رک ایستاده 42 یونیت اچ پی آی عمق 100

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت رک ایستاده 42 یونیت اچ پی آی عمق 100 را نیز مشاهده نمایید.

  • امکان دسترسی به تجهیزات از 4 جهت
  •  قابلیت نصب قفل سوییچی بر روی پنل‌ها
  •  دارای پایه‌های ثابت با قابلیت تنظیم ارتفاع
  •  آداپتورهای عمودی دارای شمارنده‌ی یونیت و قابلیت جابجایی در عمق رک
  •  دارای 6 جایگاه عبور کابل
  • دارای 1 جایگاه عبور کابل در کف

رک ایستاده 42 یونیت اچ پی آی عمق 100 از نوع ایستاده می باشد. این رک با عمق 100 و دهنه 80 از برند ایرانی HPI است همچنین تعداد یونیت آن 42 می باشد. این رک ایستاده از 80 سانتی‌متر عرض، 206 سانتی‌ متر ارتفاع، 100 سانتی‌متر عمق برخوردار می باشد. در درب جلویی رک ایستاده 42 یونیت اچ پی آی عمق 100 دهنه 80 قفل سوییچی وجود دارد.

ویژگی های رک ایستاده 42 یونیت اچ پی آی عمق 100

رک ایستاده 42 یونیت اچ پی آی عمق 100 دارای بسته 20 عددی پیچ و مهره و 1 جایگاه عبور کابل در کف می باشد. درب جلو این رک ایستاده 42 یونیت اچ پی آی عمق 100 دهنه 80 فلزی مشبک و پنل بغل بازشو در پشت این محصول وجود دارد. این رک ایرانی دارای 4 عدد چرخ تکی ساده و 4 پایه ثابت با قابلیت تنظیم ارتفاع را دارا می باشد. دارای 4 آداپتور عمودی و 6 آداپتور افقی است. یکی از مواردی که در دسته تجهیزات پسیو شبکه قرار می گیرد، کانتینرهای مشکی رنگی است که در آن تجهیزاتی مانند سوئیچ، روتر، سرور و … وجود دارد و رک نامیده می شوند.

این محفظه برای نگهداری و حفاظت و متمرکز کردن سایر تجهیزات شبکه استفاده می شود. تمام گره های شبکه توسط کابل به پشت این محفظه متصل شده و به تجهیزات داخل متصل می شوند. یک قفسه معمولاً 19 اینچ عرض دارد. این عرض استاندارد تمام تجهیزات شبکه است که برای قرار گرفتن در داخل رک طراحی شده اند که به آن رک mounting می گویند. ارتفاع یک قفسه نیز با توجه به تعداد واحدها متفاوت است، طبق استاندارد هر واحد 1.7 اینچ یا 4.4 سانتی متر است، به عنوان مثال کلید دو واحدی با ارتفاع 8 دارای 8 سانتی متر خواهد بود.رک ایستاده 42 یونیت اچ پی آی عمق 100بنابراین طبق این استاندارد ارتفاع رک مورد نیاز ما بر اساس تعداد وسایلی که استفاده می کنیم اندازه گیری می شود. البته ما باید واحدهای خالی را برای تجهیزات احتمالی آینده و همچنین گردش هوا بین تجهیزات در نظر بگیریم. عمق قفسه ها یکی از عوامل انتخاب قفسه مناسب است. قفسه های معمولی دارای عمق 45 یا 60 سانتی متر هستند. البته انواعی با عمق 80 یا 100 سانتی متر وجود دارد که بر اساس وسایلی که استفاده می کنیم می توانیم از آنها استفاده کنیم. انواع قفسه هایی که چرخ دارند و روی زمین قرار می گیرند. وقتی وسایل زیادی داریم باید از قفسه استفاده کنیم. این مدل معمولاً از چهار طرف دسترسی را ارائه می دهد.

سایر ویژگی های رک ایستاده 42 یونیت اچ پی آی عمق 100

رک ایستاده 42 یونیت اچ پی آی عمق 100 که از نوع ایستاده می باشد در رنگ مشکی پودری الکترواستاتیک سمباده‌ای ضدخش و با بدنه ای از جنس فلز در بازار به فروش می رسد. عرض این رک ها 19 اینچ است و برای نگهداری از سرورهای Rackmount بسیار مناسب هستند. این مدل را بارها در شعب بانک ها دیده اید. درب های این قفسه ها معمولا شیشه ای یا پلاستیکی با شکل فلزی یا تمام فلزی با سوراخ های قابل جابجایی روی آن ها می باشد. تعداد واحدهای این مدل از 12 تا 48 و عمق آنها از 45 تا 100 سانتی متر می باشد. این مدل به عنوان رک شبکه کامپیوتری اصلی در اتاق سرور استاندارد استفاده می شود.

اکنون که می دانید رک مستقل چیست، جالب است بدانید که نوع دیگری ازرک وجود دارد که روی دیوار یا سقف نصب می شود. اگر متوجه شدید، در مکان‌هایی مانند ایستگاه‌های BRT یا بالای دستگاه‌های خودپرداز بانک در مکان‌های عمومی خارج از بانک‌ها محفظه‌هایی وجود دارد. این محفظه ها رک های دیواری هستند که نوع دیگری از رک ها می باشند که کاربرد های خود را دارد که برند HPI تولیدکننده این نوع از رک ها نیز می باشد.رک ایستاده 42 یونیت اچ پی آی عمق 100آنها معمولاً برای قرار دادن تعداد کمی از تجهیزات شبکه مانند DVR ها، روترها یا سوئیچ ها استفاده می شوند. این نوع معمولاً دارای 9 تا 65 واحد بوده و عمق آنها معمولاً بین 35 تا 60 سانتی متر است. درهای این مدل نیز از ورق شیشه ای یا پلاستیکی با فرم فلزی یا تمام فلزی با سوراخ هایی بر روی آنها ساخته شده است. در ادامه مطالب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های رک ایستاده 42 یونیت اچ پی آی عمق 100 بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و گوشی ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • امکان دسترسی به تجهیزات از 4 جهت
  •  قابلیت نصب قفل سوییچی بر روی پنل‌ها
  • دارای پایه‌های ثابت با قابلیت تنظیم ارتفاع
  •  آداپتورهای عمودی دارای شمارنده‌ی یونیت و قابلیت جابجایی در عمق رک
  • دارای 6 جایگاه عبور کابل
  • دارای 1 جایگاه عبور کابل در کف
برند

HPI

کشور سازنده

ایران

ابعاد

80mm* 2060mm* 1000mm

رنگ

مشکی

عمق

100 سانتیمتر

متعلقات رک

بسته 20 عددی پیچ و مهره

محصولات پیشنهادی