رک ایستاده 14 یونیت اچ پی آی عمق 60

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت رک ایستاده 14 یونیت اچ پی آی عمق 60 را نیز مشاهده نمایید.

  • شیشه سکوریت با فریم فلزی مشبک
  • آداپتورهای عمودی دارای شمارنده‌ی یونیت و قابلیت جابجایی در عمق رک
  •  امکان نصب فن تا حداکثر 4 عدد بر روی کیت فن
  •  پشتیبانی از 6 جایگاه عبور کانال
  •  دارای پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع
  •  دسترسی به تجهیزات از 4 طرف

رک ایستاده 14 یونیت اچ پی آی عمق 60 همانطور که از اسمش پیداست از نوع ایستاده می باشد و دارای 14 یونیت است. این رک محصولی از کمپانی  ایرانی HPI می باشد. رک ایستاده 14 یونیت HPI – اچ پی آی عمق 60 در رنگ مشکی پودری الکترواستاتیک سمباده‌ای ضدخش و با بدنه ای از جنس فلز در بازار به فروش می رسد.

معرفی رک ایستاده 14 یونیت اچ پی آی عمق 60

رک شبکه یکی از پرکاربردترین تجهیزات پسیو شبکه است که وظیفه حفاظت از محصولات و تنظیم شبکه را بر عهده دارد. رک HPI 14 – HPI depth 60 تولید شده با ارتفاع 68 و عرض 60 و عمق 60 و 80 برای استفاده در شبکه های بزرگ استفاده می شود. قفسه ها معمولا با استاندارد 19 اینچ تولید می شوند. برای دسترسی بهتر به تجهیزات داخل رک، 2 پنل کناری بازشو در دو طرف و یک سمت بازشو در پشت تعبیه شده است. معمولاً روی پانل های کناری یک ضربه انگشت وجود دارد. جنس این محصول فلزی و رنگ آن مشکی الکترواستاتیک ضد خش می باشد. بنابراین در شرایط مختلف مقاومت بسیار خوبی دارد.

درب جلوی این رک HPI از شیشه نشکن با فریم فلزی مشبک ساخته شده است و قفل آن سوئیچ طرح ریتال می باشد و امکان نصب قفل بر روی پنل های آن وجود دارد. توری قاب درب جلو تهویه و گردش هوای بهتر در داخل قفسه را تضمین می کند. در این رک از 6 آداپتور افقی و 4 آداپتور عمودی استفاده شده است و امکان جابجایی آداپتورهای عمودی بر روی عمق وجود دارد. بر روی این آداپتورها سوراخ هایی به نام شمارنده وجود دارد و می توان تجهیزات را در ارتفاع و عمق مناسب نصب کرد. امکان نصب و تعویض فن به صورت خارج از قفسه وجود دارد.رک ایستاده 14 یونیت اچ پی آی عمق 60 این رک 14 واحدی فاقد فن است، اما فن را می توان روی مجموعه در سقف آن نصب کرد. امکان عبور کابل در این رک وجود دارد و برای این منظور 6 حالت عبور کابل در نظر گرفته شده است. 3 حالت در سقف، 1 موقعیت روی زمین و 2 موقعیت به عنوان قلم مو در پشت قفسه وجود دارد. این پایه دارای پایه ثابت با ارتفاع قابل تنظیم و تک چرخ می باشد. در کیت فن این رک امکان نصب حداکثر 4 عدد فن وجود دارد و یک کیت اضافی در رک قابل نصب است. بسته بندی این قفسه به صورت کارتنی می باشد که با نوار PET حرارتی محکم می شود.

سایر مشخصات رک ایستاده 14 یونیت اچ پی آی عمق 60

امروزه دستگاه های زیادی برای گسترش شبکه ساخته می شوند. این تجهیزات شامل محصولات فعال و غیرفعال می باشد. برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و با یکدیگر رقابت می کنند. یکی از این برندها HPI است. HPI یک شرکت ایرانی در زمینه تجهیزات شبکه است. این برند در زمینه محصولات شبکه پسیو فعالیت می کند و به دلیل تولید محصولات با اندازه ها و ویژگی های مختلف در بین خریداران محبوبیت دارد. کیفیت تجهیزات تولید شده توسط این برند بسیار بالا است که به لطف آن این شرکت توانسته با رقبای اصلی بازار رقابت کند.رک ایستاده 14 یونیت اچ پی آی عمق 60محصولات برند HPI شامل انواع رک شبکه، لوازم جانبی رک شامل سینی (ثابت و متحرک)، ماژول برق، آداپتور، فن، چرخ، قفل و … می باشد. قفسه های HPI در قفسه های دیواری، ایستاده، آزمایشگاهی و فضای باز تولید می شوند. هر کدام از این قفسه ها در مکان های مختلفی استفاده می شوند. قفسه دیواری عمدتاً برای قرار دادن تجهیزات غیرفعال و فعال با حجم کم استفاده می شود. این قفسه در سایزهای 6، 7، 9 و 12 واحدی ساخته شده است. عمق قفسه های دیواری این برند 45 و 60 سانتی متر می باشد. از آنجایی که این قفسه ها بر روی دیوار نصب می شوند، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و برای محیط های کوچک مناسب هستند.

نوع دیگری از قفسه HPI قفسه ایستاده است. قفسه های ایستاده بسیار متنوع هستند و دست کاربر را در انتخاب مدل و سایز دلخواه باز می گذارند. این رک ها در ارتفاع های 12، 14، 16، 18، 24، 32، 36، 42، 44 و 47 واحد تولید و عرضه می شوند. عمق قفسه های ایستاده این شرکت 60، 80 و 100 سانتی متر می باشد. این شرکت نیز برای ساخت محصولات خود از استاندارد 19 اینچی استفاده می کند. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های رک ایستاده 14 یونیت اچ پی آی عمق 60 بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید  کیستون به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • شیشه سکوریت با فریم فلزی مشبک
  •  آداپتورهای عمودی دارای شمارنده‌ی یونیت و قابلیت جابجایی در عمق رک
  •  امکان نصب فن تا حداکثر 4 عدد بر روی کیت فن
  •  پشتیبانی از 6 جایگاه عبور کانال
  •  دارای پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • دسترسی به تجهیزات از 4 طرف
برند

HPI

کشور سازنده

ایران

ابعاد

600mm*680mm*600mm

رنگ

مشکی

نوع رک

ایستاده

تعداد یونیت

14 یونیت

فن رک

امکان نصب فن تا حداکثر 4 عدد بر روی کیت فن

محصولات پیشنهادی