پاور ماژول HPI مدل I-P0108BBHP

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت پاور ماژول HPI مدل I-P0108BBHP را نیز مشاهده نمایید.

  • برند اچ پی آی
  • دارای 8 پورت
  • 1 یونیت
  • طول کابل 2 متر

پاور ماژول HPI مدل I-P0108BBHP یکی از محصولات شرکت HPI می باشد. این پاور ماژول یکی از تجهیزات پسیو شبکه است. در جایی که نیاز به سوئیچینگ با توان بالا باشد از پاور ماژول استفاده میشود. این پاور ماژول ها یکی از قطعات الکتریکی با توان بالا هستند. برای جلوگیری از شلوغی و بی نظمی در سیستم ها و تجهیزات رک ها از این پاور ماژول جهت توزیع برق استفاده می شود. نوع طراحی این پاور ماژول ها به گونه است که در رک ها پیچ میشود.

معرفی پاور ماژول HPI مدل I-P0108BBHP

پاور ماژول HPI مدل I-P0108BBHP دارای 8 پورت و 1 یونیت بک تو بک می باشد. اندازه کابل این پاور مازول 2 متر است و جنس بدنه آن آلومینیومی است که مقاومت بدنه ی خوبی را به این پاور ماژول می دهد. حداکثر جریان عبوری از هر یک از این پریزها 16آمپر تک فاز و ولتاژ 220 ولتی است. این پاور ماژول دارای استاندارد 19 اینچ است. که در رک ها که جزئی از تجهیزات پسیو شبکه هستند مورداستفاده قرار میگیرد. به دلیل مهم بودن توزیع برق در رک ها و با توجه به تجهیزات بسیاری که در رک ها وجود دارد که به صورت مستقیم نیاز به وصل شدن به برق دارند، اگر بخواهیم هر کدام را جداگانه متصل کنیم، هم با کمبود جا مواجه می شویم و هم بسیار شلوغ شده و صورت خوشی ندارد،درنتیجه استفاده از پاورماژول این مشکل راحل میکند.

در این تصویر پاور ماژول HPI مدل I-P0108BBHP را مشاهده می کنید.

پاور ماژول HPI مدل I-P0108BBHP یکی از تجهیزات پسیو شبکه هستند که در رک ها کاربرد بسیار زیادی دارند. رک یک محافظ فلزی است که برای محافظت از تجهیزات قرار گرفته در آنها مانند کابل، سوئیچ شبکه و پچ بنل، سرور، تجهیزات مخابراتی و… مورد استفاده قرار میگیرد. وظیفه این پاور ماژول ها توزیع برق است. توزیع برق توسط این پاور ماژول به صورت مناسب و یکپارچه است. همچنین دارای کلید قطع و وصل برق می باشد. پاور ماژول HPI مدل I-P0108BBHP شامل طراحی ویژه مطابق با سیستم برق ایران است و 8 پریز DIN49440 و مجهز به سیستم ارت می باشد. همچنین دارای پریزهای زاویه دار به منظور استفاده از حداکثر تعداد پریز در حداقل فضای مفید است. پریزها و قاب های ماژوالر کشویی دارد. کاهش ریسک الکتریکی با حذف سیم کشی داخلی و جایگزینی آن با شین مسی در عایق پالستیکی را ایجاد میکند.

پاور ماژول HPI مدل I-P0108BBHP از برند اچ پی آی می باشد. که یک برند ایرانی دارای محصولات با کیفیتی است و در حوزه تولیدات تجهیزات پسیو شبکه مانند پچ کورد تخصص دارد. پاور ماژول ها چند راهی هایی هستند که برای توزیع برق در مکان هایی که نیاز به پریزهای بسیار باشد و یا جایی که تجهیزات بسیاری نیاز به متصل شدن به برق دارند مورد استفاده قرار میگیرند. این پاور ماژول ها برای فن و سیم ارت دارای خروجی می باشد. پاور ماژول HPI مدل I-P0108BBHP به صورت عمودی در رک ها نصب میشوند و مناسب رک های ایستاده می باشد.

  • برند اچ پی آی
  • کشور سازنده: ایران
  • دارای 8 پورت
  • طول کابل 2 متر
  • جنس بدنه آلومینیومی
  • ارتفاع 1 یونیت بک تو بک رکمونت
  • دارای کلید قطع و وصل برق
برند

HPI

کشور سازنده

ایران

رنگ

مشکی

طول کابل

2 متر

ارتفاع

1 یونیت

محصولات پیشنهادی