رک ایستاده 47 یونیت با عمق 100 اچ پی آی

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت رک ایستاده 47 یونیت با عمق 100 اچ پی آی را نیز مشاهده نمایید.

  • شیشه سکوریت با فریم فلزی مشبک
  • دارای چندین دریچه برای عبور کابل در سقف و کف رک
  •  آداپتورهای عمودی با شمارنده‌ی یونیت و امکان حرکت در عمق رک
  • دسترسی به تجهیزات از 4 طرف
  • دارای قفل سوییچی بر روی پنل‌ها
  • دارای پایه‌های ثابت با قابلیت تنظیم ارتفاع

رک ایستاده 47 یونیت با عمق 100 اچ پی آی از برند ایرانی اچ پی آی می باشد. این نوع رک از نوع ایستاده می باشد. رک ایستاده با عمق 100 دارای 47 یونیت است همچنین دارای 60 سانتی‌متر عرض، 228 سانتی‌متر ارتفاع رک و 100 سانتی‌متر عمق رک می باشد. قفل این رک به صورتی است که پنل‌ها دارای ضامن فشاری (انگشتی) و قابلیت نصب قفل سوییچی می باشند. قفسه های HPI در انواع مختلفی تولید می شوند.

مشخصات رک ایستاده 47 یونیت با عمق 100 اچ پی آی

رک ایستاده 47 یونیت با عمق 100 اچ پی آی دارای رنگ مشکی پودری الکترواستاتیک سمباده‌ای ضدخش و بدنه از جنس فلزی می باشد. از دیگر ویژگی های این رک می توان به دارا بودن 1 جایگاه عبور کابل در کف اشاره کرد. درب جلو این محصول از جنس  شیشه سکوریت با فریم فلزی مشبک می باشد. این رک 47 یونیتی دارای پنل بغل بازشو در پشت رک است. رک ایستاده 47 یونیت با عمق 100 اچ پی آی دارای 4 عدد چرخ تکی ساده و 4 پایه ثابت با قابلیت تنظیم ارتفاع است همچنین دارای 4 آداپتور عمودی و 6 آداپتور افقی می باشد.

رک کانتینری است که در آن سرور یا تجهیزات شبکه مانند سوئیچ، روتر، مودم، کابل شبکه … وجود دارد. بسته به نوع رک و همچنین برای تهویه و جلوگیری از آسیب های فیزیکی مانند ضربه از سرور قرار می گیرد و از آن محافظت می کند و فشار و عملکرد بهتر سرور را در خود جای می دهد. رک های دیواری معمولا دارای ارتفاع 5، 6، 7، 9 واحد هستند. واحد اندازه گیری ارتفاع رک برابر با 43.5 میلی متر است. عمق این رک ها نیز متفاوت است. عمق آنها می تواند 35، 45 یا 60 سانتی متر باشد، اما توجه داشته باشید که عمق رک های ایستاده کمی بیشتر است. از رک کوچک برای قرار دادن کلیدهای کوچک روی دیوار استفاده می شود که روی قفسه نصب نمی شود و عمق آن تنها 29 سانتی متر است.

رک های 9 واحدی همه کاره تر هستند و  و دسترسی به قفسه را از زیر بغل فراهم می کند. برخی نیز به کاربر اجازه می دهند تا 100 درجه بچرخد و به کاربر امکان دسترسی به پشت قفسه را می دهد. این نوع برای سوئیچ های دارای ماژول عقب استفاده می شود. همچنین امکان نصب 3 و 4 پورت و پنکه 12 سانتی متری روی قفسه های دیواری وجود دارد. تجهیزات شبکه رکن اصلی زندگی امروزی است. و تهیه تجهیزات باکیفیت مستلزم شناخت برندهای مرغوب سازنده آن است. برای محافظت از تجهیزات شبکه از دستگاهی به نام رک شبکه استفاده می شود که برندهای زیادی آن را تولید و عرضه می کنند. برند HPI یکی از این برندهاست.رک ایستاده 47 یونیت با عمق 100 اچ پی آی

سایر مشخصات رک ایستاده 47 یونیت با عمق 100 اچ پی آی

رک ایستاده 47 یونیت با عمق 100 اچ پی آی دارای چندین دریچه برای عبور کابل در سقف و کف رک می باشد. برند HPI یک برند ایرانی است که از دیرباز در زمینه ساخت تجهیزات شبکه پسیو به ویژه رک های شبکه تخصص داشته است. محصولات برند HPI از نظر سایز تنوع خوبی دارند. به جرات می توان گفت که برند HPI به عنوان یک شرکت بومی، شرکتی موفق محسوب می شود و محصولات باکیفیتی دارد. HPI علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت، توانسته قیمت آنها را در بازار داخلی کنترل کند، بنابراین می توان گفت که محصولات برند HPI قیمت مناسبی دارند.

  • شیشه سکوریت با فریم فلزی مشبک
  • دارای چندین دریچه برای عبور کابل در سقف و کف رک
  •  آداپتورهای عمودی با شمارنده‌ی یونیت و امکان حرکت در عمق رک
  • دسترسی به تجهیزات از 4 طرف
  • دارای قفل سوییچی بر روی پنل‌ها
  • دارای پایه‌های ثابت با قابلیت تنظیم ارتفاع
برند

HPI

کشور سازنده

ایران

ابعاد

470 mm * 600mm * 2280

رنگ

مشکی

عمق

100 سانتی‌متر

نوع رک

ایستاده

تعداد یونیت

47 یونیت

محصولات پیشنهادی