کیستون شبکه لگراند Cat6 UTP باریک

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کیستون شبکه لگراند Cat6 UTP باریک را نیز مشاهده نمایید.

  • برند لگراند
  • نوع کیستون: شبکه
  • نوع محصول: کیستون Cat6 UTP باریک
  • پهنای باند 250 مگاهرتز و سرعت آن 1 گیگابیت بر ثانیه

کیستون شبکه لگراند Cat6 UTP باریک یا همان پریز شبکه از تجهیزاتی است که در شبکه های محلی یا LAN مورد استفاده قرار میگیرد. کار این کیستون ها برقراری ارتباط بین کابل شبکه و دیگر تجهیزات می باشد. سرعت بالا در انتقال اطلاعات و کیفیت مطلوب این محصول را بسیار کارآمد کرده است. این کیستون از یک طرف اتصالات RJ 45 دارد و سمت دیگه به کابل شبکه متصل میشود.

معرفی کیستون شبکه لگراند Cat6 UTP باریک

کیستون شبکه لگراند Cat6 UTP باریک از نوع UTP می باشد، درنتیجه برای کابل شبکه های UTP مورد استفاده قرار می گیرد. کابل شبکه ها بر اساس شیلدار بودن یا نبودن به انواع SFTP ،STP ،UTP و FTP و… تقسیم بندی می شوند. همینطور به انواع Cat5, Cat6, Cat7 و… تقسیم بندی می شوند. این کیستون ها از نوع Cat6 UTP می باشد. کابل های UTP از نوع بدون شیلد می باشند به این معنی که محافظی ندارند درنتیجه نمیتوانند جلوی ورود نویز و اختلالات را ابه شبکه بگیرد.

کیستون شبکه لگراند Cat6 UTP باریک از محصول برند لگراند است. این برند یک برند فرانسوی است که محصولات بسیاری را در حوزه تجهیزات کابل کشی شبکه، سیستم های خانگی، سیستم های امنیتی و ساختمانی، سیستم برق اضطراری، و تجهیزات شبکه  را ارائه می دهد. داشتن محصولات با کیفیت و همینطور پیروی از استاندارد های بین المللی این برند را به یک برند مطرح در زمینه تولیدات الکتریکی تبدیل کرده است. کیستون لگراند از تجهیزات شبکه است که توسط این برند تولید شده است.تصویر کیستون شبکه لگراند Cat6 UTP باریک را در رنگ سفید مشاهده می کنیدکیستون شبکه لگراند Cat6 UTP باریک کیستون یک ماژول است. این کیستون ها از نوع استاندارد Cat6 است به این معنی که دارای پهنای باند 250 مگاهرتز و همچنین سرعت انتقال اطلاعات 1 گیگابیت بر ثانیه می باشد. جنس بدنه این کیستون ها پلاستیکی است و رنگ آن سفید می باشد. روی بدنه این کیستون ها جدول رنگی وجود دارد که باتوجه به آن می توان اتصال کابل شبکه را به کیستون انجام داد.

ویژگی های کیستون شبکه لگراند Cat6 UTP باریک

کیستون شبکه لگراند Cat6 UTP باریک از نوع 180 درجه می باشد و همینطور قابلیت قفل شوندگی دارند و به دلیل داشتن شاتر از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل آن جلوگیری میشود. باتوجه به این که از نوع UTP است پس نمی تواند از ورود نویز واختلال به سیستم شبکه جلوگیری کند اما این به معنی عدم کاربرد این محصول نمی باشد بلکه باید در مکان هایی که احتمال وجود نویز و اختلال کمتر هست مانند شبکه های خانگی و محیط های کوچک استفاده شود.

کیستون شبکه لگراند Cat6 UTP باریک دارای فیس پلیت می باشند پس در هنگام نصب نیاز به فیس پلیت جدا نمی باشد. نصب این کیستون ها بسیار راحت بوده و دارای قابلیت TOOLLESS می باشد به این معنی که بدون ابزار خاصی نصب میشود. روی بدنه این کیستون ها جدول رنگی وجود دارد که باتوجه به آن می توان نصب کابل شبکه به کیستون را راحتر انجام داد.در این عکس کیستون شبکه لگراند Cat6 UTP باریک که دارای پهنای باند 250 مگاهرتز می باشد را مشاهده می کنیدکیستون شبکه لگراند Cat6 UTP باریک باید با کابل شبکه متناسب با آن استفاده شود در غیر این صورت عملکرد و کارایی لازم را نمی توان از این کیستون دریافت کرد. این محصول مانند مدل دو ماژول همین نوع که به اسم Cat6 UTP پهن شناخته میشود، می باشد و فقط تفاوت در اندازه آن است که باید متناسب به محل استفاده از اندازه مناسب کیستون استفاده شود. این کیستون در بسته های 10 تایی ارائه می شود.

  • برند لگراند
  • کشور سازنده: فرانسه
  • نوع کیستون: شبکه
  • نوع کابل: Cat6 UTP
  • یک ماژول
  • نوع محصول: کیستون Cat6 UTP باریک
  • قابلیت قفل شوندگی
  • سرعت بالا در انتقال داده
  • دارای شاتر برای جلوگیری از ورود گرد و غبار
  • پهنای باند 250 مگاهرتز و سرعت آن 1 گیگابیت بر ثانیه
  • بدون نیاز به ابزار برای نصب
برند

لگراند

کشور سازنده

فرانسه

رنگ

سفید

نوع کابل

cat6 UTP

نوع کیستون

شبکه

سرعت انتقال اطلاعات

1 گیگابیت بر ثانیه

محصولات پیشنهادی