانات لازم برای وارد کردن کابل وجود نداشته باشد، دستگاهی به نام پچ کورد به شما کمک می کند. زیرا پچ کورد یک کابل شبکه است که به اندازه خاصی بریده شده و دو سر آن سوکت دارد.

پچ کورد لگراند Cat6 UTP روکش LSZH سبز 1 متری دارای نقاط قوت مهمی میباشد مانند عدم تولید دود سمی هنگام سوختن و آتش سوزی، دارای پهنای باند مناسب، بالا بودن سرعت انتقال اطلاعات و دارای رسانایی بالا و در عین حال نقاط ضعف این محصول فاقد قابلیت حذف نویز و مقاومت ناکافی در برابر استفاده در فضای بیرون آن میباشد. در این قسمت به معرفی برخی از پچ کورد لگراند Cat6 UTP روکش LSZH سبز 1 متری بپردازیم  همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و خرید سانترال تحت شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده: فرانسه
  • نوع پچ کورد: UTP
  • طول کابل: 1m
  • نوع دسته بندی کابل cat6
برند

لگراند

کشور سازنده

فرانسه

دسته بندی کابل

Cat6

نوع پچ کورد

UTP

طول کابل

1m

محصولات پیشنهادی