رک ایستاده 42 یونیت HPA عمق ۱۰۰

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت رک ایستاده 42 یونیت HPA عمق ۱۰۰ را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای چندین دریچه برای عبور کابل در سقف و کف رک
  •  آداپتورهای عمودی با شمارنده‌ی یونیت و امکان حرکت در عمق رک
  •  دسترسی به تجهیزات از 4 طرف
  • امکان نصب فن تا حداکثر 4 عدد بر روی کیت فن
  •  دارای قفل سوییچی بر روی پنل‌ها
  • پنل بازشو : دو پنل بغل بازشو
  • پنل عقب بازشو
  • جنس درب : شیشه‌ای سکوریت
  • عمق : 100 سانتی متر

 

رک ایستاده 42 یونیت HPA عمق ۱۰۰ دارای درب ورودی قابدار با اسکلت فلزی از شیشه نشکن و ضد خش، قفل سوئیچی می باشد و دارای یک در عقب و دو پنل جانبی است که از کنار باز می شود تا از هر 4 جهت به تجهیزات شبکه نصب شده روی قفسه دسترسی داشته باشید. HPA یک برند ایرانی می باشد که از دیگر محصولات این شرکت می توان به لوازم جانبی رک شبکه اشاره نمود.

ویژگی های رک ایستاده 42 یونیت HPA عمق ۱۰۰

رک ایستاده 42 یونیت HPA عمق ۱۰۰ از سری قفسه های شبکه ای شرکت ایرانی اچ پی آسیا که یکی از بزرگترین تولید کنندگان قفسه دیواری، قفسه ایستاده و لوازم جانبی رک می باشد. شرکت HPA رک های ایستاده خود را در شش دسته از 17 تا 47 یونیت و با عمق های دیگر 60 و 80 تولید می کند. این رک یکی از رک های سایز بزرگ اچ پی آسیا می باشد و برای شبکه های بزرگ پیشنهاد می شود.

امکان نصب فن بر روی این رک 42 واحدی وجود دارد. همچنین دارای دهانه 30×30 سانتی متری (علاوه بر دهانه تغذیه کابل) در کف است که امکان استفاده چند منظوره برای عبور کابل های بیشتر، نصب فیلتر یا نصب یونیت فن (برای تهویه بیشتر) را فراهم می کند. علاوه بر قابلیت نصب فن در کف و سقف، درب های جلو و عقب توری هستند تا بهتر قفسه را خنک کنند. این پایه همچنین دارای آداپتورهایی است که نشانگر ارتفاع روی آنها قرار دارد. این نشانگرها امکان نصب آسان تجهیزات و لوازم جانبی را در داخل قفسه فراهم می کند.

رک HPA به دلیل ظرفیت بالا در سازمان ها و موسسات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ورودی و خروجی کابل شبکه در بالا و پایین این رک تعبیه شده است. درب این قفسه ها معمولا شیشه ای با اسکلت فلزی است. برند اچ پی کمان های ایستاده را در 8 سایز مختلف تولید می کند که عبارتند از 12، 17، 22، 27، 32، 37، 42 و 47. رک 42 واحدی HPA شاید پرفروش ترین قفسه ایستاده این برند باشد که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. اکثر این قفسه ها دارای پنل های جانبی هستند که دسترسی به تجهیزات داخل آنها را آسان می کند همچنین 4 چرخ در زیر قفسه قرار داده شده که جابجایی قفسه ها را آسان می کند.رک ایستاده 42 یونیت HPA عمق ۱۰۰

ویژگی های کاربردی رک ایستاده 42 یونیت HPA عمق ۱۰۰

رک ایستاده 42 یونیت HPA عمق ۱۰۰ در مشکی پودری الکترواستاتیک سمباده‌ای ضدخش تولید و در بازار به فروش می رسد. شرکت HPA یکی از شرکت های مطرح در زمینه انفورماتیک و فناوری اطلاعات است که سابقه درخشانی در کارنامه خود دارد. تاریخچه HP Asia به سال های اولیه برمی گردد که اقدامات زیادی برای جلوگیری از خروج ارز از کشور انجام شد. این شرکت فعالیت خود را در دهه 1930 آغاز کرد و با پیشرفت قابل توجهی توانست به یکی از برندهای مطرح آسیا تبدیل شود.

تجهیزات شبکه اچ پی آسیا با وجود کیفیت بالایی که دارند به خاورمیانه و حتی بخش های بزرگی از اروپا و آفریقا صادر می شوند. استفاده از استانداردهای روز دنیا در تولید تجهیزات باعث شده است که محصولات این شرکت از کیفیت بالاتری نسبت به محصولات خارجی برخوردار باشد. رک شبکه و لوازم جانبی آن از معروف ترین تجهیزات این شرکت می باشد. برند اچ پی آسیا محصولات زیادی در زمینه تجهیزات شبکه ارائه می دهد که معروف ترین آنها HP Asia Rack می باشد. تنوع زیاد در تولید قفسه های شبکه باعث شده است که محصولات این برند جایگاه ویژه ای در نزد مشتریان داشته باشد و این محصولات جزو بهترین محصولات تاریخ شرکت HPA باشند.

به طور کلی می توان گفت که برند HPA شناسایی دقیقی از نیازهای مشتریان دارد و می تواند تمامی تجهیزات شبکه ای را که یک شرکت تجاری در حوزه فناوری اطلاعات به آن نیاز دارد، ارائه دهد. این شرکت با تولید انواع تجهیزات به عنوان یک فروشگاه تجهیزات شبکه کامل محسوب می شود که می تواند تمامی نیازهای کاربران را در ابعاد مختلف پوشش دهد. از دیگر ویژگی های عالی می توان به 4 چرخ قفل برای جابجایی و چرخش آسان اشاره کرد همچنین دارای قابلیت نصب پایه های ثابت می باشد. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های رک ایستاده 42 یونیت HPA عمق ۱۰۰ بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید گوشی ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای چندین دریچه برای عبور کابل در سقف و کف رک
  • آداپتورهای عمودی با شمارنده‌ی یونیت و امکان حرکت در عمق رک
  • دسترسی به تجهیزات از 4 طرف
  • امکان نصب فن تا حداکثر 4 عدد بر روی کیت فن
  • دارای قفل سوییچی بر روی پنل‌ها
  • پنل بازشو : دو پنل بغل بازشو
  • پنل عقب بازشو
  • جنس درب : شیشه‌ای سکوریت
  • عمق : 100 سانتی متر
برند

HPA

کشور سازنده

ایران

ابعاد

420mm*600mm*2060mm

رنگ

مشکی

عمق

100 سانتیمتر

نوع رک

ایستاده

تعداد یونیت

42 یونیت

فن رک

امکان نصب فن تا حداکثر 4 عدد بر روی کیت فن

محصولات پیشنهادی