زاویه خارجی ترانک دانوب 50×105

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات تجهیزات شبکه پسیو و زاویه خارجی ترانک دانوب 50×105 را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت زاویه خارجی ترانک دانوب 50×105 را نیز مشاهده نمایید.

  • رنگ: سفید
  • ساخت ایران
  • شرکت سازنده: دانوب
  • قابلیت اتصال به ترانک های دیگر: ندارد
  • جنس بدنه: پلاستیک PVC
  • دارای زاویه 90 درجه است

زاویه خارجی ترانک دانوب 50×105 یکی دیگر از محصولات برند دانوب است که برای وصل قطعات ترانک در گوشه‌های خارجی دیوار که دارای زاویه 90 درجه است استفاده می‌شود. از تجهیزات پسیو شبکه است و ساخت ایران بوده و بسیار کارا و از جنس بدنه پلاستیک PVC با کیفیت بالا و قیمتی مناسب است. دارای ابعاد کوچکی می باشد و به عنوان یکی از متعلقات ترانکینگ شناخته می شود.

معرفی زاویه خارجی ترانک دانوب 50×105

زاویه خارجی ترانک دانوب 50×105 دارای بدنه ای از جنس پلاستیک می باشد و به منظور اتصال دو شاخه ترانک مجزا در انتهای دیوار ها استفاده می شوند. در واقع این زاویه خارجی در مکان هایی قرار میگیرند که نیاز به کابل کشی روکار می باشد و از ترانک به منظور پنهان کردن این کابل ها استفاده شده است. گوشه خارجی به عنوان یکی از قطعات جانبی ترانک می باشد و جهت ایجاد یکپارچگی در ترانکینگ دیوار ها مورد استفاده قرار میگیرند . نکته مهم، این است که از این زوایا فقط در ترانک های تولید شده توسط شرکت دانوب استفاده می شود و این گوشه ها قابلیت اتصال یه ترانک های دیگر را ندارد.

در تصویر زاویه خارجی ترانک دانوب 50×105 را مشاهده می کنید.

زاویه خارجی ترانک دانوب 50×105 دارای ابعاد کوچکی می باشد و به عنوان یکی از متعلقات ترانکینگ شناخته می شود. به طور کلی ترانک کانالهای پلاستیکی هستند، که بر روی دیوار نصب می شود و برای پنهان کردن و مرتب سازی کابلها و تمامی مدیاها از قبیل کیستون شبکه، کیستون تلفن، پریز برق و UPS و جعبه فیوزها استفاده می شود. ترانک در سیستم‌های مخابراتی عبارت است از تعدادی مسیر که در شبکه‌های یک به چند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترانک ها جزو تجهیزات پسیو شبکه هستند. ساخت ایران و در ابعاد 50×105 میلی‌متر است.زاویه خارجی ترانک دانوب 50×105 یکی از متعلقات ترانک می باشد که کاربرد بسیاری دارد. اساسا در تعریف ترانک ها باید گفت که مهمترین کاربرد ترانکینگ محافظت از کابل است و به طور کلی فلسفه طراحی این محصول محافظت از سیم و کابل در برابر هر نوع ضربه و فشار و خوردگی است که اگر قرار به اجرای شبکه در محیط های صنعتی و اداری باشد، احتمال آسیب دیدن کابل ها و سیم ها بسیار زیاد است. به واسطه این محصول کابل ها در داخل محفظه ایمنی قرار می گیرند. این محفظه که به عنوان کانال نیز شناخته می شود در بسته بوده و کابل های داخل آن دچار خوردگی یا پوسیدگی نخواهند شد. از سوی دیگر کابل ها عمر مفید خود را می کنند و مشکلی در این زمینه دیده نمی شود.

زاویه خارجی ترانک دانوب 50×105 هنگامی استفاده می شود که در مسیر طولی یک ترانک زاویه ای 90 درجه به سمت بیرون وجود داشته باشد که در این حالت باید از این نوع محصولات به جهت ادامه مسیر ترانکینگ ها استفاده کرد. استفاده از زاویه خارجی ترانک دانوب می‌تواند جهت ایجاد مسیری یکپارچه برای عبور سیم ها و کابل های متفاوت به کار رود. زاویه خارجی ترانک 50×150 یکی از تجهیزات شبکه ای است که دو شاخه ترانکینگ مجزا را به یکدیگر متصل کند. دلیل استفاده از زاویه ی خارجی ،جلوه دادن به ظاهر و همچنین از بین بردن نمای نامناسب درهنگام عبور ترانکینگ می‌باشد. در ادامه ی مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی های زاویه خارجی ترانک دانوب بپردازیم. برای خرید ترانک و کیستون به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه فرمایید.

  • رنگ: سفید
  • ساخت ایران
  • شرکت سازنده: دانوب
  • قابلیت اتصال به ترانک های دیگر: ندارد
  • جنس بدنه: پلاستیک PVC
  • یکی از متعلقات ترانکینگ
  • دارای زاویه 90 درجه است
برند

دانوب

کشور سازنده

ایران

رنگ

سفید

ابعاد

105mm×50

محصولات پیشنهادی