رک ایستاده 32 یونیت اچ پی آی عمق 100

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت رک ایستاده 32 یونیت اچ پی آی عمق 100 را نیز مشاهده نمایید.

  • پشتیبانی از 6 جایگاه عبور کابل
  •  شیشه سکوریت با فریم فلزی مشبک
  •  امکان نصب قفل‌های سوئیچی بر روی پنل
  •  آداپتورهای عمودی دارای شمارنده‌ی یونیت و قابلیت جابجایی در عمق رک
  •  دارای پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • دارای 1 جایگاه عبور کابل در کف
  •  دسترسی به تجهیزات از 4 طرف

19,380,100 تومان

رک ایستاده 32 یونیت اچ پی آی عمق 100 از سری رک‌ های ایستاده ایرانی به نام می‌باشد که تولید شده توسط کمپانی پر قدرت HPI می باشد و جنس بدنه آن از فلز است. در نتیجه مقاومت خوبی دارد. رک ایستاده 32 یونیت HPI – اچ پی آی عمق 100 دارای یک درب شیشه ای سکوریت شده با دستگیره قفل ریتال، دو ضامن، دو پنل جانبی بازشو و یک پنل کناری بازشو در عقب است که دارای محل نصب قفل می باشد.

مشخصات رک ایستاده 32 یونیت اچ پی آی عمق 100

رک ایستاده 32 یونیت اچ پی آی عمق 100 دارای 6 حالت متقاطع کابل شبکه است که سه تای آن روی سقف قفسه، دو حالت متقاطع کابل برس در پشت، یکی در بالا و دیگری در پایین رک و یک موقعیت در کف کابل ها را می توان به راحتی ریک مسیر داد. رک یونیت HPI 32 دارای 4 پایه مقاوم در برابر زلزله با ارتفاع قابل تنظیم است که از حرکت و لرزش در رک جلوگیری می کند و علاوه بر پایه های ضد زلزله از 4 رک نیز برای جابجایی رک استفاده شده است. در داخل این رک 4 آداپتور عمودی متحرک (ستون) و شش آداپتور افقی وجود دارد که می توانید با توجه به تجهیزات داخل رک آنها را تنظیم کنید. درهای کناری قفسه دارای دو قفل انگشتی هستند که با فشار دادن به هم قفسه را باز می کنند. چارچوب های جانبی درب به صورت مشبک طراحی شده اند تا تهویه داخل قفسه را تامین کنند.رک ایستاده 32 یونیت اچ پی آی عمق 100قفسه های دیواری معمولا دارای ارتفاع 5، 6، 7، 9 واحد هستند. واحد اندازه گیری ارتفاع قفسه برابر با 43.5 میلی متر است. عمق این قفسه ها نیز متفاوت است. عمق آنها می تواند 35، 45 یا 60 سانتی متر باشد، اما توجه داشته باشید که عمق قفسه های ایستاده کمی بیشتر است. قفسه کوچک برای قرار دادن کلیدهای کوچک روی دیوار استفاده می شود که روی قفسه نصب نمی شود و عمق آن تنها 29 سانتی متر است. قفسه های 9 واحدی تنوع بیشتری دارند و پنل های کناری برخی از آنها کاملاً باز می شوند. و دسترسی به قفسه را از کنار فراهم می کند. برخی نیز قابلیت چرخش تا 100 درجه را دارند و امکان دسترسی به پشت رک را برای کاربر فراهم می کنند. نوع ذکر شده برای کلیدهایی که دارای ماژول عقب هستند استفاده می شود. امکان نصب پاوریونیت های 3 و 4 پورت و فن های 12 سانتی متری روی رک های دیواری وجود دارد.

این محصول دارای ضخامت بدنه بیرونی و آداپتور (ستون) آن به ترتیب 1.5 و 2 میلی‌متر و ابعاد آن ارتفاع 161 و عرض 60 سانتی‌متر می‌باشد. رک ایستاده 32 واحدی HPI در ابعاد استاندارد 19 اینچ که شامل 3 پنل جانبی بازشو با قابلیت نصب قفل برای امنیت بالا و دسترسی بهتر به تجهیزات داخل رک، بسته بندی 20 عدد پیچ ​​و مهره برای نصب تجهیزات شبکه و رک لوازم جانبی، درب شیشه ای نشکن و مقاوم در برابر خط و خش. بسته بندی 32 نوع رک یونیت HPI در کارتن و با نوار PET حرارتی نگهداری می شود. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های رک ایستاده 32 یونیت اچ پی آی عمق 100 بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید سانترال ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • پشتیبانی از 6 جایگاه عبور کابل
  •  شیشه سکوریت با فریم فلزی مشبک
  •  امکان نصب قفل‌های سوئیچی بر روی پنل
  •  آداپتورهای عمودی دارای شمارنده‌ی یونیت و قابلیت جابجایی در عمق رک
  •  دارای پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • دارای 1 جایگاه عبور کابل در کف
  •  دسترسی به تجهیزات از 4 طرف
برند

HPI

کشور سازنده

ایران

ابعاد

600MM*1610MM*100MM

رنگ

مشکی

نوع رک

ایستاده

تعداد یونیت

32 یونیت

عمق

100 سانتیمتر

محصولات پیشنهادی