پاورماژول 24 پورت IP BASE مدل PE8324G

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات پاورماژول 24 پورت IP BASE مدل PE8324G را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت پاورماژول IP BASE مدل PE8324G را نیز مشاهده نمایید.

  • برند HPI
  • ساخت ایران
  • اندازه 19 اینچ مطابق با استاندارد کامپیوتری، مخابراتی و صوتی
  • کاهش ریسک الکتریکی با حذف سیم کشی داخلی و جایگزینی آن با شین مسی در عایق پالستیکی
  • دارای کابل 2 متری با قابلیت انتقال جریان برق 32 آمپر تک فاز
  • دارای 24 پریز DIN49440 و مجهز به سیستم ارت
  • قابلیت انتقال جریان 16 آمپر از هر پریز و 32 آمپر به صورت کلی
  •  بدنه آلومینیومی

پاورماژول 24 پورت IP BASE مدل PE8324G یک پاورماژول از برند HPI و ساخت ایران است. با ارتفاع 1 یونیت و جنس بدنه آلومینیومی و با استاندارد 19 اینچ و ولتاژ 16 آمپر، طول کابل 2 متر و مناسب برای رک های ایستاده با تجهیزات زیاد و جریان 220 ولت است. دارای کلید قطع و وصل برق و دارای خروجی کابل برای فن و سیم ارت و دارای 24 عدد پورت است.

معرفی پاورماژول 24 پورت IP BASE مدل PE8324G

پاورماژول 24 پورت IP BASE مدل PE8324G جزو پاورماژول های مناسب برای رک های ایستاده است. هر مجموعه‌ای از تجهیزات شبکه الکترونیکی که راه اندازی شود، به برق بیشتری نیاز است. برق لازم برای بخش های مختلف شبکه باید تامین شود؛ در غیر این‌صورت با از کار افتادگی شبکه روبرو می شویم. در اینجا پاورماژول در تامین برق موردنیاز تجهیزات برق شبکه به کار می آید. پاورماژول که نام دیگر آن PDU است، وظیفه ی توزیع برق میان تجهیزات رک شبکه را دارد. دستگاهی است که در دیتاسنتر ها استفاده می شود و برق را میان تجهیزات سرور به طور درستی توزیع میکند.

در این تصویر پاورماژول 24 پورت IP BASE مدل PE8324G را مشاهده می کنید.

پاورماژول 24 پورت IP BASE مدل PE8324Gا یکی از متعلقات رک شبکه است که برق تولید نمی‌کند؛ ولی دارای قابلیت توزیع برق منبع به شکل مدیریت شده ای بین تجهیزات شبکه است. می‌کند معمولا شبکه‌های بزرگ غیر از برق شهری، برای مواقع اضطراری منابع برق دیگه‌ای هم دارند و استفاده از این تجهیزات می‌تواند توزیع برق را مدیریت کند؛ خصوصا انواع هوشمند پاور ماژول. یک پاور ماژول مناسب به شما امکان مانیتورینگ، مدیریت و کنترل برق چندین وسیله و کابل شبکه را میدهد. اساسا پاور ماژول‌ها را بر اساس جهت نصب‌ شان و تعداد پورت‌های خروجی تعیین می‌کنند.

یک پاور ماژول بر اساس جهت نصبش می‌تواند یکی از مد‌ل‌های زیر را داشته باشد: پاور ماژول افقی و پاور ماژول عمودی است.پاورماژول 24 پورت IP BASE مدل PE8324Gا یک منبع تغذیه است که وظیفه‌ی اصلی آن برق رساندن به تجهیزات برقی شبکه است. در حالت عادی پاور ماژول به منبع برق وصل میشود و با توجه به توان و تعداد پورت‌هایش به تجهیزات شبکه برق می‌رساند. به‌طور طبیعی یک‌سری از تجهیزات تعبیه‌شده درون رک با برق کار می‌کنند و اگر بخواهید برای هرکدام از آن‌ها یک پریز برق جدا در نظر بگیرید با کمبود پریز مواجه می‌شوید و نمی‌توانید همه‌ی تجهیزات را داخل رک قرار بدهید در این صورت شبکه به هم می‌ریزد و عملکرد آن دچار مشکل میشود. پاورماژول طوری ساخته شده که درون رک شبکه پیچ بشود و با توجه به تعداد تجهیزات درون آن، برق آن تجهیزات را فراهم می کند.

پاورماژول 24 پورت IP BASE مدل PE8324Gا تولید برند HPI و ساخت ایران می باشد. ارتفاع آن 1 یونیت می باشد. جنس بدنه ی آلومینیومی برای استحکام بیشتر و مقامت بالا طراحی شده است. استاندارد 19 اینچ را پشتیبانی می کند. قابلیت ولتاژ 16 آمپر دارد. طول کابل آن 2 متر است. برای رک های ایستاده با تجهیزات زیاد انتخاب مناسبی است. جریان 220 ولت است. این پاورماژول با 24 عدد پورت نظم و هماهنگی را به همراه آورده و باعث خرید این کالا از تجهیزات شبکه برای تنها یک بار می شود. در ادامه قصد داریم به بررسی و جمع بندی برخی ویژگی های این محصول بپردازیم. برای خرید آنلاین به فروشگاه ایمن ارتباط مراجعه فرمایید.

  • برند HPI
  • ساخت ایران
  • اندازه 19 اینچ مطابق با استاندارد کامپیوتری، مخابراتی و صوتی
  • کاهش ریسک الکتریکی با حذف سیم کشی داخلی و جایگزینی آن با شین مسی در عایق پالستیکی
  • دارای کابل 2 متری با قابلیت انتقال جریان برق 32 آمپر تک فاز
  • دارای 24 پریز DIN49440 و مجهز به سیستم ارت با قابلیت انتقال جریان 16 آمپر از هر پریز و 32 آمپر به صورت کلی
  •  بدنه آلومینیومی
برند

HPI

کشور سازنده

ایران

رنگ

مشکی

محصولات پیشنهادی