ترانک لگراند 50×150 با درب نرم 65

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت ترانک لگراند 50×150 با درب نرم 65 را نیز مشاهده نمایید.

  • برند لگراند
  • محصول ترانک
  • تولید فرانسه
  • در ابعاد 50×150 با درب نرم 65
  • رنگ سفید
  • جنس بدنه PVC

ترانک لگراند 50×150 با درب نرم 65 و پارتیشن دارای عرض 150 میلی متر و عمق 50 میلی متر می باشد که جزء دسته ترانک با سایز متوسط می باشد و حجم متوسط تا زیادی از کابل را می تواند در خود جای دهد. برای دفاتر بزرگ تر و اتاق اداره های متوسط که حجم کابل متوسط تا زیادی دارند، انتخابی ویژه و کارا است. این برند خوش نام فرانسوی تولیدکننده کلیه تجهیزات پسیو شبکه است. این ترانک همچنین قابلیت نصب ماژول های موزاییک و آرتئور را دارد.

معرفی ترانک لگراند 50×150 با درب نرم 65

ترانک لگراند 50×150 با درب نرم 65 ترانک کانالهای پلاستیکی یا فلزی هستند، که بر روی دیوار نصب می شود و برای پنهان کردن و مرتب سازی کابلها و تمامی مدیاها از قبیل کیستون شبکه، کیستون تلفن، پریز برق و UPS و جعبه فیوزها استفاده می شود. ترانک در سیستم‌های مخابراتی عبارت است از تعدادی مسیر که در شبکه‌های یک به چند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترانک ها جز تجهیزات پسیو شبکه هستند. ترانکینگ لگراند از جنس PVC می‌باشد. رنگ بدنه این ترانکینگ به رنگ سفید براق است. که در زمان خرید همراه با یک روکش با آرم Legrand به رنگ قرمز چاپ شده می باشد که به سادگی قابل جداسازی می‌باشد.

ترانک لگراند 50×150 با درب نرم 65 در مقابل نور خورشید مقاوم است و تغییر رنگ نمی‌دهد. از خصوصیات جنس بدنه PVC ترانکینگ لگراند مقاومت در مقابل آتش است و عامل انتقال آتش سوزی نخواهد شد. لگراند دارای طیف گسترده‌ای از ترانکینگ و داکت می‌باشد. این ترانکینگ جزو تجهیزات پسیو شبکه با عمق 50 میلیمتر و و عرض 150 میلیمتر می‌باشد. درب تمامی ترانکیـنگ های لگراند از نوع نرم است. جدا کردن و نصب درب نرم نسبت به درب های سخت بسیار ساده تر است و حتی در صورت جدا شدن‌های مکرر نیز فرم خود را حفظ می کنند. درب‌های نرم انعطاف پذیری بالایی دارند و به راحتی از بدنه ترانک جدا می‌شوند، همچنین در گوشه ها و زوایا زیبایی بیشتری به ترانکینگ می‌دهند. عرض درب این ترانکینگ 65 میلی متر است.

ترانک لگراند 50×150 با درب نرم 65 دارای تاییدیه NF C 68-104 می‌باشد، بنابراین بدنه این ترانکینگ ها دارای مقاومت بالایی می‌باشند و در برابر ضربه و حرارت می توانند استحکام و قدرت خوبی از خود نشان دهند. ساختمان داخلی ترانکینگ لگراند دارای پارتیشن بندی نمی‌باشد ولی می‌توان قطعات جداکننده یا پارتیشن را به صورت جداگانه تهیه کرد و در فضای داخل ترانکینگ نصب کرد تا مسیر عبور سیم ها و کابل های مختلف از یکدیگر جدا شود. برند لگراند تولیدکننده سیستم های مدیریت کابل، دستورالعمل ها و کنترل های نصب، سیستم توزیع انرژی، صوت و داده و تصویر است و بودن در رتبه راهبر جهانی در زمینه پریز، سوکت و سوئیچ با داشتن بیش از 20% سهم بازار جهانی است. این سایز ترانکینگ معمولا برای دفاتر کوچک و یا در مسیر با حجم کم کابل از این نوع ترانکینگ استفاده می شود.

ترانک لگراند 50×150 با درب نرم 65 دارای طراحی ساختمان بدنه ای به صورت پارتیشن بندی است. به معنای این است که میتوان هم زمان برای عبور کابل هایی با کارآیی های متفاوت بدون ایجاد نویز از این کانال استفاده کرد. استفاده از این محصولات در ساختمان سازی جدید بسیار حائز اهمیت است. البته ویژگی منحصر به فرد ترانکینگ های لگراند قابلیت نصب انواع ماژول های خارجی همانند : کلید و پریزهای مختلف می باشد که این امر موجب می گردد تا یک سیستم یکپارچه از تجهیزات الکترونیکی را داشته باشید. در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی و جمع بندی ویژگی های تجهیزات شبکه، ترانک لگراند 50×150 با درب نرم 65 بپردازیم. برای خرید به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه فرمایید.

  • کشور سازنده : فرانسه
  • نوع محصول : ترانکینگ
  • وزن : 2.25 کیلوگرم
  • سایز : 150×50 میلی متر
  • طول ترانیکنگ 2 متر
  • رنگ : سفید
  •  جنس : PVC
  • سایز : درب نرم 65 میلی متر
برند

لگراند

کشور سازنده

فرانسه

رنگ

سفید

ابعاد

50×150 با درب نرم 65

محصولات پیشنهادی